home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kompanija Tesla Motors je u prethodnom periodu izuzetno negativno govorila o BMW i3 modelu tako da je predsednik BMW North America Ludwig Willisch odlučio da postavi stvari na svoje mesto.

On je rekao da drugi grade električna vozila na konvencionalne načine, dok BMW preuzima holistički pristup koji se fokusira na smanjenje emisije ugljenika kada je reč o kompletnom procesu proizvodnje. Kako je objasnio, kompanija je počela da proizvodi ugljenična vlakna u mestu Moses Lake, država Washington. Reč je o potpuno reciklirajućim materijalima koji se ugrađuju u vozila. Kompanija gradi vozila koristeći energiju koja se stvara snagom vetra tako da je kompletan proizvodni proces održiv. Willish nije želeo da ulazi u polemiku sa Tesla Motors, ali podsećamo da je Elon Musk nedavno izjavio da ima prostora da se urade poboljšanja u okviru modela BMW i3 i da se on nada da će ih BMW izvršiti.

BMW odustao od M3 i M4 CSL modela

Matt Collins iz kompanije BMW je otkrio da kompanija ne planira da ponudi CLS varijante novih modela M3 i M4 Coupe. Collins je rekao da nema planova za CLS niti za bilo šta slično CLS modelima.

Kako je Collins objasnio, originalni CSL je odličan zato što je njegov stvarni fokus bio na laganom dizajnu. To je međutim već urađeno u okviru novih vozila koja su već lakša od 1500kg.

Dok je CSL malo verovatan, prethodni izveštaji su sugerisali da bi kompanija mogla da ponudi M4 GTS model 2016. godine. Malo toga je poznato o ovom modelu, ali on bi mogao da bude opremljen dodatnim komponentama od aluminijuma i ugljeničnih vlakana, što bi moglo da smanji masu vozila na ispod 1400kg.

Izvor: Moto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 1286



Komentari