home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyotina fabrika u Francuskoj (TMMF), prvobitno konstruisana za rad u dve smene, od juna 2014. mora da uvede i treću smenu, kako bi odgovorila na rastuće zahteve tržišta za Toyotom Yaris i Yaris hibridom.

Rad u tri smene ujedno zahteva od uprave i povećanje broja zaposlenih za dodatnih 500 radnika, čime će se ukupan broj zaposlenih u fabrici u Valensijenu podići na preko 4.000 ljudi.

Do uvođenja treće smene, planirane su „radne subote“, kako bi se odgovorilo na zahteve proizvodnih planova.

„Prognoze prodaje dovele su nas do odluke da u 2014. godini povećamo proizvodne planove za 15%, čime ukupni obim proizvodnje podižemo na 220.000 Yarisa“, potvrdio je Koreatsu Aoki, predsednik TMMF.

Dodatna „ljudska snaga“ biće angažovana privremenim zapošljavanjem. Takođe, zaposleni u dnevnim smenama će na dobrovoljnom nivou prelaziti da rade u noćnoj smeni.

„TMMF će tokom tri smene proizvoditi 1100 Yarisa dnevno, u odnosu na 840 koliko ih danas proizvedemo u dve smene“, rekao je Luciano Biondo, viši potpredsednik za proizvodnju.“ Ova nova organizacija posla pokazuje uspeh „made-in France“ Yarisa, stavljajući ga u vrlo konkurentan položaj."

„Novi zaposleni će proći Toyotin program obuke u trajanju od 4 nedelje, kako bi došli do stručne kvalifikacije", rekao je Alain Van Vyve, potpredsednik uprave i dodao „Uvođenje treće smene odlična je vest za radna mesta u ovom regionu Francuske, što će dovesti do poboljšanja lokalne i regionalne ekonomije koja je još uvijek krhka". Fleksibilnost Toyotinog postrojenja u Francuskoj omogućava brzo prilagođavanje šeme proizvodnje zahtevima tržišta, čime se postiže veća efikasnost.

PR Toyota Srbija



čitanja : 826



Komentari

Ovako ocajno vozilo se prodaje u 300000 komada godisnje? Ne mogu da verujem. Grozan je, sta ce kome pored Fijeste.

Autor Fordovac 17 Feb 2014, 19:28

Haha, Yaris je premijum za Fijestu!

Autor carobnjak 17 Feb 2014, 20:18

Porediti Japanca i Amerikanca je u neku ruku duhovito..dobra je Fiestica, ali pored Yarisa i Clia deluje kao klasa ispod.

Autor NemanjaBB 17 Feb 2014, 21:13

Budimo realni , ali sve je to u 5 deka, sva tri su simpatična i imaju svoj šarm ali nikakve kvalitativno tu nema razlike.
Jedini auto u toj klasi što odskače kvalitetom (teška srca priznajem)je Polo.

Autor Đorđe 17 Feb 2014, 22:30

Polo dok ne sednes u njega. Jedini auto u kome mi je bilo muka. To se trucka van pameti.

Yaris je potpuna konzerva. Otprilike je kao Dacia, ni ove nalepnice na c stubu mu nisu pomogle.

Klio je okej, ali preciznost sklapanja je nakaradna.

Polo deluje neuporedivo najbolje sklopljen i spolja i iznutra.

A Fiesta je bolja od klia, a ni blizu pola, s tim da ne izgleda kao frizider-vw.

Autor Fordovac 18 Feb 2014, 00:08

Polo se ljulja kao blesav.
A Fiesta nije bolja od Clia, ni po voznji, ni po opremi. Ne mozes za te novce imati ne znam koji kvalitet, ali ima prelaznu ocenu.
Yaris prethodne generacije je kvalitetan unutra, ne znam po cemu je konzerva? :)

Autor NemanjaBB 18 Feb 2014, 00:25

@Fordovac
brate mili, ti kao da pratis automobilizam tek od prosle godine s obzirom na to kakve teze iznosis?
Bolje priznaj, manje ce (NAS) boleti, a i nece ti niko zameriti... :)

@NemanjaBB
Fiesta je nemac jer je tamo razvijen kao i sve prethodne generacije.
Druga je stvar sto je ponudjen i Amerima koji su tek nedavno shvatili da su i ovakvi modeli jednako upotrebljivi kao njihove grdosije...

Autor carobnjak 18 Feb 2014, 02:43

Ja ne pratim autmobilizam, samo dizajn automobila.

Tojota je prostrana, i novi infotainment im je dobar, i svidja mi se sto ima kameru za voznju unazad na nizim nivoima opreme... ali zaista je kao Dacia unutra.

Spolja dosadna, unutra dosadna, a ne mora da bude (pogledajmo prvu generaciju).

Autor Fordovac 18 Feb 2014, 05:57

"Jaris" koristi bar pet različitih tipa (tvrde) plastike u instrument tabli, pa i toliki broj varijanata crne boje. Stilski je sasvim ok, ali očekivao bih bolji kvalitet izrade. "Tojota" u tom smislu pada još od devedesetih godina, kada je "Kemri" iz 1992. bio pravo dostignuće u pogledu kvaliteta za jedan pristupačan, porodičan auto.

"Fijesta" je najdinamičnija u B segmentu, ne zbog nemačkog uticaja već zbog britanskog. Pre par godina je u penziji otišao Ričard Pari-Džons, čovek koji je naučio "Forda" da zadnje točkove nisu samo da prate prednje, već i da učestvuju u krivini.

Istu lekciju je Žan Baudan delio kod "Pežoa", šteta je što kada je otišao iz firme, znanje je otišlo sa njime.

Autor CaMIRO 18 Feb 2014, 11:58