
U Volkswagenu su uvereni da je pred nama digitalna revolucija koja će automobile učiniti potrošnom robom znatno kraćeg veka poželjnosti
Martin Winterkorn veruje da će proizvođači morati dodatno da skrate ciklus lansiranja novih modela koji trenutno, u proseku, iznosi sedam godina. Takođe će morati da budu spremni da nude kojekakve varijacije modela kako bi zadovoljili široku paletu individualnih ukusa i možda najvažnije - kupcima pružati visokotehnološko iskustvo.
Drugim rečima, Nemci su uvereni da bi, baš poput mobilnih telefona, svi automobili trebalo da nude mogućnost skidanja softverskih unapređenja direktno putem interneta.
‘Automobili će biti mobilni kompjuteri. To nam pruža mogućnost za pružanje dodatne vrednosti s našim vozilima’ zaključio je Winterkorn koji veruje da je Volkswagen sa novom modularnom platformom odlično pozicioniran kako bi zadovoljio glad tržišta za različitim karoserijskim verzijama sa čitavom paletom pogona i prenosa.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Pre svega, trenutno ni jedan automobil nema oznacen "vek trajanja".
Garancije su uglavnom bezobrazno male.
Svaki proizvod mora imati utisnut predvidjeni vek trajanja, da bi se znalo sta se kupuje.
Gledajuci koliko malo profita ulazu nazad u proizvodnju (audi koji najavljuej 30 milona evra ulozenih u razvoj psole 1.5 milijarde zaradjenih...) nije ni cudo sto stagniraju.
Ono sto se oni mole Bogu da se ne desi, a uvek dodje do toga je zasicenje.
Ako novi golf nema nikakav napredak u odnosu na ovaj koji vec vozis, ti novi neces kupiti.
Njihova logika je da ako ovaj koji vozis brze postane krs, ti ces morati da kupis nov.
To je okej, ali to ce vuci spustanje cena i opet smanjivanje profita dok se zivotni vek modela ne svede na jednu godinu.
To je isto okej, ali ne zaboravimo da ce uvek postojati makar jedna kompanija koja ce odbiti da ide u tom pravcu i kao takva zaraditi stotine puta vise novca od svih ostalih zajedno.
Tipicni primer je Apple, koji se drzi svojih zacrtanih vrednosti i vredi vise nego sve ostale tehnoloske kompanije zajedno a pritom drzi jako mali deo trzista.
Sad vidimo da su Tesla i BMW krenuli u istom pravcu.
Pa naravno da će ljudi mijenjati automobile kad radite bezlične krame..
Nece da moze. Stancajte vi na 4 god, ko Golf 6-7, ali bice onih koji se drze 7.
Ferrari stanca na 5, evo ove god stize naslednik 458-ce.
Lambo na 10.
Znam da je recept kapitalizma ovo sto ovaj prica gore, nazalost kola nisu kao pre, ali bas da ovako daleko idu..
Ko tv, kupis, kad se pokvari , bacis, kupis novi, ne isplati se da popravljas.
pit,odakle informacija da novi 458 dolazi ove god?
da nisi pogresio?
nigde do sad to nisam procitao.
pit,samo pitam odakle info? mislio sam da je 458 speciale nesto poput restajlinga i da se naslednik 458 ocekuje 2016.
mozda i gresim.ne znam.
@bmw
Speciale je kod 458, kao sto je pre toga bio F430 Scuderia. Olaksana i pojacana verzija. Ne znam koliko je olaksana Speciale u odnosu na standard 458, ali znam da ima oko 40 ks vise...
video sam da je f360 trajao 6 god,f430 5god. ovaj 458 je jos uvek svez...nigde nisam video zamaskiranog naslednika 458,nisam procitao da se sprema nesto novo.zato mi je i cudno sto pit kaze da se vec ove godine ocekuje naslednik 458ice...
ako ima ko neki link neka postavi.