
Škodin direktor Winfried Vahland je najavio da će češki proizvođač u bliskoj budućnosti postati luksuzniji brend. Poslovna odluka začudila je javnost jer je Škoda trebalo da bude Volkswagenov budžetni brend, ali strategija se tokom godina promenila i svetlost dana ugledalo je sve više skupljih i luksuznijih modela.
Uprkos prošlogodišnjem padu prodaje za 2 posto, Škoda je ostala jedan od najuspešnijih VW-ovih brendova u Evropi, a Vahland je na ovogodišnjem sajmu u Ženevi izjavio da će budući modeli biti namenjeni imućnijim kupcima. Podizanje cena modela smanjiće tako razliku između Škodinih i VW-ovih vozila koji dele platforme.
Razlog ovakvoj odluci možda leži u VW-ovoj nameri da osnuje 'pravi' budžetni brend poput Renaultove Dacije, ali najnoviji izveštaji govore da nemački proizvođač ima problema sa održavanjem niskog nivoa proizvodnih troškova bez ugrožavanja kvaliteta i bezbednosti modela pa ne treba očekivati lansiranje novog jeftinog brenda tako skoro.
Izvor: Mojauto.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
Baš je ova Skoda očajno nedorađena.
Bolje bi im bilo da se drže jeftinih modela i siromašnijih kupaca, jer onda nemaju smilsla ni da postoje u VW grupi.
Konacno da bude normalna marka, i da modeli ne nose sramotu i sirotinju iz prethodnog perioda...
Kad pre 1. april?!
Bice ovo.. Bice.. I Bocvana ce biti svetski prvak u fudbalu 2018g..