
Kako prenosi Tanjug, Folksvagen je u februaru prodao 1,5 odsto više vozila nego u istom mesecu prošle godine.
To predstavlja usporavanje rasta nakon povećanja prodaje od 4,8 odsto u januaru, preneli su nemački mediji.
Uprkos komplikovanim uslovima na nekim tržištima, prodaja marke „folksvagen“ se u prva dva meseca kretala u pozitivnom smeru, rekao je šef prodaje koncerna Kristijan Klinger.
U prva dva meseca 2014. prodaja je na godišnjem nivou povećana 3,3 odsto. U januaru je prodato više od pola miliona automobila marke „folksvagen“, a u februaru 407.600. Ukupna prodaja u januaru i februaru dostigla je 923.100 vozila.
Čini se da je kriza potražnje u Evropi prevaziđena. U februaru je prodaja VW u Evropi povećana 5,9 odsto, u zapadnoj Evropi bez Nemačke 7,8, a u Nemačkoj 4,6 odsto.
Sve je uočljivija zavisnost od kineskog tržišta. Za prva dva meseca ove godine u Kini je prodato 437.700 vozila. U SAD je nastavljen pad tražnje, koja je u januaru i februaru bila 16 odsto manje nego u istim mesecima prošle godine.
Izvor: Tanjug
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen