home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Blic, kompanija „Sisu auto” je postavila uslove za preuzimanje FAP-a - da se otpusti još 200 radnika i izmire sva dugovanja pribojske fabrike.

"Radnici u pogonima su na prinudnom odmoru, dok administracija uveliko radi. Finci traže svaki papir na uvid. Čelnici „Sisu auta“ sredinom ove sedmice dolaze na završne razgovore. S njima će biti i Jorg Jensen, Nemac na čelu našeg državnog tima koji se bavi sudbinom FAP-a. Priča je ozbiljna", kažu za Blic u menadžmentu FAP-a.

Podacima o dugovima barata uzak krug ljudi, ali se čuju priče „o nekoliko milijardi dinara“.

Postoje obećanja da će dug biti rešen, jer je država najveći poverilac na ime poreza, doprinosa, računa za struju.

Poslednji socijalni program, kada je FAP napustilo 400 radnika, koštao je državu devet miliona evra. Sada ima 800, a Finci traže da ostane 600 radnika.

Izvor: Blic.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Sisu



čitanja : 1688



Komentari

Fabrika zapustena, masine zastarele a radnici u poznim godinama. Ko je lud to da kupi jos sa dugovima? Ovde ce drzava mortati da odresi kesu inace nista od posla. Nadam se da Finci znaju sta rade inace ce proci koo Fiat.

Autor B.M. 24 Mar 2014, 15:31

Sve se to moze lepo dogovoriti. Nije problem da drzava resi dugove ako taj Sisu planira ozbiljno da odresi kesu kada su u pitanju ulaganja u novu opremu.

Samo da se ne zavrsi na tome da su u Srbiji radi sklapanje kamiona koji ce biti plasirani u Rusiji. Za tako nesto i 200 radnika je puno...

Autor nsx 24 Mar 2014, 17:59

@ B.M

A kako je prosao Fijat?

Autor Sinbad 24 Mar 2014, 18:30

Drzava je za sve kriva-i za visak radnika,i za socijalne programe,za sve.

Autor milan 24 Mar 2014, 19:00

@Simbade, prosao je ko bos po trnju, ulozio u fabriku, masine, radnike, izvezao milijarde, a drzava jos ni put do Batocine nije prosirila.
Zato Finci da su pametni i ne uloze nista, dok im se sve ne obezbedi. Jedino tako mogu nesto da urade, od obecanja nema nista.

Autor B.M. 24 Mar 2014, 21:30

B.M.
Zaista si neuništiv! Ako ne radiš u PR službi FAS-a, treba da te uzmu jer si talenat!

Autor mange 24 Mar 2014, 21:50

Mislim da bi najbolje bilo da nam Fijat pravi puteve i obilaznice, mada neki ni tada ne bi bili zadovoljni...

Autor carobnjak 24 Mar 2014, 22:25

„Fijatu“ je dato pravo da obećaje a da ništa od toga ne mora da ispuni.

Tendersku dokumentaciju mogao je da kupi samo „Fijat“ (ko ne veruje, neka pita nemačkog „Boša“ kako je prošao kada je pitao).

Dato je „Fijatu“ pravo da otpusti koga god želi bez ikakvog objašnjenja, te da zameni domaće dobavljače fabrike inostranim, bez pokušaja da ih modernizuje (tako je preko noći, bez imalo odgovornosti, od srpskog auto klastera stvorio šrafciger industriju).

Plaća naše radnike tri puta manje nego svoje radnike u Poljskoj (a veliko je pitanje ko ove naše zapravo plaća, sve sa doprinosima).

Ne plaća ni komunalije ni poreze, dok mu država subvencioniše automobile.

Fabriku je dobio džabe bez potrebe da objašnjava, tajanstvenim ugovorom, *nakon* što nam je prodao a) licencu i još b) (preko svojih dobavljača) opremu vrednu 13,5 miliona evra.

Ima toga još.

A eto, mogao je bolje da prođe?!

Trebao je i „Krajslera“ (koji ga sada vadi) da dobije na poklon, onako, džabe. Što da ne? Nek' mu se nađe.

Autor CaMIRO 27 Mar 2014, 14:47

B.M.
Šta će SISU putevi, kada konfiguracija brdsko-planinskog terena u Priboju zadovoljava sve tehničke karakteristike jednog vanserijskog opitnog centra? Ako kardan izdrži uspon do Nove Varoši i kroz PosTrani potok vozilo je potpuno spremno za najteže uslove eksploatacije !!!

Autor Ludi Milojko B. 27 Mar 2014, 17:24