home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na dan predstavljanja nacrta godišnjeg budžeta Velike Britanije, Dacia je uputila zanimljivo otvoreno pismo ministru finansija te zemlje. U pismu, koje u stvari predstavlja vešto osmišljenu reklamu, predlaže se da službenici vlade počnu da se voze u automobilima marke Dacia, jer će tako doneti dodatne uštede državnoj kasi.

Stručnjaci za marketing rumunskog proizvođača iskoristili su ovu temu kako bi Britancima na nesvakidašnji način plasirali reklamu za svoje automobile. U štampi je na dan predstavljanja budžeta objavljeno pismo naslovljeno sa "Dragi Džordže", upućeno ministru finansija Džordžu Ozbornu (George Osborne).

Kompletan članak na sajtu B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Dacia



čitanja : 1213



Komentari

Sandero Life je za svaku preporuku, ali, logičnije mi je da javne službe u GB voze nešto domaće ( recimo, Hondu Civic ), nego bilo koje vozilo iz uvoza.

Autor moron 27 Mar 2014, 14:26

Pa realno, Dacija je najbolja raga za male pare. Robusna, pouzdana, izdrzljiva, samo nije reprezentativna, naravno s obzirom na cenu. Za sluzbenike i ne treba da se baskare, kao kod nas, ko da smo Dubai.
Za predsednika nesto skupo, a sta ce sluzbenicima skupi automobili da arce i baskare se.
Moron
Honda je domaca kao sto je Fiat kod nas...

Autor Pit 27 Mar 2014, 14:53

Nije isto kad automobile rade domaci radnici ili iz Rumunije na pr.. Marketinski potec Dacije a i sami znaju da od toga nema nista.

Autor B.M. 27 Mar 2014, 15:55

Pit Izvini, ali tu hondu u GB "sklapaju" ljudi iz GB i to "sklapanje" za njih i njihove porodice obezbedjuje "hleb". Za GB nije sreća da ti ljudi ostanu bez posla ( pri čemu je već nedavno bila vest da ta fabrika otpušta deo radnika zbog slabe potražnje ), tako da mi dačija ni sa tog razloga ne deluje kao (za njih ) logičan izbor.

Autor moron 27 Mar 2014, 15:58

Marketinški ili ne ali i u Srbiji mislim da se razmišlja o flotnoj kupovini Dacija za držvnu upravu. Do sada su išle Skode Fabije, pa se ispostavilo da je održavanje preskupo, a većina je počela da nemilice troši ulje na 100 000km. atim je došao i Punto iz Zastave, ali i on je imao mnogo reklamacija i skupo održavanje. Policija je dugo vozila Pežoe, i od svega možda su najbolji i bili, mada je održavanje - servis katastrofa.
Ne mogu da zamislim kakav bi to bio šareni cirkus da se za inspekcijske poslove ili čak policiju uvede 500L. Bila bi to baš "šarena vesela država".
Nadam se da će B.M. da piše i moli Fiat da počnu da prave neki normalan jeftin automobil u FAS, u koji će moći da sedne i "država" bez bruke.

Autor mange 27 Mar 2014, 16:17

moron
Sklapa se i Bentli i Rols, Jaguar, Ledn Rover i Meklaren. :)
Za cenu jedne Honde, možeš da uzmeš 2-3 Sandera.
Da ne pričamo o troškovima održavanja, delova itd.
E sad zamisli hiljade i hiljade automobila, pa kolika je ta razlika u nabavci, održavanju , na kraju i gubitku vrednosti itd.
A radnici njihovi sigurno dobijaju platu.
Pa Honda se ne prodaje marginalno pa da imaju taj problem.
Svakako, za državu , tj poreske obveznike je najbolje to rešenje.
A ne kao kod nas da sapbraćajna policija vozi Pajero novi, kao da smo Dubai...

Autor Pit 27 Mar 2014, 17:46

@Pit

Sklapa se i Nissan (!!!), MG (koji kosta kao Dacija), Mini.

Autor Fordovac 27 Mar 2014, 19:53

@mange
Evo ti iz prve ruke:
Skode O.K. ali tu i tamo neki kvar, prilicno mnogo, ali nista znacajno,skupo odrzavanje, malo opreme, uglavnom su neke klotare i Fabije i Oktavije,
Golfovi O.K ali preskupi
Punto izuzetno pouzdani, malo trapovi i servo vecini do 100 000
Alfe odlicne, ali preskupo odrzavanje i nabavna cena
Pezoi-katastrofa najgori od svih, flotno su im odlazili menjaci na 307, na 407 su im katastrofalni takodje, izbacuju iz rikverca, odrzavanje kako te ko prevari,
Pajero sport mislim da su do 150-200 000 samo sijalice, a mozda ni to, ali generalno preskupi i servisi su kao polovan Punto,najbolje od svega ikada su bile Korole, neke jos trce, do 300000 smo imali par komada bez ijednog jedinog kvara...verujte mi na rec, sve sam ovo vozio od 1992. do 2012., radio sam i na odrzavanju vozila.

Autor Murga 27 Mar 2014, 20:38

Nije to samo sklapanje, radi i transport, skladiste, odrzavanje, prodaja, servisi... Ne kazu dzaba da na jedno radno mesto u autoindustriji dolazi jos cetiri pored. Fiat ima flotnu prodaju modela koju moze koristiti i drzava, a FAS je generalni zastupnik za sve modele. A mi smo za Fiat boranija, da bi zbog nas uveli proizvodnju nekog modela koji nama odgovara. FAS je napravljen za svetsko trziste.

Autor B.M. 27 Mar 2014, 20:48

@Murga
To mozda vazi za stare korole, danasnje tojote (pocev od jarisa koji je ranije takodje za neunistiv) su gola konfekcija, kao i svi ostali - sve u skladu sa afirmisanjem potrosacke politike.

Autor Cika Sima 28 Mar 2014, 14:22