
Dve godine nakon što je rumunska kompanija koja je u vlasništvu Renaulta predstavila Dacia Lodgy višenamenski model, ovo vozilo i dalje beleži razočaravajuću prodaju pri čemu je prodato samo 76.000 jedinica ovog modela.
Dacia je Lodgy kao višenamensko kompaktno vozilo predstavila na sajmu u Ženevi 2012. godine pri čemu ovaj model nudi 5 ili 7 sedišta, navigacioni sistem i 7“ ekran osetljiv na dodir, te Bluetooth, USB konektivnost za oko 10.000 evra. To je čak 10.000 evra manje od cene konkurentskih modela kao što su Scenic ili C4 Picasso, ali uprkos tome rezultati su razočaravajući.
Dacia navodi da je ukupna prodaja brenda porasla u toku 2013. godine za 37% zahvaljujući Duster i Sandero modelima, dok je prodaja Lodgy modela opala za 48%.
Izvor: Moto.rs
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia
Mislim da sam bez predrasuda pokušao ( a možda i uspeo ) da sagledam i lodgy i dokker. Za oba mogu da kažem PRESKUPO, a za dokker i da dodatno kažem „kriminalan enterijer“ ( na nivou pinz gauer-a ili kampanjole ). Kada sam video enterijer (putničkog) dokkera na sajmu, ja nisam mogao da verujem ( a dušu sam ogrešio pre toga neverujući nekim ranijim komentarima drugih ljudi na tu istu temu). Ono zaista treba videti i staviti prst na čelo i pitati se ko je tu lud.
Moje razumevanje filozofije dačije je da „to“, ne samo da treba da za njih (kao proizvodjača) bude jeftino, već da „to“ mora i da IZGLEDA JEFTINO (a ne mora ), da bi se čovek OSEĆAO JEFTINO, a da „kada i sve sabereš“, to treba i da je jako skupo.
Dačija je, u svetlu niske cene, „dobro rešenje“ ( ima opravdanje njena kupovina ) samo ako se gleda najjeftiniji paket i najslabiji motor, ali ti „ne dao Bog“ da pokušaš da je ( motorizacijom i opremom ) „dovedeš na nivo“ sličan bilo kom drugom brendu, jer onda od cene dačije „otpadaju uši“. Baš zato se i Lodgy prodaje tako slabo kako se prodaje.
Znači, „da, ja pozdravljam najjeftniji sandero“ i druge njihove slične „bazne stvari“ ( i ne bih imao ništa protiv da naša država i njeni organi koriste sandero 1.2 16 V ). Ali, ništa preko toga.
Jedino što je enterijerom pozitivno odskočilo, jeste „novi“ duster. I njemu skidam kapu – u odnosu na ostale dačije. I za opremu / u odnosu na ladu nivu. Kada bi imao i one vazdušne zavese ( za koje reno ne da da se stave u njega ni da se zlatom plate), zanemario bih mu i cenu
Pa Lodgy jeste prilicno ruzan auto, da ne kazem nakaza, a sa druge strane ne znam kakvu su oni prodaju mogli da ocekuju u ovoj klasi.
@moron
E` , `aj` probaj bez predrasuda da zakljucis sto se roomster prodaje jos losije!
moron
Oprostio bi ja njemu enterijer. Ma neka bude i gori. Ali cena - ona je problem očigledno.
Logično, ko bi kupio ovaj "furgončić" ne gleda mnogo na finoću plastika, nego na dubinu džepa.
Na sta lici nije ni cudo!
Uostalom pored Logana karavan kao porodicnog vozila i Dokkera kao dostavnjaka, cemu ovo?
Naravno, Mange je odusevljen... :)
Dizajn je stvar "ukusa".
Meni je Lodgy jako lepog eksterijera, za razliku od eksterijera Dustera (kad na njemu vidim krovne "šine", pomislim da su tanje one Beograd-Bar),dok mu je njegov enterijer prava premija za sve ostale dačije. Ili, kod logana, lepši mi je dvobojni enterijer (niži paket),nego onaj jednobojni(Laureate).
Što se pominjanja roomstera tiče, ne znam kako se prodaje (ali on i nije "klasa" lodgy-a).Meni je dopadljiv (spolja i iznutra) i komforan, pravi porodični prevoz, ali je nekako baš skup u poredjenju sa oktavijom karavan
carobnjak
Veliki auto u "klot" opremi je uvek očajan.
Po pitanju Lodidžija, nije neka lepota, nije ni ružan a ni strašan. Kad se setim kakvih strašnih "predmeta" je izašlo iz Fiata, mislim..... Kao Multipla, li sad 500L, pa Lod...gi je cveće.
Sve jedno, mene ovakava klasa ne zanima, ali me čudi da se u sirotinjskim zemljama slabo prodaje. Za Balkan, gde se kvalitet računa metrom......
Jednostavno, u ovakvim vozilima, sve sem male prostranosti i neudobnosti siceva, se može tolerasati, ali za razumnu cenu.
@moron Da roomster upravo jeste klasa Lodgyja, samo se lodgy moze dobiti i sa 7 sedista.Cena mu zbog toga nije problem uopste posto je sledeci najjeftiniji auto sa 7 sedista i dizel motorom bar 6-7 000 eura skuplji.Inace Lodgy ima bolju plastiku i enterijer od Dustera, nema bolju ni Rapid ni Fabija ni Citigo.Najupravljivi je , iznenadjujuce je udoban i tih i nudi nenormalno mnogo mesta, vozio sam se u njemu, upravljiv je i ima bolje kocnice od svih Dacija.Koliko bi uopste trebao da kosta auto sa 7 sedista klimom navigacijom, dizel motorom, usb blutut, 6 brzina i 600 l prtljaznika, pa makarneamo tapacirunge uopste?
Roomster je klasa Lodgy-a? Pa, tom logikom je klasa Lodgy-a još više klio karavan (jer je od Roomstera duži nekoliko centimetara,mada u kliju karavanu pozadi manje mesta ima jer ima manji Wb od Roomstera).Pri tome, manje košta Roomster 1.2 TSI sa 105 ks nego klio karavan 0,9 TCE sa 90 ks, kao što manje košta 1.6 TDI sa 105 ks od 1,5 DCI od 90 ks. Nesporno, klio karavan je "Lifestyle" vozilo za Roomstera, ali praktičnost i komfor je na strani Roomstera.
Nego, da se vratimo na temu - Roomster veze nema sa Lodgy-em (kao ni klio karavan).
Pitaš koliko treba da košta lodgy sa 7 sedišta? Ne znam. Ali, znam da lodgy nema serijski ESP ni kada košta 15.000 (bez opcija), a da, recimo, doplata za zadnje parking senzore iznosi 210, a za novi kaškaji prednji i zadnji parking senzori ZAJEDNO koštaju 200. To je politika dačije. "Paket sigurnost" kod kaškajija košta 500 (molim pogledati šta obuhvata,mozak da stane), a kada bi dačija to nudila, naplatila bi barem 2.000