
U 2013. godini Seat je ostvario prihod od 6,743 milijardi evra, što je najveći prihod u istoriji ovog brenda, a ujedno za 6,3% više u odnosu na prethodnu godinu. “Iako je 2013. godina bila teška i zahtevna, Seat je pokazao svoj potencijal kao jedna od najbrže rastućih marki u Evropi”, istakao je predsednik Uprave SEAT-a Jürgen Stackmann.
Kako bi osigurao svoju budućnost, Seat je u proteklih pet godina investirao 2,6 milijardi evra. Leon je sa više od 102.000 isporučenih primeraka širom sveta (+44.4%) ključni faktor za Seatove pozitivne rezultate u 2013. godini, dok je ukupna prodaja svih Seatovih automobila dostigla prodaju od 355.000 primeraka, što čini rast od 10,6%.
Kvalitet Seatovih proizvodnih procesa i proizvoda prepoznat je na međunarodnom nivou i dodatno je doprineo unapređenju imidža marke. Tri Seatova modela (Leon, Ibiza i Alhambra) osvojila su mnoge nagrade poput “Automobila godine” u Velikoj Britaniji i “Automobila godine”u Španiji za Leona.

U 2014. godini će se paleta Seata širiti i dalje. Nakon predstavljanja modela Leon Cupra na Sajmu automobila u Ženevi, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Seata, ovog leta se očekuje i dolazak Leon ST 4Drive s pogonom na sva četiri točka. Krajem godine će, zatim, biti predstavljen porodični crossover po imenu Leon X-Perience.
Pozitivni rezultati zabeleženi su već od samog početka 2014. godine. Naime, u januaru i u februaru broj registracija modela Leon porastao je za 46% u odnosu na isti period protekle godine. Prodato je već 18.700 primeraka širom sveta, dok je već 20.000 primeraka karavanskog modela Leon ST naručeno od početka njegove proizvodnje u poslednjem kvartalu 2013. godine.
Izvor: PR Seat BiH / Proauto.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Seat