home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što su Mercedes i Audi objavili podatke o prodaji za mart i prvi kvartal ove godine, to je danas uradio i BMW Group.

Podsećanja radi, Audi je u martu prodao 170.450 vozila, dok je Mercedes plasirao 158.523 vozila. Što se podataka za BMW Group tiče, prošlog meseca su širom sveta prodali 212.908 vozila (BMW, Mini, Rolls-Royce) ili za 11,3 odsto više nego u martu 2013.

Sam BMW je u martu plasirao 186.126 vozila, a to je za 16,9 odsto više nego u istom mesecu prošle godine.

Što se tiče prodaje u prvom kvartalu ove godine, Audi je prodao rekordnih 412.850 automobila (povećanje od 11,7% u odnosu na isti period 2013. godine), Mercedes 374.276 (rast od 15,2 odsto), a BMW Group 487.024 vozila (rast 8,7 odsto).

Sam BMW je u prvom kvartalu širom sveta našao 428.259 kupaca, što je za 12,3 odsto više.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

BMW Group prodaja za mart i prvi kvartal 2014.

 

mart 2014.

razlika

1. kvartal 2014.

razlika

BMW Group

212,908

+11.3%

487,024

+8.7%

BMW

186,126

+16.9%

428,259

+12.3%

MINI

26,382

-16.9%

57,868

-12.5%

Rolls-Royce

400

28.6%

897

+39.7%

BMW Motorrad

15,183

+16.2%

28,719

+16.1%

 

 

 

 

 



čitanja : 2940



Komentari

od 428.000 komata za ova 3 meseca na seriju otpada 91.000 komata.poredjenja radi,mercedes e klasa je prodata u 61.000 primeraka.
x modeli imaju dobar rast.RR ide nikada bolje,mini jedino belezi minus je je smena modela.ovde detaljnije:
http://www.bimmertoday.de/2014/04/09/maerz-2014-bmw-group-absatz-verkaufszahlen-weltweit-mini/

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 12:25

kad jaganjci utihnu :)))

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 14:22

108000 vozila je u prva tri mjeseca Bmw prodao u Kini a Mercedes 67000 i ako je imao povecanje prodaje od 48%.U Kini razliku pravi Bmw u odnosu na Mercedesa.

Autor messi 09 Apr 2014, 15:12

messi,
kina je manje bitno trziste nego evropsko ili americko?kinezi su niza rasa?ljudi koji imaju manje ukusa nego ostatak planete?ne razumem.pojasni.
a i da nema tog trzista opet bi BMW bio ispred.

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 15:23

kakvih sve covek "opravdanja" nece cuti za neuspeh...:))))

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 15:27

бмв

Мало је објективних навијача!!
Сви тврде да је Уникс јачи али ја очекујем +15 за Звезду!! :))

А што се тиче вести одгоре:
Ово више није ТРС ово је ШИШАЊЕ ДО ГЛАВЕ!!! ;)))

П.С.

Кад би Фолцика којим случајем избацила микро-конзерве, занимљива би била трка ње и Дајмлера за другу позицију!

Autor Гагиба 09 Apr 2014, 15:54

gagiba,
neka bude i -10,ja zadovoljan :)
sisanje do glave nije strasno u martu,ali u novembru i decembru (kad BMW najvise ostavlja konkurenciju) tad vec moze biti zahebano :)))

ne daju se 4radionice. mercu skocila prodaja,ponadao sam se da ce biti dobra trka za 2 mesto ali nista od toga.mozda ce biti interesantnije pri kraju godine.ali koga zanima 2 mesto :).samo je 1 na vrhu.
SAMO TITULA :)

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 16:29

messi
u pravu si. Velika razlika u Kini. A jos veca bi bila i u Kini i u ostatku sveta kad bi racunali samo putnicka, a ne i transportna vozila.
Mada, tih 108000 u Kini je sa sve Minijem, tako da ti poenta pada u vodu.
ps. samo u Martu BMW je u celom sve tu prodao skoro 30k vise. I dad bi iz Mercedesovih brojki izbacili Van-ove, razlika bi bila skoro 40 hiljata komata.

Autor toma 09 Apr 2014, 16:44

Red je da se i bmw fanovi malo raduju. Nema ss auta, nema ga u formuli, mora necemu da se raduju. : )))
Slavite i radujte se bmw profitu, mada je on opet oko upola manji od Daimlera verovatno, cim toma ne sme da objavi. : )

Autor Pit 09 Apr 2014, 17:22

"Red je da se i bmw fanovi malo raduju.":)))))))))
nego kako komentarises serija 5 91000 a e klasa 61000?
mala razlika :)))
pa koliko li je e klasa prsla prosle godine kad joj je ove godine 40& jaca prodaja a opet je razlika OGROMNA.

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 17:35

"mada je on opet oko upola manji od Daimlera"
ne kazes mercedesa,nego daimlera.:)))
ne bi nista komentarisao:)
sto bi rekao nas narod za situaciju BMW vs merc:"...uzduz i popreko" :)))

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 17:45

Bs8
A mocni Dailmer uzduz i popreko BMW grupu, duplo vrv. : )))
Mercedes je ozbiljna kompanija, njihov proizvodni program je jako shirok i skup.

Autor Pit 09 Apr 2014, 17:59

Bs8
Nemoj da zaboravis da neki Mercedesovi teretnjaci - specijalci kostaju vise od Rolsa. : )
Znas i sam koliko kosta teretni program.

Autor Pit 09 Apr 2014, 18:02

pit
vidis kako je ponekad bolje cutati. Da me nisi izazvao sve bi ostalo na tome sto sam juce rekao, BMW ima malo manje od svih Dajmlerovih divizija, a vise od Car divizije. Medjutim tebi djavo nije dao mira, pa ce sad da ti objasnim kako ipak nisam bio u pravu. A kako, pogledaj sam:
http://www.dodaj.rs/f/41/13a/1EbhUSc8/e1.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1a/ZH/5mspXu/e2.jpg

Autor toma 09 Apr 2014, 18:05

hallo bmw vas dere nema tuj puno price

Autor nexus 09 Apr 2014, 18:29

toma,
hahhahha...opet da ponavljamo gagibinu poznatu:"samo je BMW autoindustrija...."
jedna rec opisuje situaciju-DOMINACIJA.
pit,nista nisi odgovorio zua 5 vs e?
ukopa ga 5ica nacisto.

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 18:58

Bs8
Pa kad je kod bmw-a razumnije kupiti 5-cu nego 7-cu. Kod Mercedesa imas S klasu, a ne uvecanu 5-cu. : )
Kad napravi bmw ss auto, onda se javite. : )
Nakon vise od veka dominacije, doslo 5 min i za bmw. Ali treba da dominiraju do 2115-e da bi se priblizili MB-u. : )
Znaci vama su do 2005-e bolji svi Mercedesi od bmw-a , od 2005-e ste bmw fanovi ? : )

Autor Pit 09 Apr 2014, 19:17

Evo ga i novi teaser za novi BMW koncept:
http://www.dodaj.rs/f/23/6c/HYrufsS/image-3.jpg

Autor toma 09 Apr 2014, 19:18

@Pit
Pa znaci kod Mercedesa razumnije kupiti C klasu nego S klasu?
Ok onda. Razumemo se...

Autor dusan 09 Apr 2014, 19:59

toma,na sajtovima nema tih slika.
imas nekog insajdera?

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 20:15

dule,nije lako pitu:). ponadao se da ce merc uzeti 2 mesto ove godine,ali koliko vidim slaba vajda od toga :)))

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 20:31

bs8
u pravu si, u pitanju su razlicita svetla. BMW ce u narednih mesec dana predstaviti dva koncepta. Evo jos nekih slika:
http://www.dodaj.rs/f/2m/UJ/1iRSogeF/0ec7b8898075144c7d37e264.jpg
http://www.dodaj.rs/f/2U/8R/3uYsEWa1/bd3d1ccb90b776d2b152b4d8.jpg

Autor toma 09 Apr 2014, 20:57

dusan
Jeste, posto je mnogo jeftinija.
inace kupca S klase, ne zanima ni E a kamoli S.
bs8
O tome se brinu celnici pomenutih kompanija, meni je stalo do svog dzepa. ; )
I da parkiram CLS u garazu.

Autor Pit 09 Apr 2014, 20:58

pit
procitaj tvoj komentar od 17:22, pa onda moj od 18:05.
Reko da te podsetim, da nisi kao slucajno preskocio.
Petica i sedmica su slicni iznutra (ali samo slicni), dok su spolja isti samo onoliko koliko i treba da se lice modeli unutar istog brenda. I drugo, 5 i 7 su klasa do klase, 5-ica je manja, dinamicnija i sportskija sedmica. Ali, sta da kazemo za C klasu. Dve klase je razlika izmedju S i C klase, a izgledaju, ne slicno, vec identicno (razlikuje se samo malo grafika u prednjim svetlima). To sto ti kazes da kupca S klase ne interesuje C klasa je tacno donekle. Ali kad taj vlasnik S klase, vidi komsiju klosara, pet puta siromasnijeg od njega, da vozi isti auto(kasnije kad se priblizi videce da se razlikuje u dimenzijama), zainteresovace se sigurno. Onda ce da se zainteresuje za nesto ovako:
http://www.dodaj.rs/f/2m/UJ/1iRSogeF/0ec7b8898075144c7d37e264.jpg

Autor toma 09 Apr 2014, 21:29

toma,
evo jos nekih slika:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=969902
.koliko mi se cini nova 7ica ce verovatno pokupiti dosta tehnoloskih inovacija sa i8 pride jos po nesto sto se cuva samo za nju,a kasnije i za ostale modele.
bice nova 7ica prekretnica u autoindustriji.
zivi bili pa videli.
medjutim,mnogo me vise interesuje enterijer.

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 22:01

toma
Pa i za C klasu moze da se kaze da je manja , dinamicnija S klasa.
Vise lice unutra 7 i 5 nego spolja S i C.
Makar kod enterijera nema dileme.
C lici na S, tacno. Ali drugacije svetlosne grupe, oblik i grafika. Masku imas drugaciju na C. Uglavnom kad se C klasi, koja je najudobnija u klasi doda airmatic, mozes misliti koliko konkurencija moze da parira sa udobnoscu. Kategorija koju si naveo, ne moze da kupi Tata Nano a kamoli C klasu. Uostalom, bmw fan ne bi trebao tu temu da poteze jer su im sve limuzine ko blizanci. Kao sto rekoh, kupac S klase i C klase imaju zajednicko samo to sto voze Mercedes. Enterijer kod S klase je ono sto je primarno uz vrhunski komfor naravno.
Moze spolja da lici C, ali kad sednes u S i u C, dva razlicita sveta. U S kad sednes, odma se slozis sa sinonimom njenim. : )

Autor Pit 09 Apr 2014, 22:32

toma 09 Apr 2014, 21:29

S i C se razlikuju kao 5 i 7, jedino su eto prednji farovi poprilicno slicni (al opet ima razlike, C nema donji IC dio).
Dalje, onaj ko vozi C klasu nikako nije klosar. U stvarnom svijetu situacija nije takva kao sto mislis
"Ali kad taj vlasnik S klase, vidi komsiju klosara, pet puta siromasnijeg od njega, da vozi isti auto(kasnije kad se priblizi videce da se razlikuje u dimenzijama), zainteresovace se sigurno. Onda ce da se zainteresuje za nesto ovako"

Onda objasni kako se osjecaju vlasnici Phantoma kad vide Ghost? Jednostavno, nije to tako u stvarnom svijetu. Evo jedan primjer, jeste da su patike (i to Airmax al nema veze), imas one od 80-90 eura a imas i one od 150 eura, izgledaju slicno ali dva su svijeta razlicita.

Autor hh 09 Apr 2014, 22:53

i sta zakljucismo danas?:)))
BMW i dalje dominira,5ica rasturila e klasu,x modeli idu ko ludi,vec najavljuju da ce praviti jos 1 fabriku u meksiku jer su im kapaciteti vec sad prepunjeni a veliko interesovanje vlada za "besmislenim" x4:
http://www.bmwblog.com/2014/04/09/bmw-eying-mexico-second-north-american-assembly-plant/
itd,itd,itd...
jos jednom bravo BMW i srecan rodjendan najboljoj sportskoj limuzini na svetu-m5.

Autor bmw series 8 09 Apr 2014, 23:35

hh

Izvini sto mora sve da ti se crta, pa neke metafore shvatas bukvalisticki.
Razlika izmedju tih patika koje pominjes je 60e, a ja govorim o razlici od 100.000 i vise evra. Posebno kad stigne XXL verzija.

Sledeca stvar, kazes farovi su malo slicni. Pa jedino se farovi, tj. grafika u farovima razlikuje, Sve ostale razlike se svode na dimenzije. Hauba kraca, rep kraci, i to je to. U odnosu na S i C klasu, serija 5 i serija 7 se razlikuju kao da su automobili razlicitih brendova. Pogledaj i sam: http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/mercedes-c-klasse-e-klasse-s-klasse-w205-w212-222-limousinen-vergleich?panorama=1 http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/mercedes-c-klasse-e-klasse-s-klasse-w205-w212-222-limousinen-vergleich/Heck-Ansicht/n404546/2?panorama=1

Autor toma 10 Apr 2014, 00:57

toma
Mrzi me da tražim, ali evo :
http://4.bp.blogspot.com/-7nCI0nX-GQA/Ub3eOszValI/AAAAAAAAdRw/hP2EW8go8P4/s1600/new+mercedes+s-class+w221+motorexpo+london+01.jpg

http://www.benzinsider.com/wp-content/uploads/2013/12/124.jpg

Razlikuje se i oblik i grafika svetlosnih grupa.
Maska...
A evo ih tvoji "različiti brendovi" :
http://www.bmwblog.com/2010/11/10/new-bmw-5-series-and-7-series-one-sausage-different-lengths/

Autor Pit 10 Apr 2014, 01:09

pit
izvini pit. Pet i sedam su identicni, a C i S klasa se razlikuju. Mozda se i previse razlikuju. Trebali su da ih naprave da makar malo lice, da se vidi da su oba auto iz Mercedesa.

Autor toma 10 Apr 2014, 01:49

toma
U enterijeru je još veća razlika :
http://media.caranddriver.com/images/13q1/506848/2012-bmw-5-series-interior-photo-507104-s-1280x782.jpg

http://graphics8.nytimes.com/packages/images/photo/2009/03/01/0301-bmw750/26994017.JPG

Igra "pronadji razliku"...
Valjda će im nova 7-ca imati enterijer dostojan klase. Na tom polju bi najviše trebalo da porade.

Autor Pit 10 Apr 2014, 02:37

pit

oni samo da prenesu enterijer iz X5 u novu 7-icu, i bio bi lepsi od bilo cega sto dolazi iz Mercedesa (obrati paznju da sam rekao lepsi, a ne kitnjastiji i kicastiji).

A sto se tice slicnosti enterijera kod 5 i 7, to nikad nisam osporavao. Iznad stereo uredjaja je skoro isti, ispod otvora za vazdug pa nadalje do menjaca i oslonca za ruke izmedju sedista se razlikuju. Dakle, meni je zanimljivo, da si ti non stop pricao kako su i sedmica, i petica, i trojka - identicne. I to ti je bio neka vrsta lajt motiva na ovom blogu. Kad odjednom, S klasa i auto iz dve klase ispod S klase - identicni. I to na nacin na koji do sada cak ni kod audija nije vidjen. Pa BMW trojka i trojka kupe (cetvorka) se drasticnije razlikuju. Da ne idemo dalje. Kod Audija je sve slicno, ali ovolika identicnost, nije zabelezena. I to aj da su im ovako isti E i C ili E i S, nego S i C. To je samo znak da su im brojke o prodaji bitnije nego svima ostalima. Cak su ubacili i Van-ove medju putnicke automobile. Sramotno!

Autor toma 10 Apr 2014, 11:43

@toma
Pa i A4 i A5 su dosta odvojeni esterijerom. Unutra jesu isti, ali spolja ces lako razaznati.
Bmw nema kao ni Audi toliko ISTE automobile kao sto su S i C klasa. A6, A7 i A8 totalna razlika...Samo oni koji ne vole Audi mogu da kazu da su Audi sada isti, ja sam ih i ranije raspoznavao na ulici, a sada su modele izgledom jos vise odvojili.
Pit kaze jesu slicni C i S klasa, ali onaj ko zeli S ne zanima ga ispod.
Pa i Bmw 7 ako ima isti enterijer kao 5-ica, onaj ko zeli 7 ne zanima ga 5. Prosto...
7 je mnogo mocniji auto, mozda su unutra isti, ali mocnu 7-icu ces lako prepoznati na putu...Najbolja 7-ica po meni ikad, najbolji posao Bmw-a kad je u pitanju mocna limuzina.

Autor dusan 10 Apr 2014, 12:34

Ali realno, 3 i 5 su pozadi isti. Kad idem iza ne znam tacno da li je 5 ili 3.
Ali koliko sada modela ima svaki proizvodjac i razumem da ne mogu da naprave svaki da se izdvaja izgledom, a opet da ostanu prepoznatljivi.

Autor dusan 10 Apr 2014, 12:36

ko je ulazio u seriju 7 jasno ce uociti razliku u enterijeru. em sto je mnogo veci auto,em sto su u 7ici jos kvalitetniji materijali(sto je i normalno).
mada su sad sve misli usmerene ka narednoj koja stize za malo jace od godinu dana.
ocekujem pravi bum u svakom smislu.nadam se da nece razocarati.

Autor bmw series 8 10 Apr 2014, 12:54

dusan

Ti si prespavao ili si cutao za Audi a sad kritikujes MB ?! Pa enterijer ne sme da bude isti u 5 i 7. Cemu jaca klasa a isti enterijer. Enterijer C klase i S klase se razlikuje vise nego bilo koji model bmwa i audija medjusobno.

Autor Pit 10 Apr 2014, 12:54

Пит

А колико се разликује ентеријер Ц класе и оног комбића што од скора поправља Бркине продајне резултате??
Боље да аутомобил има сличности у унутрашости са класом изнад или испод него са комбијем?! Шта је следеће, сличност са Актросом?? (мада обзиром да су му прелепили фарове, не би ме чудило ни унутрашњу архитектуру да пренесу у С класу и ојачају мало гаму!! ;)

Autor Гагиба 10 Apr 2014, 13:00

Ne znam čemu tolika polemika oko BMW enterijera, oni imaju svoj stil koji neguju i blago usavršavaju.
Još od devedesetih 5 i 7(pa čak i trojke) imaju sličnu unutrašnjost... Pogledajte BMW katalog iz '97 npr. i videćete.

Drugo, enterijere nove 7 i 5 series treba doživeti. U Münchenu sam imao prilike da zagledam sve modele, i verujte mi da posle sedenja u 7series nije me toliko interesovala ni M6GC a kamoli 5!
Totalna druga percepcija, doživljaj prostora, deblja koža, "drvenarija"... Jednostavno se oseti da je klasa iznad.

tomo,
Uz dužno poštovanje, "klošari" ili siromasi kako god, nemaju ni za kartu za prevoz a kamoli C klasu. Njima je auto samo san.
Nevezano za temu, ljude treba deliti prema delima, ljudskosti, znanju... Izgled i materijalno nikako - pogotovo u ovim vremenima.
Poz

Autor Raziel 10 Apr 2014, 13:04

Bs8
Axa, znaci po velicini i nesto malo kvalitetnijim materijalima. Pa ok, barem iskreno. : )
Samo steta sto je to nedovoljno. Sledeca 7-ca mora da ima enterijer dostojan klase, ova je na tom polju totalno podbacila, najgora u klasi. A8 ima bolji enterijer.

Autor Pit 10 Apr 2014, 13:16

pit
kada ljudi kupuju auto zbog imidza, bitniji im je eksterijer. Sto se tice enterijera petice i sedmice, bs8 ti je lepo rekao, a to isto sam ti i ja rekao pre nekog vremena. A kasnije kad budem imao vremena, pokazacu ti da je kod 7 i 5 veca razlika u enterijeru (mnogo) nego kod S i C u eksterijeru. Ustvari nije mnogo tesko da nesto bude vise razlicito nego S i C:)

Autor toma 10 Apr 2014, 13:35

"Drugo, enterijere nove 7 i 5 series treba doživeti. U Münchenu sam imao prilike da zagledam sve modele, i verujte mi da posle sedenja u 7series nije me toliko interesovala ni M6GC a kamoli 5!
Totalna druga percepcija, doživljaj prostora, deblja koža, "drvenarija"... Jednostavno se oseti da je klasa iznad."
to je to.

Autor bmw series 8 10 Apr 2014, 13:46

@Pit
Ja sam rekao da sam Audi modele i ranije razlikovao.
Npr. prethodni A6, A4 pre ristajlinga i A5 pre ristajlinga, lako si mogao da ih raspoznas, a takodje i prethodni A8 sa njima.
Najnovije Audi modele tek lako raspoznajes.
A7 kad naidje na keca znas sta je, mada to je jedan od najprepoznatljivijih automobila uopste.

Autor dusan 10 Apr 2014, 13:53

Dusan
Nisam te pitao za tebe. I ja mogu da kazem da lako raspoznajem S i C. Lice, kao sto i S i C lice. Ali ti buku dizes za MB a za Audi si cutao, o tome pricam.
Bs8
Nedovoljno. Da je isti slucaj sa E i S , ne bi moglo da se zivi od vas.
Elem, da ne duzimo. Komentarisimo nove teme, ovde se bzv vrtimo u krug oko istih tema.

Autor Pit 10 Apr 2014, 14:03

pit
" Da je isti slucaj sa E i S , ne bi moglo da se zivi od vas."
pa ti si jedini pokretao takva pitanja. I ona o prodaji sa onim fake linkovima za naivchine.
Da ti jos jednom objasnim. U premijum segmentu, ni po pitanju enterijera, ni po pitanju eksterijera do sada nije bilo takve slicnosti izmedju dve klase kao sto je slucaj sa S i C.

Autor toma 10 Apr 2014, 14:48

toma
Da, da. Posebno po pitanju enterijera. : )
Moram da vas podsetim posto vi bombardujete teme S i C klase. A o 5 i 7 bezite ko djavo od krsta.

Autor Pit 10 Apr 2014, 15:32

"Elem, da ne duzimo. "Komentarisimo nove teme, ovde se bzv vrtimo u krug oko istih tema."
ja sam smorio sam sebe,kamoli druge:)
ni ti,dusan i toma ne zaostajete:)
jedino brat gagiba sta god napise ne moze covek da ostane ravnodusan :)

Autor bmw series 8 10 Apr 2014, 16:04

бмв

Јачамо интерпланетарну комуникацију!! ;)))

Мада приметио сам да последњих година лагано губим на инспирацији. Знаш већ како то иде, што је мањи интелектуални изазов, мање је интелектуално ангажовање, односно што више БМВ одмачиње радионичарима, све ми је мање занимљиво да их живцирам! Ал добро...понекад мало баш кад се наместе у одговарајући положај, не одолим искушењу!! ;))

Autor Гагиба 10 Apr 2014, 17:31

Bs8
Da se vratimo na temu, najvise me raduje dolazak serije 9. MB ce morati da odgovori, kao MLC na X6, inace ga ne bi pravili. Tako da, najvise profitiraju kupci na kraju. Teraju jedni druge na sirenje game. A sa ubacivanjem konkurenta, teraju na poboljsanje. To mi je na drugom mestu, X7, serija 8.
Na trecem mestu neke manje klase, koje su i najpristupacnije. Ali za brend i napredak brenda, samo širenje jakih modela.

Autor Pit 10 Apr 2014, 18:45