
Izvršni direktor Volkswagena u Americi, Michael Horn, otkrio je neke nove detalje o budućem VW crossoveru sa sedam sedišta.

Horn je naime na auto show-u u Njujorku izjavio da će model biti 'istinski Volkswagen' koji će postaviti nove granice u svom segmentu. Izjavio je takođe da će automobil odlikovati emocionalni dizajn upotpunjen vrhunskim inovacijama i kvalitetnom konstrukcijom.
Model je svojevremeno najavljen CrossBlue konceptom, a njegova serijska proizvodnja je potvrđena ovog januara na auto show-u u Detroitu. Vozilo će se pojaviti 2016. godine, a koristiće VW-ovu MQB platformu, a na pojedinim tržištima će biti dostupno i u hibridnoj varijanti.

Na tom modelu će takođe biti baziran Škodin novi SUV koji će se pojaviti iste godine.
Izvor: Mojauto.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Render: Theophiluschin.com
Nove standarde u kopiranju drugih.
Nakon Pasata CC, ovo je jer vernija kopija originalu.
@Pit
Nisu rekli da osnivaju novu klasu, posto ova klasa postoji kao sto znamo, odavno. Rekli su da ce postaviti standarde, inzenjere za to svakako imaju ili ce imati. Kada su ih nasli '90-tih za kralja automobila Vejrona, mogu ih naci i za ovako nesto.
Samo ako zele, lova problem njima nije.
Hoce li Bentli, Lambo, Porse i Skodilak dobiti svoje lowcost verzije? :)
VW vec dobar niz godina postavlja nove standarde gotovo u svim kategorijama sto je svakako jedan od preduslova da 2018. godine postane najveci proizvodjac vozila na svetu. Naravno, misli se na broj proizvedenih vozila, a ne na kapitalnu dobit koja je vec poslednjih par godina kod ovog proizvodjaca najveca.
"Izjavio je takođe da će automobil odlikovati emocionalni dizajn..."
Neću ja tako dugo živeti da bih taj dan emocija došao
Posebno su majstori u emocionalnom dizajnu, a sto se tice Bugattija, oskrnavili su sve sto je taj brend ikada predstavljao.Napravili su nakazu nalik na krompir,nakrkali mu hiljadu konja, zaleteli ga preko 400 na sat,uradili nesto sto su ljudi radilli pre 2.sv rata, pravili automobile koji mogu 400 ali se ne mogu trkati, jer nisu ni za sta.Pri tom nikad nisu smeli da ga izvezu na bilo kakvu stazu jer je TGV i brzi i okretniji od njega i to je trenutno jedini ss auto(ss svim svojim duhom)koji niko ne zeli da kupi pa ce pored dvostruko manje potraznje od procenjene, ova nakaza doneti najveci gubitak VW ikada. Svaka cast i za retardiranu ideju i za retardirane inzenjere, dobar su posao kao plod bolesne zelje da vladaju svetom, uradili.Zato i zele preko 10 miliona automobila, opet ce proci isto kao i uvek, emotivci, sa osecajem za lepotu.
kad volkswagen kaze da ce doneti novi dizajn, to znaci da ce izgledati kao i svaki drugi volkswagen. isto kao sto je audi zadnje dve godine pricao kako ce tt doneti potpuno novi dizajn, kad ono malo ga nasminkali u photoshopu i to je to. vw ima veoma losu reputaciju u americi i nemogu samo da sminkaju aute i ocekuju uspeh. ovaj gore crossover se nece videti pored lidera u klasi ford explorera osim ako ne bude znacajno jeftiniji
Ovo na slikama je bas extra! Kupis Skodu i komplet plastika koje menjas prema raspolozenju! Jedan dan vozis Skodilak, a sledeceg dana VW, jos ako takav i Audi izadje, eto divote! :)))
E to su emocije! :)))
Salu na stranu, gotivim VW, ali estetski su bas smorili. Jedino Seat malcice odudara, ali VW i Audi su preterali sa dosadnoscu.
@Bobo
Nije im bitan gubitak. VW je zeleo da pokaze koliko je mocan, to je i uradio. Moc je pokazao celim projektom, sta mislis koliko je para trebalo za jedan takav auto tada kada su krenuli da rade na njemu jos pre 15-16 godina? Oni su sami rekli da hoce najskuplji, nabrzi i najjaci automobil ikada, to su i uradili tako da nisu sigurno ni ocekivali neku prodaju. Vw je ulazio u to u sta je znao da ulazi. Koliko bi se mocnih brendova udavilo da uradi nesto kao sto je VW sa Vejronom? E, zato su oni i uradili to, da pokazu moc.
@mile
Audi je pre 4-5 godina u USA prodavao oko 60.000, prosle godine bio na nekih 155.000 automobila. Dobar je to skok. Znaci da VW losa reputacija ne utice previse na 'cetiri prstena'?
Poznavajuci filozofiju VW-a, sigurno nece biti ZNACAJNO jeftiniji od explorera, moze lako da se desi da bude skuplji kakvi su ovi iz VW. ;)
@dusan,
s obzirom koliko je audi prosirio ponudu u Americi, prodaja je morala da skoci. a inace, kod luksuznih auta kupce i nije nesto briga za kvalitet mehanike i elektronike, jer su i tako vecina lease - vozi 3 godine dok je pod garancijom i onda vraca i uzima novi.
a vw je imao uspeh onih par godina kada su znacajno snizili cene jette i passata. cim se cene vratile u rangu konkurencije, ljudi su prestali da ih kupuju
Bobo 27 Apr 2014, 23:32
Vidim vozio si Veyrona pa sve znas o njemu, dajte ljudi, nemojte pricati svaste.
Dusane, to nije najskuplji,najjaci i najbrzi auto ikada,to je glupost.Trebalo je da bude simbol moci,ali je postao predmet sprdnje.Renomirani su ga prozvali da se pojavi na stazi i VW nije dozvolio.Otkida ga jedan japanski tehnicki biser koji ne spada ni u premijume-pogadjas GTR koji kosta kao felna od Vejrona i tehnicki je 3 decenije ispred njega.
Mene samo kod VW nervira što skrnavi legendarne brendove.
Što reče Bobo i Bugatti-ja su uspeli izmeniti. :-)
Samo kupuj i štancuj profit...
Što nisu osnovali svoj lux brand il itako nešto?
Ne želim ni da pomislim šta će se sve u budućnosti proizvoditi sa znakm Bentley ili Lamborghini. Jako bih voleo da se ove fabrike "otcepe" od VW grupacije i ponovo nastave samostalan rad...
Poz
@mile
Pazi, svi brendovi sada u odnosu na 2007. recimo imaju dosta vise modela. Ne samo Audi...
Bolje da kazes svaka im cast, bas su napredovali, nego da osporavas.
Ja sam te pitao cisto iz razloga sto vidim na testovima novinara iz USA koliko reci hvale imaju za Audi modele zadnjih par godina...
@Bobo
Decko, prvo Bugatti Veyron uopste nije pravljen za krugove na stazi, vec da bude NAJBRZI auto na pravcu. Npr, kada je on izasao neki prosek za ss automobile do 100 je bio oko 4 sekunde, on je isao do 100 za 2,5 sekunde. Ako je neki prosek za ss automobile do 300 bio 31, 32 sekunde, on je isao za 16 sekunde! To nije moc?
I da, kada se Veyron pojavio bio je najbrzi (sto je i dalje), najskuplji (mozda je i dalje serijski najskuplji), i najjaci (sada ih ima te snage). Ma ne ubacuj GT R u tu pricu. Auto je za drugo pravljen...Veyron je jednostavno moc i dalje, ima sada nekih drugih koji su se pojavili mocni, 918 , P1, LaFerrari, zaista mocni automobili, ali ni oni nemaju ubrzanja Vejrona, ali realno su i slabiji, a npr na stazi bi ga razbili svi, ali oni su za to i pravljeni, zato nece ici do 415, Vejron hoce, zato sto je za to PRAVLJEN.
@Raziel
Mozda im Vejron zadnje 2 godine, ali mozzzzda i daje profit, sve godine pre toga su bili u debelom minusu sa Vejronom.
@Bobo
Bobo, niko od nas ne bi treb'o da seta sam, a narocito ne bi treb'o ti...;)
Al' se ti druze nalupeta u poslednjoj recenici. Poenta Veyrona je pokazivanje i dokazivanje (da svi vide koliko imas para i da svi znaju da vozis auto koji ide preko 400km/h). Kao i kod Koenigsegga. Staze su tu sekundarna stvar.
@Raziel
Da su mogle te firme da opstanu same, ne bi ni dosle u situaciju da budu kupljene. Razvoj proizvoda je uzasno skup, a prodaja to sve treba da nadoknadi i da obezbedi sredstva za novi razvoj. U danasnje vreme, kada se modeli menjaju na svakih par godina, to je jako tesko postici. Zato ovi veliki polako gutaju male.
@Dusan Pa automobili koji su pravljeni za najbrzi na pravcu fazon, odavno dostizu 400 kmh, vec preko cetrdeset godina dostizu i 1000 kmh.Ti si ga pominjao kao vrhunsko dostignuce, a ja ti kazem da to moze da napravi bilo koji proizvodjac koji pravi ss automobile, ali se pre sto godina odustalo od toga, zato sto to nema nikakvog smisla.Pa imas gomilu tjuniranih GTR ova koji na drag trkama kidaju Vejrona,a ne kostaju vise od 200000 dolara.proizvodjaci ocigledno nisu zainteresovani da prave takve automobile.Uz to,ne donosi Veyron nikakav profit, na svakom automobilu gube vise od 4 miliona dolara,(projektovani gubitak radi prestiza je bio 2 miliona po komadu) jer su troskovi razvoja veliki, a potraznja je bila dvostruko manja nego sto su ocekivali.Nije im doneo ni ocekivani prestiz, jer se niko nije od renomiranih proizvodjaca ukljucio u trku za obaranje rekorda, ocigledno da trose novac za obaranje krugova na stazama sirom sveta, jer je to popularno, donosi prestiz, a inzenjerski je komplikovaniji poduhvat od spajanja dve motorcine, pakovanja u lokomotivu i zaukavanja po pravcima sa specijalnim gumama.Poenta je da je Bugatti koji je nekada postojao otkidao na trkama protivnike, pravio razliku kakva je retko vidjana u auto svetu.Ovaj VW nema bilo kakve veze sa tim, nisu mogli da ponude pravi prestiz koji je Bugatti predstavljao, pa su ponudili ovo.To nije Bugatti.Etore bi se prevrtao u grobu.
Дука
Бобо је у праву за већину ствари које наводи.
А та демонстрација моћи коју помињеш је заправо демонстрација бахатости Фолцикиних управљача. Што каже Бобо направити најбржи и најтежи кромпир!
А иначе нити је Вејрон најбржи, нити је најскупљи а поготову није најјачи.
Чисто упоређења ради, кад Ферари избаци СС возило већ на првој затвореној презентацији се откупи половина планираних за производњу а за другу половину се формирају листе у којима приоритет имају они који већ од раније поседују неке од Ферари модела.
Е сад упореди то и продају Вејрона и сигурно ће ти неке ствари бити јасније.
А нарочито је поражавајућа цена одржавања Вејрона која иде до 100.000 еура годишње?!
Дакле за две године уштеде узмеш ГТР-а и пржиш јајолику сподобу на било којој асфалтираној подлози изузев аеродрома!! :)
Тешко је од бабе правити девојку (то нарочито важи за овај Фолцикин покушај горе)
Можеш гурати у ауто осовине, клиренс и ненормално ценити добијену скаламетију, ал' што каже П.П.Његош "Што се грбо роди, врјеме не исправи". Ево како изгледа промашај у пракси: ;)
http://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2014&mm=04&nav_id=841455
@Gagiba
Sta je bilo brze, skuplje i najjace od Vejrona kada se pojavio? NISTA! On je takav i projetak bio, takav je i izasao to su i izbacili. Nisu oni rekli izbacicemo najjacu masinu za staze, vec napravicemo najbrzi, najjaci i najskuplji auto. Kada je izasao to je i bio. Ferrari ss automobil nije 2.000.000$ kao Veyron da bi se odmah na prezentacijama pojavili klijenti, budimo realni malo.
Realno i dosta su prodali kada pogledas njegovu cenu, odrzavanje i ostalo...Ako pogledamo realne uslove i ako gledamo put ili ako sretnes Vejrona na bilo kojem auto putu, cak i ako vozis tjunirane GTR-e i ostale, isprzice te Vejron...Pogledaj malo na youtube-u klipove, kakva medjuubrzanja i ubrzanja ima ta zver, da se poigrava sa svakim...
@Bobo
Oziveli su Bugatti.Barem je tu, pogledaj sta je bilo sa Majbahom...
Nije lako oziveti jedan, podignuti ga na noge i da je ovoliko tu sa cenom kojom ima. On je bio projekat kakav sam rekao, takav je i izasao, takav da takvo nesto nikada nije postojalo i u istoriju ce otici kao najbrzi, najmocniji i najskuplji serijski automobil ikada. Takav je i pravljen...
Da ce VW gubiti znali su sami, pokazali su da mogu nesto tako i oni su zadovoljni, zna svaba sta radi, to znamo svi dobro ;)
@Optimus Prime Necu ulaziti sa tobom u polemiku oko toga zasto ne bi niko trebao da seta sam,sigurno da ti znas razloge a pusti mene...a ja ne primetih da sam komentarisao bilo ciji lik i delo, osim retardiranih tvoraca najskupljeg krompira na svetu.Poenta smisla Veyrona kako si je ti naveo mi je dala potpuno pravo da tvrdim upravo to sto sam tvrdio.Pusti i Koenigssega, on JESTE pravljen i za stazu, bio je 2005 vicesampion Nirnburgringa, ipak je to sportski auto sa jednim od najboljih vremena na stazi ikada.Ako su staze sekundarna stvar, ne vidim razlog zasto mu nekad neko nije stopovao vreme.Pretpostavljam da jeste, ali obzirom na klijentelu koju si opisao kao profil kupaca, mislim da ih je bilo blam da objave podatke, jer mu staze nisu bogami ni tercijalna stvar, bojim se da je tu brzi i obicni 911.
Svetu je očigledno bio potreban još jedan ovakav Fau-Ve..
Elem, ima nekih koji mislimo da je VW bezličan. Brojke ne govore tako.
Ima nekih koji mislimo da Toyota pravi ekstremno ružna kola. Brojke ne govore tako.
Ima nekih koji misle da je J. Bieber ultimativni trash. Brojke ne govore tako.
U zaključku, nema tu šta da se raspravlja, oni koji prave kola ne prave ih za "mudrace" sa raznih svetskih foruma, prave ih za kupce, koji u cca 95% slučajeva kupuju kola vođeni nekim sasvim drugačijim ratio-ima.
@ gagiba
Moguće da bi pre mogao da bude Valtazar Bogišić. Svejedno, maksima je naprosto univerzalna, s tim što Bogišić tada još uvek nije mogao da spozna čari plastične hirurgije, ili auto-žargonom, tjuninga i restilizacije ;)
@Dusan Pa sigurno da jesi u pravu, automobil je kontroverzan, vremenom ce dobijati na ceni, pratila ga je nevidjena reklama, preskup je, samo sam sveukupno hteo reci da nije nikakav tehnicki biser , oni su samo pronasli prostor i nacin da se uz potroseno brdo novca ucackaju na trziste gde vladaju renomirani brendovi.Da li bi trebalo da nastave sa brendom koji je dosad samo gubio novac ili ce im Veyron posluziti kao ulaznica za modele koji ce biti trzisno isplativiji, a konkurentniji, jer ako i naredni model donese gubitak ne vidim smisao brenda koji ne profitira, a ne donosi reklamu imenu VW, vec Bugattiju koji kao takav ne moze trzisno opstati.
дука
У време излажења јесте заслуживао неки од епитета које му приписујеш. Сада је потпуно друга прича.
Од свих клипова на Тјубету о Вејрону замаптио сам само онај кад улеће у језеро!! ;))
блокови
Није могуће него јесте професор Валтазар, моја грешка, али генерално филозофија и интересовања су им јако блиска те се деси заменити их!! :)
@Bobo
Mala sala je bila u pitanju (ne znam dali se secas tog video klipa). Tako se i salim sa jednim jako dobrim drugarom, tvojim imenjakom. ;)
Vremea koja je postigao Koenigsegg bas i ne govore 100% u prilog tvojoj tvrdnji. U tom periodu bili brzi i mnogo slabiji automobili. Mozete pljuvati Veyron koliko god zelite, ali on i dalje drzi zvanicni Ginisov rekord u maks. brzini. I to tako vec 4 godine + jos 2 koje je drzao "obicni" Veyron. Da to nije tako lako oboriti, govore i cinjenice da mnogi "krljaju" znatno vise snage u motor, skidaju masu i jos mnogo sto-sta pokusavaju kako bi dosli do titule, ali Veyron SS je i dalje drzi.
Drugari, odosmo predaleko sa diskusijom, ovde treba da je tema VW-ov novi SUV ili sta je vec! :)))