home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Juče je bilo dosta vesti vezanih za petogodišnje planove brendova iz kompanije Fiat Chrysler Automobiles (Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Ferrari, Chrysler, Dodge, Jeep i Ram), dok su nekako u senci ostale vesti vezane za budućnost Lancije.

Ono što je najavljeno još u januaru ove godine sada je i zvanično potvrđeno. Plan naime podrazumeva reorganizaciju brenda Lancia koji će svoje automobile ubuduće prodavati isključivo na domaćem, italijanskom tržištu odnosno Lancia će postati brend samo za Italiju.

I ne samo to. Lancia će u narednom periodu iz svoje ponude izbaciti modele Delta, Thema i Voyager, što u praksi znači da će kupcima na raspolaganju ostati samo najmanji model – Ypsilon.

Ovde se postavlja pitanje šta će se desiti kada se istekne životni ciklus i tog Ypsilona (oko 2018. godine); da li će dobiti naslednika ili će Fiat odlučiti da tada i definitivno ukine Lanciju?

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2338



Komentari

Evo kakvu su marku uspeli da uniste:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/Lancia_Fulvia_Coupe_post-face-lift.jpg
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01527/Lancia-Stratos_1527678c.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/LanciaRally037.jpg
http://cdn.carthrottle.com/wp-content/uploads/2013/07/forocoches.com_.jpg
http://www.lanciathema.net/wp-content/uploads/2012/01/Lancia-Thema-8.32-HQ-7.jpg
http://www.italiaspeed.com/proto_kayak_12.jpg
http://www.parts-specs.com/photos/0316040-Lancia-Thesis-2.4-JTD-20v-Emblema-2003.jpg

Autor Panco 07 Maj 2014, 14:06

Jednom glamorozan, autentičan i inovativan proizvođač automobilske pornografije.

Odgovoran i za brojnih inovacija. Reli pobednik 1972., 1974., 1975., 1976., 1983., 1987., 1988., 1989., 1990., 1991. i 1992.

Direktor među čijim planovima nema vaskrsnuće "Lanče" je čovek bez mašte ... an uncurious man.

Već se znalo, obzirom na ostalo njegovo maslo. Ali ovo je ubedljiva potvrda.

Svakako nije ni Markijone za sve kriv. Još od "Teme" pre trideset godina je očigledno da sistem kakav je "Fijat" ne razume čari ovog brenda.

Autor CaMIRO 07 Maj 2014, 15:21

Da se Lancia na vreme obratila strucnom kadru Zastave, sigurno bi se spasila...

Autor carobnjak 07 Maj 2014, 16:04

Odličan primer cinizma koji je i uništio "Lanču", još i od rešenog bustera ekipe.

Sve čestitke na relevantnošću!

Autor CaMIRO 07 Maj 2014, 16:36

Hvala, u srce pogadjam! :)))

Autor carobnjak 07 Maj 2014, 16:48

"glamorozan" i "Sve čestitke na relevantnošću!" su napisani na kom jeziku?

I sta znaci pojam "automobilska pornografija" ???

Autor carobnjak 07 Maj 2014, 16:55

Bitno je da si razumeo šta znači "buster". ;)

Autor CaMIRO 07 Maj 2014, 17:38

Nisam, i taj recenicni sklop je zanimljiv i naravno neobjasnjiv! :)

Autor carobnjak 07 Maj 2014, 18:03

P.S. sto ne odgovoris na pitanja? Potrudi se da javnost shvati sta imas da kazes... :)))

Autor carobnjak 07 Maj 2014, 18:07

Tako je bilo i sa pokojnim Autobjanhijem.

Autor Ex 07 Maj 2014, 21:46

I sta ce biti sa Deltom? Delta nije nista gora od A klase, 308, Astre...???

Jedan od najlepsih modela trenutno na trzistu.

Ne mogu da verujem sta rade sa Alfom i Lanciom. Prvo i osnovno: ENTERIJERI.

Tipa, ja sam potencijalni kupac Mita ili Guiliette, ali normalno da necu da ih gledam kada je enterijer odvratan. Uporedis MiTo sa Hondom Civic, i zaboravis na Alfu.

Neverovatno mi je da sada prodaju losija vozila nego pre 10 godina (147, 156).

Autor Fordovac 07 Maj 2014, 23:31

Pa nije kriv Fijat za propast Lancie i Alfe, oni su i kupljeni zato sto su postali neodrzivi.Fijat prosto ne moze da povrati sve, a ja licno sumnjam da ce moci bilo sta, ima polovicne uspehe i hronican nedostatak novca.Automobili im se prodaju ispod ocekivanja, a mislim i da su retro 500 dizajn vec iscrpeli, da ce svaki naredni model biti sve vise dezavu.Dzip je odlican i dobro ce proci, a novi 200 nema sta da trazi na americkom trzistu, vec je debakl.Alfa ce da pravi premijume, ali za 5 godina, a od cega ce da zivi goimla radnika to vreme, obzirom da opet kompanija belezi gubitke...crno im se pise

Autor Bobo 08 Maj 2014, 00:43

@Bobo Sagalasan sam, sem sa idejom da je "Lanča" već propali slučaj u momentu kada došlo do njene prodaje.

Prvo, sami "Fijat" se ne bi složio sa time, obzirom da je kao kupac nešto video u tu propalu "Lanču".

Drugo, "Jaguar", "Land rover", pa i posleratni BMW su dokaz da posrnuli brend ne mora da propadne. "British lejland" je dokaz da zdravi brendovi mogu biti progutani lošim menadžmentom.

"Džip" je zapravo odličan primer. Sasvim sigurno je bio jači brend nego što su finansijski rezultati "Krajslera" sugerisali.

Autor CaMIRO 08 Maj 2014, 11:19