
Volvo Car grupacija (Volvo automobili), objavila je podatak da je u četvrtom mesecu 2014. godine širom sveta prodato 37.256 Volvo automobila, što predstavlja rast od 10,5 posto u odnosu na isti mesec prošle godine.
Najveći aprilski rast prodaje od 39,7 posto zabeležen je u Kini. U prva četiri meseca 2014. godine, Volvo je isporučio 145.426 auutomobila, odnosno 9,7 posto više nego u istom periodu 2013. godine.
Globalni rast prodaje je rezultat stabilnog rasta prodaje u Kini, kao i pozitivnih rezultata u Sjedinjenim Američkim Državama i ključnim evropskim tržištima.

Kina je ponovo bila najveće tržište Volvoa u aprilu sa isporukom od 6.581 automobila, što je za 39,7 posto više od rezultata iz aprila prošle godine. Najprodavaniji model bio je Volvo XC60, dok su i modeli S60L i S40 takođe zabeležili rast potražnje.
U Sjedinjenim Američkim Državama u aprilu je zabeležen rast od 3,6 posto, kao posledica potražnje za modelima serije 60, naročito za karavanskim V60 modelom.
Što se tiče evropskih tržišta, Volvo je u aprilu značajno rastao u Velikoj Britaniji, Španiji i Holandiji. Sveukupna prodaja na tržištima Zapadne Evrope je u odnosu na april 2013. godine porasla za 6,2 posto.
Volvo je nastavio sa snažnom prodajom u „rodnoj“ Švedskoj, sa gotovo 21-postonim udelom u celokupnom automobilskom tržištu. Prodaja u aprilu je porasla za 19,6 posto na ukupno 5.602 automobila, a doprinela joj je i nova „Made by Sweden“ marketinška kampanja.
„Naši novi proizvodi i marketinške aktivnosti pokazuju rezultate kroz konstantan rast prodaje. Ovo je deseti uzastopni mesec u kome beležimo rast prodaje, a brojne novosti koje pripremamo obećavaju uspešan nastavak godine,“ istaknuo je Alain Visser, stariji potpredsednik odeljenja za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.
Izvor: PR saopštenje / Volvo
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo