
Već neko vreme kruže vesti da se Volkswagen priprema za lansiranje niskobudžetnog brenda u bliskoj budućnosti, a izgleda da je ovih dana stigla i zvanična potvrda da će se jeftini modeli novog brenda početi prodavati 2017. godine na kineskom tržištu.
Nemački proizvođač je skovao plan o niskobudžetnom brendu još otkako je početkom 90-ih godina prošlog veka kupio Škodu, ali s vremenom se strategija promenila i Škoda je postala luksuzniji brend nego što je to bio pre 20-ak godina. Španski Seat je takođe bio jedan od kandidata u VW grupi, ali današnji Seati svojom cenom se ne razlikuju znatno od VW-ovih modela.
Novi brend će biti usmeren na kupce koji prvi put kupuju svoje vozilo, a pojaviće se na početku samo na kineskom tržištu. Brend još nije dobio svoje ime, ali je poznato da će njegovi modeli imati početnu cenu manju od 7.000 evra.
Izvor: Index.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de