
Automobilska kompanija Volvo Cars Corp. pokušava da pridobije mlade vozače novim dizajnom i sistemom informacija u automobilu.
"Volvo je nekada bio previše jednostavan i okrenut samo sebi. Sada se to menja kako bi se pridobila generacija rođenih nakon 1990.", rekao je Li Shufu, predsednik Volvo Cars i vlasnik Zhejiang Geely Holding Group Co. u intervjuu koji je dao za Xinhua.
Volvo, koji je Geely preuzeo 2010., približava se mlađim kupcima sa Applovim CarPlay sistemom informacija i funkcijama za automatsku vožnju, rekao je Li.
Volvo će biti prvi proizvođač automobila na svetu koji će koristiti Appleov, na iOS-u baziran, CarPlay. Novi XC90 sa CarPlay sistemom očekuje se u prodaji u oktobru.
Uprkos promenama u stilu i tehnološkom napretku, Volvo će ostati veran svojim osnovnim vrednostima bezbednosti i brige o zdravlju i okolini, rekao je predsednik.
Volvo je ušao u novu razvojnu fazu sa velikim tehnološkim probijanjem u hibridima sa plinom i elektronikom, plug-in električnim hibridima i automatskom vožnjom, rekao je Li.
Autor/izvor: SEEbiz / Xinhua / Kineski radio internacional
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo