home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Automobilska kompanija Volvo Cars Corp. pokušava da pridobije mlade vozače novim dizajnom i sistemom informacija u automobilu.

"Volvo je nekada bio previše jednostavan i okrenut samo sebi. Sada se to menja kako bi se pridobila generacija rođenih nakon 1990.", rekao je Li Shufu, predsednik Volvo Cars i vlasnik Zhejiang Geely Holding Group Co. u intervjuu koji je dao za Xinhua.

Volvo, koji je Geely preuzeo 2010., približava se mlađim kupcima sa Applovim CarPlay sistemom informacija i funkcijama za automatsku vožnju, rekao je Li.

Volvo će biti prvi proizvođač automobila na svetu koji će koristiti Appleov, na iOS-u baziran, CarPlay. Novi XC90 sa CarPlay sistemom očekuje se u prodaji u oktobru.

Uprkos promenama u stilu i tehnološkom napretku, Volvo će ostati veran svojim osnovnim vrednostima bezbednosti i brige o zdravlju i okolini, rekao je predsednik.

Volvo je ušao u novu razvojnu fazu sa velikim tehnološkim probijanjem u hibridima sa plinom i elektronikom, plug-in električnim hibridima i automatskom vožnjom, rekao je Li.

Autor/izvor: SEEbiz / Xinhua / Kineski radio internacional

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo



čitanja : 613



Komentari

Problem je u tome sto mladi nisu bas pri parama.

Autor vojvoda 16 Maj 2014, 03:16