
Novozelandska tinejdžerska pop senzacija verovatno nije očekivala takav rast popularnosti nakon objavljivanja debitantskog albuma prošle godine, ali pesma Royals pokazala se jednim od većih hitova 2013. godine. Kakve to veze ima sa automobilima?
Refren pesme naime sadrži ime nedavno ugašenog Daimlerovog brenda prestižnih luksuznih automobila - Maybacha.
Lorde peva: 'But everybody's like Cristal, Maybach, diamonds on your timepiece', a njeni fanovi, govorimo o stotinama hiljada tinejdžera, u nedostatku objašnjenja šta je to Maybach, okrenuli su se internet pretraživačima.
Budući da algoritmi pretraživača itekako veliku pažnju obraćaju cilju pretrage i onome ko ga vrši, oglašavanje prodaje Maybacha je u poslednjih nekoliko meseci skočilo za neverovatnih 233 posto.
Svakako nije pomoglo ni to što pretragu najčešće vrše većini oglašivača izuzetno važni i zahtevni korisnici čiju je pažnju veoma teško zaokupiti - takozvani milenijalci odnosno generacije rođene između 1980. i 2000. godine.
Dok informatičari ne pronađu rešenje kako po kupovnoj moći razlikovati radoznalce od onih koji si mogu priuštiti Maybach, prodavci skupocenih luksuznih limuzina moraće plaćati veliku premiju na cenu oglašavanja. Kao da im od gašenja brenda ionako nije dovoljno teško.
Izvpr: Tportal.hr
Foto: Autoblog.rs