
Nažalost, cene, radijus kretanja i infrastruktura još uvek nisu na nivou koji bi ohrabrio širi krug kupaca da se opredeli za električna vozila. Renault je zbog toga prinuđen da promeni planove kada je reč o razvoju novih automobila na struju.
Jedan od čelnika kompanije, Jerome Stoll, izjavio je za Blumberg da se tržište električnih automobila ne razvija onako kako je to Renault predviđao kada je pravio svoje planove za ovu vrstu vozila. On objašnjava da kod kupaca mora da postoji želja za električnim modelima automobila, da bi se oni prodavali u većem obimu.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
Cena baterija je problem. Jeftnije baterije ce dovesti Evove na ulice normalnih drzava. U Srbistanu Evovi mozda za 300 godina.
Prvo i osnovno domet. Nista ispod 300 km ne prihvatam za ozbiljno vozilo.
I ne samo sto je domet kratak, nego i punjenje traje 8 sati.
Po toplijem danu da bi stigao do Novog Sada, morao bi da nocis usput.