
Italijani su se prilično iznenadili kada su za volanom McLarenovog P1 primetili Horacija Paganija. Gospodin Horacio, bivši glavni inženjer u Lamborghiniju, osnivač je i vlasnik brenda Pagani koji proizvodi superautomobile, pa je svima bilo čudno zašto vozi konkurentski automobil i radi mu reklamu.
Istina je nešto drugačija jer Horacio Pagani trenutno radi na Nirburgring ediciji Huayre, a budući da je P1 uzeo kao refernetnu taočku, provozao ga je u test svrhe.
Pagani Huayra verzija Nirburgring biće lakša od 1.361 kg koliko ima standardna Huayra. Osim kure mršavljenja, novi Paganijev sportista dobiće dorađen AMG-ov 6.0L V12 twin-turbo koji će razvijati više od 800KS.
Biće ih proizvedeno između 10 i 25, a cena još nije poznata.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: Kenozache Photography
:)))))
Sledeci je LFR, a na kraju ce provozati 918! Tako se to radi u danasnje vreme. Nista cudno. Mozda Horacio pazari po jedan od ova tri auta, otera ih u radionicu pa udri po reverzibilnom inzenjeringu.
Kruze price da i Pagani radi na novom, manjem i jeftinije modelu a da AMG sprema twin-turbo V8 samo za njih, skroz novi motor. Huayra Spyder izvesna za Zenevu, mart 2015.