
Zvanična premijera nove Mercedesove S klase Coupe (fabričke oznake C217) je održana na 84. sajmu automobila u Ženevi, a nešto kasnije Nemci su u Njujorku zvanično predstavili i S63 AMG verziju. To naravno nije sve jer uskoro stiže i top varijanta – S65 AMG Coupe.
Podsećanja radi, standardna S klasa Coupe je dostupna sa 4,7 litarskim V8 benzincem sa 335 kW/455KS i 700 Nm obrtnog momenta (verzija S 500 Coupe). Sem u verziji sa zadnjim pogonom, S 500 Coupe može da se dobije i sa 4MATIC pogonom na sva četiri točka (S 500 Coupe 4MATIC). S klasa Coupe je automobil dugačak više od 5 metara (5027 mm), širok 1899 mm, visok 1411 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2945 mm.
Sledi Mercedes S63 AMG Coupe. Pod njegovom haubom je smešten twin-turbo V8 5,5 litarski motor sa 430 kW/585KS i 900 Nm obrtnog momenta.
Preostaje još S65 AMG Coupe za koji će po poslednjim vestima Mercedes početi da prima narudžbine već u ponedeljak 14. jula.
S65 AMG Coupe će u Nemačkoj koštati 244.009 evra, što je prilično više od S63 AMG Coupea koji ima cenu od 165.588 evra.
S65 AMG Coupe će pokretati 6,0 litarski twin-turbo V12 motor sa 463 kW/630KS pri 4800-5400 o/min. i 1000 Nm pri 2300-4300 o/min., u kombinaciji sa 7G-TRONIC AMG SPEEDSHIFT menjačem.
Naravno, uz jači motor idu i AMG body kit, novi alu točkovi od 20 inča, sportski izduvni sistem, jače kočnice, doterana unutrašnjost (AMG sportska sedišta, Nappa koža....) i bogata oprema (Burmester 3D sound system, keyless go system, kamera 360°...).
Isporuke S65 AMG Coupea će u Nemačkoj početi 27. septembra, a biće dostupan samo u verziji sa zadnjim pogonom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
* na slici je Mercedes S63 AMG Coupe
Опа, врти га преко 5000 обртаја, не много али ипак пребацује!! о.О ;)
Биће овде јака двоцифрена продаја, а ко зна, уз мало среће можда добаце и до троцифреног резултата!! :))
Пит
Ти то пратиш, како да А3 седан онако брутално нацрни ЦЛА у продаји на САД тржишту??
Gagiba
Pusti ovo, ovo je nedostizno za ljubitelje drajcilindrasa.
Nego samo da te podsetim da 760 ( takodje V12 biturbo ) , postize maksimalnu snagu na 5200 obrtaja.
Sto se tice CLA i A3, znam da je u Nemackoj preko 5 hiljada skuplji CLA.
A sto se prodaje tice, verovatno ti je poznato da se uvek vise prodaje klasicna limuzina nego kupe limuzina.
Pa zar ja moram uvek da ispravljam ove neinformisane, i cesto dezorjentisane. Nije 5200, nego 5250-6000. Dakle 6000, a crveno polje pocinje na 7 hiljada. I pritom, to je motor za standardnu luksuznu limuzinu. Gde je primaran miran i tih rad. I opet skoro 1000 obrtaja iznad AMG-a, vrhunskog sportskog brenda:))))) Zamisli samo ovi iz M da ga malo dotaknu...ccc..cccc
U Americi je cena najjeftinijeg A3 sedana u $ identicna ceni najjeftinijeg CLA - 29.900$.
Pa nisu ljudi budale da bacaju pare za onu grdobu. Mada, ima i budala sasvim dovoljno da Brka moze da umislja da su izbacili lep model.
CLA nit jep, nit ima neke performanse, nit je udoban, jednom recju, iznenadicu se ako se i za dve godine bude dobro prodavao....kad prodje ovaj prvi talas budala...:)))
15:28 i posle ovoga ceniti njegovo misljenje,citati kilometarske poruke,upustati se u bilo kakvu polemiku....
I dalje mi nije jasno sto se oko toga prepirete kad nazalost ne vozite ove monstrume :-) balkanska posla, pa tako se ne prepiru direktori Mecke, BMW i Audi-ja :-) ako vam je malo 5200 obrtaja uzmite Mazdu RX8 sa rotacionim motorom i eto 10.000 obrtaja i pocinje ludnica :-)
bmw series 8
ma meni je u zadnje vreme postao smesan. Ali stvarno:))) Kad kaze: "ovi BMW fancici sto non stop menjaju misljenja i pricaju napamet, za razliku od mene koji cvrsto stojim iza svega sto kazem i iznosim dokaze". Da neko moj bliznji ili meni drag tako nesto izgovori, zabrinuo bih se, ovako se slatko ismejem:))
bs8
To sam napisao kao odgovor na 14:57, jer ako cemo tako, onda ajde...
Naravno da ne mislim tako, ali vidi ko zapocinje takav nacin komunikacije pa onda komentarisi.
Zapravo, to moje se odnosilo na znas vec koga a ne "svi". Tj ne uopste na one koji kupuju, nego dokone hejtere koji uporno troluju i bulazne.
Пит
БМВ-ов В12 из '87 се вртео на 5200, мора бити да си се нешто прерачунао!! ;)
Ево једна кратка едукација да погледаш како краљ агрегата помера границе! (а и памет многима по радионицама) :))
http://www.autonet.hr/25-godina-bmw-ovih-v12-motora
Masha
Imao sam pomenuti auto i za razliku od ovih ovde fanova obrtaja, znam kako vristi auto na 9500 obrtaja. ; )
A inace imao sam i SL65 , tako da za razliku od ovih hejtera, koji su opsednuti Mercededom, znam vrlo dobro o tom autu.
Gagiba
760 u sport+ modu salta na 6500 obrtaja pri punom gasu.
Nemoj zaboraviti da je 65 mnogo jaci i da ima neuporedivo jaci obrtni moment. A on salta na malo jace od 6000 obrtaja. Elem, vidi na kolko se vrte atmosferci a na koliko turbo motori.
i 600ccm se vrti na 16000 obrtaja a hiljadarka na 12--13, pa opet mnogo bolje ide i ranije povlaci. Ko razume shvatice...
Масха
Траје та прича више од пола деценије овде и не мислим да ће се скорије прекидати... ;)
А што се тиче "балканизма", не играм ни полушпица у Звезди ал ипак волим да прокоментаришем кад отрсимо Црно-беле на армијском пашњаку! :)
Пит
Ако укључиш зрнце објективности и будеш на трен реалан, признаћеш да су БМВ агрегати технолошки супериорни последњих четврт века. При томе да не улазимо ко прави комплетнија возила, дакле само агрегати.
А тих 1000 обртаја разлике је отприлике оно мало што девојци срећу квари... ;))
Pitanje je ko će da kupi OVO pored tolike poonude na tržištu?
5000 rpm, haha, mali skup kamiončić sa oznakom AMG.
Uvek su mi bili smešni ovi Mercovi. A vlasnici još zanimljiviji.
Gagiba
Valjalo bi da ima neki video drag race. ; )
Da vidis sta srecu kvari.
roker
Meni su oduvek bili "zanimljivi" oni koje voze Dačiju a komentarisu ovako nesto, kao da su strucni.
Auto je perverzija a bmw fanovi sto pricaju o rpm vjerovatno su se vozili i osjetili to a sto svi hvale amg motore i nazivaju ih monstrumima prije svih j.c. Koji je vozio mnogo vise ovakvih masina nego sto cete vidjeti to nista?ponavljam bmw nema nista da se poredi sa ovim autom.
Bezobrazna razlika izmedju 63 i 65. Nemojte samo da mi pricate da 63 nije dovoljno :)
Pit
Zanimljivo je da je deo Dacije i u Mercedesu. Kako si to zaboravio?
A ja nikada nisam vozio Daciju, za tvoju informacioju.
Nemoj forsirati ova Mercedesova sportsko šlager vozila. Ajde, realno, sportski motor kao kamion a vrti se 5000. E, manje od Dacije, ona ide i do 6000 :)))
Nbb Ako se budes vozio nekad u 65, shvatices. ; )
roker Eto vidis, ti ni osnovne stvari ne znas, a mislio sam da bar toliko znas. Mani se ovih tema, to je nuklearna fizika za tebe.
@Pit
Pusti Nemacku, Audi je jeftiniji zbog slabijeg motora i opreme tu. Neka budu slicni motori i oprema i eto slicne pocetne cene i u Nemackoj. U USA su im cene totalno ISTE. A3 je prodavaniji i to na trzistu Mercedesa...Ne znam zasto je tesko priznati da je A3 Limo jednostavno lepsi auto od CLA. Mogao si i da procitas da taj A3 u USA jednostavno ima mlade kupce, da su kupci uglavnom do 30 godina starosti...Dok Mercedes znamo ko najvise kupuje :))))