
Sve više poštovalaca modela Fiat 500 se buni zbog gubljenja značenja ovog imena tokom vremena.

Jedna je stvar čitati o razlici u veličini između orginalnog modela Fiat 500 i mlađeg brata, modernog Fiat 500L, a sasvim druga kada ih vidite jednog pored drugog u realnosti.

Nekada davno, Fiat 500 / Cinquecento ime je korišćeno na jednoj liniji modela, kompaktnih automobila, gradskih mališana.
Uspeh ponovno lansiranoh modela 500, koji je ispratio ovo nasleđe i promenio ga toliko da se prilagodi današnjim potrebama, je dovelo do toga da su Italijani poverovali da će im to ime doneti zaradu samo po sebi, pa su počeli da ga stavljaju na sve moguće modele, čak i crossovere.
Izvor: Autoexclusive.rs
Foto: Fiat / Carscoops.com
Naravno da je ime Fiat 500 izgubilo značenje, i tek će da ga izgubi, jer Fiat očigledno planira da celu paletu svojih modela tako nazove. Besomučna eksploatacija, šta reći...profit je profit.
Slazem se da ovo sa imenom 500 postaje besmisleno...
Pod hitno novi Punto i Bravo!
I neki low-cost za istocna trzista, tipa Palio...
gluposti ,kakvo značenje Fiata 500...
pametno je ovo što rade,jer da bi to znali morate znati i nešto o marketingu..zašto?
zato što jedini model Fiata koji je ostao u naboljem sjećanju kupaca jeste Fiat 500..punto je isto dobar ali nedovoljno ( mada bi ga ja lično održao) što se tiče brava to je marketinški samoubistvo, jer bravo ne može da se talmiči u klasi gofla, ponajviše zato što je prva generacija brava bila loša, ova aktuelna je mnogo bolja
dakle marketinški gledano najbolje je proširiti porodicu 500,i pokušati pridobiti kupce i povjerenje,tu jei panda naravno, ako bude išlo dobro bit će mjesta za još neki model...