home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi B92, iako je General Motors uspeo da identifikuje 2,2 miliona vlasnika vozila u SAD kod kojih postoji problem sa kontakt bravom, čak milion vozača nije odgovorilo na poslati poziv i nije se javilo na vanredni besplatni servis kako bi kvar bio otklonjen.

General Motors bi verovatno voleo da može da izbriše 2014. godinu iz svoje istorije. Zbog raznih problema, kompanija je u prvih 10 meseci bila prinuđena da povuče preko 20 miliona automobila širom sveta. Od svih opoziva koji su proglašeni 2014, mediji su se najviše bavili onim koji se odnosi na problem sa neispravnim kontakt bravama. Ovim opozivom bilo je obuhvaćeno 2,6 miliona GM vozila širom sveta koji su proizvedeni u poslednjih 15-ak godina, od čega 2,2 miliona u SAD. Utvrđeno je da se zbog blokiranja volana, koje je uzrokovano neispravnom kontakt bravom, dogodio veliki broj saobraćajnih nesreća, u kojima je bilo i žrtava. Iako je GM saopštio da je u takvim nesrećama poginulo 13 osoba, mediji navode da je stvaran broj nastradalih i do deset puta veći. Što je najgore, GM je na kraju priznao da su u toj kompaniji odavno znali za problem, ali da ništa nije preduzeto.

Ubrzo nakon što je čitava priča dospela u javnost, GM je pokušao da ublaži situaciju i da što pre reši problem na spornim automobilima. Mada nije bilo lako doći do adresa svih sadašnjih vlasnika tolikog broja vozila, uspeli su da identifikuju gotovo sve i da im poštom pošalju obaveštenja o opozivu i poziv na vanredni servis. Međutim, iako kampanja traje već nekoliko meseci, od 2,2 miliona vlasnika u SAD, njih milion nije se pojavilo u servisu radi otklanjanja kvara. Tako se GM ponovo našao u problemu koji sad pokušva da reši pomoću Interneta. Kompanija će kroz direktno usmerenu kampanju na popularnim veb sajtovima i društvenim mrežama poput Facebooka, upozoravati na problem i apelovati na vozače da se odazovu pozivu na servis.

Kako bi utvrdio zašto se toliko broj vlasnika nije odazvao, GM je anketirao njih nekoliko hiljada. Mnogi su odgovorili da im je to jedini automobil u porodici, da su suviše zauzeti i da nemaju vremena da ga odvezu na sevis, jer moraju svakodnevno da voze decu u školu i obavljaju razne druge obaveze.

Izvor: B92.net



čitanja : 805



Komentari

To je ono sto ja pricam DUZNOST JE DMVa da obavestava vozace!!!

Autor Fordovac 06 Nov 2014, 21:19