home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ovde prvo podsećanje da je Fiat Chrysler Automobiles početkom maja saopštio petogodišnji plan za sve njihove marke pa tako i za sam Fiat.

Što se noviteta za evropsko tržište tiče, tada je najavljeno da Fiat između ostalog planira da u 2016. godini ponudi i kompaktni hatchback C segmenta (naslednik dosadašnjeg Brava), ali i kompaktni karavan i sedan. Kako bi ova tri kompaktna vozila mogla da izgledaju pokazuju i ovi renderi koje je italijanski magazin Quattroruote objavio ranije ove godine.

Danas je i zvanično saopšteno da će se naslednik Brava od 2016. godine proizvoditi u Turskoj, zajedno sa novim kompaktnim sedanom i karavanom. Dosadašnji Bravo je inače u fabrici Cassino u Italji prestao da se proizvodiu julu, ali njegova proizvodnja se nastavlja u Brazilu gde je Bravo prošlog meseca predstavljen i u restilizovanom izdanju.

Do 2016. godine će u Tofas fabriku u Bursi biti investirano oko milijardu američkih dolara za modernizaciju i pripremu proizvodnje ovih kompaktnih modela, čija proizvodnja bi po sadašnjim najavama trebalo da traje do 2023. godine.

U svakom slučaju, Fiatu hitno treba novi predstavnik u C segmentu, budući da je dosadašnji Bravo za prvih devet meseci u Evropi pronašao samo 3.078 novih vlasnika, što je pad za 59 odsto (po podacima JATO Dynamics).

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: arhiva Autoblog.rs / Quattroruote.it



čitanja : 2161



Komentari

Naravno, i pametno. Zemlja sa mogucnoscu transfera, razvijena, a sa nizom cenom rada nego u Evropi, a ipak tako blizu Evrope.

Mogla je biti i Srbija, ali posto Srbija ne moze da sagradi 20 km autoputa... eto izvolite.

Autor Fordovac 07 Nov 2014, 12:59

Ono reče čarobnjak, da se Fiat bravo ne proizvodi u Turskoj??? I navede primer Megana - turčina.
Eto, Bravo će biti izvorni Turčin, a Megan ima samo lošiju ediciju - Generation, koja se radi u Turskoj. 500L se radi (vari, farba i lepi) u Srbiji, mada ne znam odakle dolaze delovi, ali znam da se "tehnološki" pokriva iz Tuske.
Mislim da je Fiat pukao.... Neki dan sam video Lanču, koja je original Krajzler 300 M, sami sa drugim znakom. Cirkus...

Autor fanfatal 07 Nov 2014, 16:04

Original Astra J ?
Kao što su i Punto 3 i Corsa D isti

Autor NoAmer 07 Nov 2014, 16:14

@fanfatal

Kakve to sad veze ima? Pa opel insignija je isto sto i Buick Regal, pa se odlicno prodaje u Evropi. A 300M je daleko lepsi auto od Regala. Cak ce u USA da ga prodaju i kao Cadilac Insignia.

Autor Sinbad 07 Nov 2014, 16:14

Sinbad
300M je jedan od kvalitetom najgorih automobila koje sam imao priliku da radim.....

Autor fanfatal 07 Nov 2014, 16:29

@fanfatal
jesam li rekao nesto sto nije istina?
Posto je Megane turcin i po tebi je savrsen, ond ce Bravo biti jos bolji! :)

P.S. ajd procitaj vest iz pocetka pa svoj komentar pa onda opet moj!

Sto kazu, niDJe veze... :)))

Autor carobnjak 07 Nov 2014, 16:33

Doduse ovde ne pise ali platforma na kojoj planiraju da rade te nove modele C i B-segmenta ("kompaktna limuzina" - je u stvari Linea) je ista ona zajednicka koja je radjena sa Opel-om tj GM-om primarno za vozila B-segmenta...

@Sinbad
Ne, ne, Buick Regal je isto sto i Insignia samo sa drugim znakom, a Insignia je prva razvijena tako da ne moze da bude obrnuto...
A Cadillac Insignia ne postoji nit ce postojati, tako da stvarno ne znam odakle crpis te (dez)informacije...

Autor Orlo 07 Nov 2014, 16:39

@ Orlo, da dopunim ovaj članak evo i podatka o platformi za ova tri kompakta, a koji prenosim sa sajta Autonews.coom:

"new models will be underpinned by Fiat Chrysler's small US wide architecture first used for the Fiat 500L small minivan. The architecture also underpins the Renegade and 500X small SUV with the addition of a four-wheel-drive option."

Usput, ta Lancia Thema na koju verovatno misli fanfatal je u stvari na bazi Chryslera 300C, a ne 300M.

Autor auto 07 Nov 2014, 16:56

Kad na crne strane ugovora dodamo i neizgradjen autoput i obilaznicu oko Kg, dolazimo do surove realnosti.

Autor NemanjaBB 07 Nov 2014, 17:13

@ auto
Ovde pola sveta nema pojma da su Fiat i GM do juče delili platforme.
Grande Punto i Corsa D

Autor NoAmer 07 Nov 2014, 17:32

Za autoput nije ostalo jos mnogo da se uradi, a osim njega i obilaznice, koja nije ni u najavi, trebalo je i deo pruge da bude modernizovan jer nije elektrificirana. A sto se tice ugovora, sta god da pise u njemu sigurno ne pise da Fiat treba da otvori menzu i vrtic, pa je opet to uradio. Tako da uopste ne vidim razlog da se nesto ljutimo na Talijane.

Autor B.M. 07 Nov 2014, 17:48

I ambulanta u krugu fabrike
http://sumadijapress.co.rs/u-fas-u-i-lecenje-u-krugu-fabrike/

Autor B.M. 07 Nov 2014, 17:53

B.M.
Kad je Fiat tako dobar, trebalo je da oni urade autoput, obilaznicu, i modernizuju prugu, a mi kad smo već napravili celu fabriku, trebali smo da uradimo tu amulantu i vrtić.

Autor fanfatal 07 Nov 2014, 19:35

Opet batica sa auto-putem... kada bi mi stavili na papir koliko smo (ili cemo uloziti) u izgradnju moto-puta, obilaznice i osavremenjivanje te deonice pruge (verovatno i ona treba gradjanima koji vise i ne putuju vozom) i koliko ce euro centi ustedeti Fiat na osiguranju i transportu po vozilu na tim deonicama, verovatno bi ispalo da ce za 500 godina sve biti na nuli a mozda i nece... plus koliko bi nas kostalo odrzavanja takvih kapitalnih objekata... ali ne, ipak vlada stav da se moto-put i auto-putevi grade jer je to ljudima po subjektivnom osecaju neophodno, a tako nesto se nikada ne radi po osecaju vec po cistoj racunici...
Kaze jedan "insajder" u komentarima na b92 da smo navodno trebali da pljusnemo 1,5 milijardi da bi u KG srafili 500X... pa toliko ih je vrv kostala izrada tog modela a mi bi to pljsunuli... a da pa to smo vec jednom uradili...

Autor Orlo 07 Nov 2014, 19:35

carobnjak
Ma malo se šalim :)
Ali dok ti rešiš da kupiš novi auto, fiat više neće imati šta pametno da ti ponudi :) Posle ti preostaje Reno, šta drugo :)

Autor fanfatal 07 Nov 2014, 19:38

Na B92 je ovo drugačije sročeno:
"FIAT će nove modele praviti u Turskoj, KG nije u planu
Iako će deliti platformu sa FIAT-om 500L, ni jedan od tri nova modela neće se izrađivati u Srbiji"

Autor moron 07 Nov 2014, 19:54

Autoput, obilaznica i elekrificirana pruga je valjda nesto normalno za grad velicine Kragujevca, a sto je drzava nesposobna druga je stvar. Grad se siri i to bi morali kad tad da uradimo, znaci to treba prevashodno zbog nas, a Fiat je samo plus. I drugi investitori koji bi dosli traze infrakstrukturu, valjda treba jos neko da dodje i otvori fabriku u Kragujevcu. Misljenja sam da neko iz vlasti sve to sabotira da bi investitori otisli na drugo mesto, kao dobili ste Fiat i dosta vam je.

Autor B.M. 07 Nov 2014, 19:57

@Orlo

http://www.autoblog.com/2009/03/12/weve-heard-this-before-again-gm-considering-cadillac-insign/

Autor Sinbad 07 Nov 2014, 22:42

Cemu uporne rasprave oko jedne te iste stvari.

Punto i Corsa jesu isti auto, da.

Corsa nije dobila novi model, vec su za godinu dana sklepali restajling jer se odnos sa PSA zakomplikovao, da.

@Orlo

Ni jedna normalna drzava ne zivi od jedne firme, a taj autoput bi znacio svakom potencijalnom investitoru u Kragujevac, ne samo Fiatu, i to je TOLIKO MALA deonica.

Svakako je pametnije da drzava ulozi novac u realna radna mesta, sto je fiat, nego da imamo situaciju koja trenutno vlada, a to je da se placa radnik koji apsolutno nsita ne radi.

Autor Fordovac 07 Nov 2014, 22:50

@ Fordovac
Ova nova korsa je redizajn, redizajna. Iako uporno isticu da je sve novo, par faltica po vratima me nece ubediti. Ista platfotrma sa Grande Punta iz 2005. ,iste dimenzije, nova maska i farovi. Opel ceka da mu nov model razvije Fiat ili PSA? Papir trpi sve, a marketing sluzi da nametne dojam

Autor NoAmer 07 Nov 2014, 23:52

@Sinbad
Bolje da nisi postavio taj link, em sto je samo pretpostavka, em je star skoro pa 6 godina...

@NoAmer
Mozes i milion puta da promenis nick, ta cud i malo znanja o bilo cemu u automobilizmu su tu isto kao i ranije... Sandero 4*...

Autor Orlo 08 Nov 2014, 16:48

Špijunske slike test primerka:

http://www.alvolante.it/news/fiat-bravo-2016-spy-339743

Autor auto 27 Feb 2015, 18:22

Špijunske slike Fiatovog sedana C segmenta:

http://passioneautoitaliane.blogspot.it/2015/03/nuova-segmento-c-sedan-di-fiat-in-veste.html

Autor auto 23 Mar 2015, 17:53