home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Želite da kupite novi Ferrari? Posetite lokalnog prodavca, pogledajte šta se sve nudi, odaberite pravu kombinaciju za vas i dogovorite se oko isporuke. Nikakav problem, ako možete da ga priuštite...

Isto važi i za polovne modele, samo ne možete da birate sve detalje, ali možete da uštedite značajan novac. 

Nisu svi Ferrariji isti. Za specijalne modele, kao što je Enzo, pa njegov naslednik La Ferrari, nije dovoljno da imate dubok džep. Potrebno je da vas pozovu da biste imali privilegiju da potrošite malo bogatstvo na top model iz Maranella.

To je jedan od načina Ferrarija da se zaštiti od toga da njihovi modeli dođu u ruke preprodavaca, a ne kupaca koji se deo njihovog "royalty" programa.

Iako se Ferrari trudi da to spreči, za samo nedelju dana su se pojavila čak dva polovna modela od 499 koliko ih je napravljeno. Oba modela se vode kao polovni, ali budite sigurni da njihovi brojčanici prikazuju male kilometraže.

Prošle nedelje je ponuđen La Ferrai u Nemačkoj, sa cenom od 2,19 miliona €. Sada se pojavio novi model, u Dubaiju, model sa 950KS i crveno crnim enterijerom. Nema detalja o ceni, za sada.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 3007



Komentari

Cim je napustio fabriku, odma uduplo cenu.
P1 je takodje poskupeo, samo jedan medju njima nije, naprotiv, cak je malo pojeftinio kao nov, jeftiniji nego u fabrici. :)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-918-spyder-v8-887-ps-berlin/198688778.html
Znaci samo tri puta je skuplji LFR sad i oni su kao konkurenti ?
P1 nije toliko poskupeo, on je "samo" duplo skuplji od 918. :)
Doduse, jeste da su P1 i LFR laksi, brzi i snazniji, ali ima i 918 svojih prednosti u odnosu na njih, najjeftiniji je. :)
I to ubedljivo.
Ali, koliko para, toliko muzike.
Kako je P1 zgazio 918 na onom pravcu, ko da ne postoji. 6 i po sekundi brzi do 200mph.
Sta li bi mu tek uradio LFR...

Autor Pit 07 Nov 2014, 12:34

@Pit
Ima ih samo 499 komada. Naravno da ce odmah imati dosta vecu cenu posto ima interesovanja. Ja ne mogu da verujem da ti to ne kapiras, ali zaista. Tj kapiras, ali ne zelis da kazes posto hoces da ispadne nesto peto iz tvojih komentara. 918 ce napraviti i u tri puta vecem broju, zato mu je cena i niza.
Zasto nisi izdvojio ovaj oglas?
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=255270118&cd=635410408430000000&asrc=st
Zasto ne isteraju P1 na Ring?
Izlazili su oba na jos dve staze, na jednoj brzi 918, na drugoj P1. To je ta moc toliko lakseg i jaceg auta? Toliko jaci i laksi treba da ga odere gde stigne, da se razumemo. To je McLaren, nije to Mercedes da mu trebaju 150ks vise od Porsea da bi se uopste takmicili. Ne znam zasto se lozis na cene, ali na to se lozis od svog pocetka na ovom blogu, pominjes ih uglavnom kada je 'tvoj' brend skuplji. Sta ces sto je standardna Panamera skuplja od velike limuzine i 'najboljeg automobila na svetu' S klase? To ti ne prija uopste, pojesces se posto ti to igra ulogu veliku, da bude skuplje. 918 je jeftiniji taman za onoliko koliko ce ih vise napraviti od konkurenata. I sta kazes, AMG GT ce biti brzi od obicne carrere koja je slabija 160 ks? Bice opake borbe tu, mozda AMG i bude blizu :D I jos nesto, 918 sa onim paketom je skoro 900.000, a sam nesto sto se doplacuje kod njega a doplacuje se mnogo toga je npr specijalni punjac koji kosta kao Mercedes CLS. Eto Porse prodaje punjac po ceni Mercedesovog bisera, CLS-a haha...

Autor dusan 07 Nov 2014, 13:57

dusan
Nisam znao da je 918 tri puta vise od 499, gde li si ti ucio matematiku ?
Prvo si osporavao vest da Ferrari ima najmanje 1 000 kupaca za LFR, a bila je na blogu vise puta ta vest.
Uostalom, zato je i cena jaca jer ima interesovanja.
Znamo svi ovde ko se lozi na cene, zato sam i napisao ovo.
Eno odusevio si se sto limitirana Panamera eksluziv kosta 250 000.
Stalno pominjes cene, kako neki nisu konkurenti jer je Porse malo skuplji.
Evo ti drasticnog primera ali ti to izostavljas.

Autor Pit 07 Nov 2014, 14:28

Mislim da su trebali da porade na mnogo originalnijim felnama od ovih. Ne volim ih ovako tanke i razredjene. Na 918-ci su najbolje.

Autor Uros Cuore Sportivo 07 Nov 2014, 21:44

@Pit
Nisam mislio na 3 puta vise od LFR, vec na 3 puta vise od P1. Nije bas ni tu 3 puta, ali skoro jeste.
Nisam se odusevio, vec napomenuo bas zbog tebe sto bas tad nisi pominjao cene posto znas razliku Mercedes vs Porse i tada cene ne pominjes, ali cim je sa nekim drugim sa kime je Mercedes u rangu i slucajno je skuplji 1.000e, odmah o tome pricas. Zato sam tada i pomenuo cenu, cisto malko da te pecnem ;)
Cena kod takvih automobila vise puta sam ti rekao ja, ali i jos neki ljudi najvise ide u nebo zbog broja primeraka. Jos ako su ti modeli vrhunski hyper sportisti... Npr Pagani da je ime kao sto je Porse ili Ferari on bi svoje modele koje pravi u 30 komada godisnje prodavao za dooosta vecu cenu. Jako prosta matematika i biznis danas u svetu. Pravis vise, smanji cenu. Pravis manje, dizi cenu. Jos ako si ime, onda ti se moze. Ja sam ti rekao, kada jos neko dozivi kao Porse i Ferrari da sami biraju ko ce kupiti njihov model tada mi se javi sa ruznim pricama o Porseu, do tada komentarisi vest o prodatim Dacijama :))
@Uros
Steta sto nisu napravili manji broj 918-ica pa da ima slicnu cenu kao LFR ili kao P1. Tada bi se svideo Pit-u 100%. Ovako je jeftiniji i ne svidja mu se :))

Autor dusan 08 Nov 2014, 00:52

@Uros
"Steta sto nisu napravili manji broj 918-ica pa da ima slicnu cenu kao LFR ili kao P1. "
Autor dusan 08 Nov 2014, 00:52
Evo ga tvoj pravi komentar.
Nisi se meni obratio sa onom lažnom pričom već evo tvog pravog pogleda.
E pa, što bi reko Putin, da baba ima...
:)))
Šteta baš. Ovako nije u rangu sa njima.
Šteta što je teži, šteta što je slabiji, šteta što je sporiji.
Šteta što ga McLaren P1 pojede do 200mph sa skoro 7 sekundi razlike, a kao ista su klasa.
Znamo svi mi ovde da stalno pominjes cene, da se ložiš na Bentli, Porše i pominješ kako kupci žele da istaknu status.
Dakle ne ističeš osobine samog auta, već to.
E a sad izbegavaš, ali mnogo je veća razlika u ceni ovde, tako da ni nije konkurent ovima.
Mene baš briga, bolje je što je jeftiniji.
A znamo da se Porše najviše ugradjuje, Mečka najmanje.
Tako da to nema veze uopšte, ko želi nek im plati 17 000 marže po automobilu ( prosek ).
Mečka samo 3 000 se ugradjuje, što je baš minimalno.
Znači oni se najmanje ugradjuju od premiuma, a najskuplji je od sva tri.
Prost zaključak, najviše je i koštao da se izradi proizvod.
A ovo što uzmu lupe cenu ( maržu ), pa da naplaćuju ne znam ni ja šta, to takvi kao ti se lože na to.
Ja gledam šta dobijam za pare i nikad ne bi platio nešto što ima neopravdanu cenu.
Dakle pogrešio si, meni se svidja što je 918 najjeftiniji, to je jedina njegova pozitivna strana spram konkurencije. :)
Pošto je i teži i slabiji i sporiji.
Nego, znaš li koji mu je ono veliki mobilni telefon u sredini ? :)))
Alcatel ili ? ( slika enterijera na linku koji si postavio u 13:57 )
I ne nadaj se da ćeš ti da mi kažeš šta ću i gde da komentarišem.
Kad si uzeo da propovedaš kojekuda, sada ima da te teram da pokazuješ dvostruke aršine. :)
Sad nije bitna cena, nije bitno što su ovi eksluzivniji, sad je kao "ravan" sa njima, hahahaha.
Inače P1 ima manje primeraka od LFR pa je opet nešto jeftiniji, tako da ti logika pada u vodu.
Ali dobro, ko neće tako nešto ekskluzivno i skupo, kao ova dva, ima i on opciju. :)))

Autor Pit 08 Nov 2014, 10:32

@Pit
To sto je rekao Putin 'da baba ima...' nije smislio Putin, to je stara srpska izreka. Jeste slabiji i tezi, ali zasto ne isteraju oni to na Ringu? Kako je 918 brzi na 2 staze od P1, a p1 samo na jednoj? Kako je to onda 918 sporiji, objasni mi molim te? Smesan ti je kokpit 918-ice, a svidja ti se kokpit Paganija, sta mi dalje da pricamo? Svidja ti se onaj kic, a ne svidja ti se jednostavnost. To je to...McLaren je jeftiniji iako ima manje primeraka zato sto nije ime kao Ferrari, a nije ime ni kao Porse. To ti je to. Eto napravi ti sam svoj brend i proizvodi 100 primeraka, ne mozes da stavis cenu kao Porse, kao sto Pagani ne moze da stavi cenu kao Porse ili Ferrari za svoje automobile. Zato prave 15 komada godisnje...Ja sam ti rekao vise puta, najveci sportski brendovi su ti Ferrari i Porse, znaci decenije su iza njih borbe kako na trkama, tako sa street legal automobilima. Ne znam zasto to ne zelis da vidis? Da priznas? Njihova istorija to govori dovoljno, a ako znas barem malo to ces i videti. Ajde navedi mi jos jedan brend koji je odlucivao ko ce kupiti njihov model kao sto su radili Porse i Ferari? Bum, gotovo. Kreni opet da pricas 'najjeftiniji, najslabiji, najtezi', posto samo to i pises vec mesecima :)) Za 'najtezi' pogledaj zasto, samo prvo pogledaj enterijer pa tek udji ispod lima pa ces znati. Najslabiji zato sto im vise ne treba, na 3 staze su izlazili P1 i 918 i 918 je na 2 brzi, znaci ne treba vise, kada bi bio jaci ne bi bilo zanimljivo.

Autor dusan 08 Nov 2014, 12:29

Pit & Duca
Kakvi ste kraljevi! Raspravljate se oko tih stvari toliko zucno a obojica imate od njih vajde ko od lanjskog snega! :)))
Pitinjo, bolje zovni Ducu da dodje malo u posetu nasoj parohiji, pa ga odvedi do Vise medicinske ili do nekog slicnog mesta, tamo ima vise "automobila" za razmatranje. :)))
Ja bih ga zvao, ali zena mi trudna, pa sam jako tanak sa slobodnim vremenom.

Autor Optimus Prime 08 Nov 2014, 13:26

"specijalni punjac koji kosta kao Mercedes CLS"

dusane, sve što ti napišeš mora se proveriti, tako sam i ovo morao da proverim, čisto da znam stvarno koliko košta. Evo ovako : "tax free" cene ( dakle fabričke cene bez dažbina koje idu državi a ne Poršeu ) : 918 645 800eur 918 Weisach paket 705 800e brzi punjač 17 000e. Dakle, Porše prodaje punjač skuplji nego što je A1. :))) To je činjenica a ne tvoja demagogija. Šteta za tebe što postoji net, pa sve može da se proveri pa ne možeš da pričaš priče za malu decu.

Autor Pit 08 Nov 2014, 13:31

O.P.
Nemamo nista nego samo da isteramo stvari na cistac, posto neki ovde imaju dvostruke standarde.
dusan
Ne bi komentarisao tvoj komentar u 12:29, nije ni vredan komentarisanja.
Nego da objasnis, zasto si slagao za cenu punjaca za 918 ?
17 000e je tax free cena.
Dakle skuplje od A1 a ne od CLS-a. :)
Znaci ne mozes da kupis nijedan BMW ili MB po ceni Porse punjaca, ali mozes Audi. :)))
P.S. Tax free cena za 918 je 645 800 e a sa Weisach paketom 705 800e.
To je cena koja ide Porseu za auto, ostalo uzima drzava za dazbine.

Autor Pit 08 Nov 2014, 13:35

@Optimus Prime
Mi smo dva ludaka. Ne znam zasto, ali sam takav i ne dam na svoje misljenje za koje sam siguran da je ispravno! :D
E, da. Koliko sam ih cekao ispred Vise medicinske...Devojke cekam tu, a Pit-a sam cekao ispred pumpe i restorana, sve zaboravljam kako se zove bese onaj restoran, kako bese Pit? Dobar je lik Pit, imam decenijsko iskustvo u radu sa ljudima mogu da ih procenim. Samo je tezak malo, ne da na svoja uverenja cak i kad nije u pravu :D Dok bejah mladji i nisam vozio, 84-rka i tik ispred medicinske...Kako sam poceo da vozim nikako tu da stajem, nesto mi ne da :))
@Pit
Nisam sam lupio cenu oko bilo cega vec sam citao. A, ja sam procitao informaciju koju sam dobio na nekom sajtu. I da, citam o mnogim automobilima pa tako i o 918. Na netu sve sto radim je citam mail-ove, na fb-u par minuta i automobili. Nista vise ;)

Autor dusan 08 Nov 2014, 14:01

Da se nadovezem na Dukin komentar iz 14:01, O.P. "kakvi ste kraljevi" je zbog bloga, inace misli nesto drugo. :)
Potseca me na jednog mog prijatelja koji slicno nesto kaze, sa slicnim misljenjem.
Duka
Savic. ;) Kao Dule Savic. :)
Svako ima svoje misljenje i misli da je u pravu, ali ako ne postujes tudje i samo pljujes ono sto neko drugii voli, onda ne mozes da ocekujes drugaciji pristup prema tebi i tvojim miljenicima.
Ja postujem Porse ( performanse ) iako nisam njegov fan ( ponajvise zbog izgleda ).
Ali ja sam posteno napisao utiske za GTS-a nakon sto sam probao.
Neki ovde, samo pljuju, nista konkurentsko ne valja.
Nisam probao 911, verovatno bi mi se svideo zbog svojih vozackih osobina.
Cenu za punjac sam video iz Porseove brosure.
Dakle samo malo postovanja i objektivnosti za druge i bice sve u redu.
Od 911, svidja mi se aktuelni Turbo S i GT3.

Autor Pit 08 Nov 2014, 14:16

@Optimus prime
P.S
Ej, nekako mogu da ulazim u rasprave kada su price o ss automobilima. Vec rekoh o iskustvu sa ljudima, poznajem mnogo ljudi i tako sam mogao da vozim i da se vozim u automobilima kao sto su Ferrari F430 Scuderia, Lamborghini Gallardo, Porsche 911 S kabrio, Jaguar Xk8 4.2 V8 (kakav zvuk ima ova macka!), Bmw 6 (prethodni model V8), S55 AMG, prethodni RS4, S4, pre par dana i u Bmw 1 M (mali razbijac, obozavam ono!), Aston Martin DB9 (mislim da dok je komsija bio tu, inace zivi u inostranstvu da je to bio jedan jedini DB9 u ovoj zemlji tih mesec dana, kada ga upali cujes na 200 metara ono cudo :)) , takodje sam se samo vozio u novom Range Roveru, isti taj komsija dolazio sa njim pre nekih mesec dana, ima jos automobila ali ko ce sve da popamti. Dobar sam sa likom koji mesecno menja automobile tima Bmw 530 E60, samo u zadnja 3 meseca je vozio A6 2.4 2006-to, Bmw 530d pod nekim chip-om i VW Phaeton-a 3.0. Ima mnogo love i ko sta radi on kupi, tera malo pa proda uzme nesto drugo. Sto je fora ne razmislja o njima, zna da volim automobile i eto ga kod mene i baca kljuc da probam. Tako da takve automobile sam vozio i vozio...Jbg, nemam ja uslove da kupujem sve to i menjam stalno zato sto niti imam vremena, a i mrzi me da se mlatim, tako da sam trenutno zadovoljan sa svojom 320d. Ali uvek kada naidje nesto dobro za probati, proba se. :))

Autor dusan 08 Nov 2014, 14:21