
Kako prenosi B92, kako bi se što bolje usaglasio sa potrebama i navikama kupaca, Volkswagen će skratiti životni vek jedne generacije svojih modela na pet godina.
Volkswagen će novi model restilizovati posle 3 godine, da bi ga nakon još dve zamenio sledećom generacijom, izjavio je jedan od potpredsednika kompanije, Joerg Sommer. Nije saopšteno da li se ista odluka odnosi i na druge automobilske marke koje posluju u okviru VW grupe (Audi, Škodu, Seat), što bi moglo da se dogodi, ako se zna da pomenuti brendovi imaju mnoge zajedničke sklopove i delove radi smanjenje troškova razvoja i proizvodnje.
Sommer je rekao i da će Volkswagen uložiti 7 milijardi dolara u nove modele i proizvodna postrojenja u SAD do 2018. Među novim modelima, biće produkcijska verzija koncepta CrossBlue, SUV vozila sa 7 sedišta. Automobil je namenjen isključivo američkom tržištu, a pojaviće se 2016 .godine.
Sa druge strane, kupci u Evropi trebalo bi da, umesto ovog modela, iste godine dobiju njegovu jeftiniju verziju u vidu novog Škodinog SUV-a.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Znaci bez redizajna? Redizajn dolazi nakon 3-4 godine da bi se osvezio model za jos 3 godine prodaje ili ce redizajn raditi svake 2 i po godine?
Znaci, na pet godina ce se menjati branici i retrovizori, a na dve svetlosne grupe i maska hladnjaka. Stvarno tezak i ekonomski zahtevan posao! :)))
O.P.
Imace problem u kopiranju modela, jer Grand Cherokee izlazi na preko 7 godina. :)
Rrekorder u promeni naziva jednog istog modela je bila nekadasnja Zastava. Yugo 45, GV, Tempo, Koral, Efi, Ciao..A svi su imali dalje svoje varijante, na pr GV, GVS, GVL, GVX...Proizvodio se od 1980e do 2008e, jedan isti model punih 28 god. I onda neko pomene Zastavin institut i istrazivacki centar? Smesno!