
Pravi komercijalni uspeh sa već 160.000 prodatih primeraka od svog lansiranja prošle godine, od čega više od 100.000 od početka ove godine, novi Citroen C4 Picasso nameće se svojim konkurentima i preuzima evropsko vođstvo u segmentu monovolumena.
Sa ukupno 160.000 prodatih primjeraka do danas, od čega više od 100.000 od početka godine, novi Citroen C4 Picasso doživljava stvaran komercijalni uspeh, što mu omogućava vodeće mesto u segmentu monovolumena u Evropi.

Lansiran u junu 2013. godine u verziji sa 5 sedištla, i u septenbru 2013. u varijanti sa 7 sedišta (‘Grand C4 Picasso’), novi Citroen C4 Picasso potvrđuje mesec za mesecom svoju moć zavođenja kupaca sa:
- Uspehom 2 ponuđene siluete: više od 49 % prodaje realizovano je u verziji sa 5 sedišta i blizu 51 % u verziji sa 7 sedišta
- Veliki interes za najopremljenije modele: blizu 2/3 prodaje realizovno je sa najvišim nivoima opremljenosti.


Reinpretirajući iznova koncept monovolumena, novi Citroen C4 Picasso nastavlja odvažnost svojih prethodnika i nastavlja da piše uspešnu priču monovolumena Citroen sa potpisom ‘Picasso’ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso) prodatih u više od 3,3 miliona primeraka do danas.
Izvor: Autosport.hr / PR saopštenje
Imao bih ovom vozilu ponešto zameriti (a da se ne tiče rezervnog točka, koji je,inače, nemoguć uz BlueHDI).Recimo, prostor za glave viših putnika drugog reda je jako „sporan“ za jedno MPV vozilo (pri čemu je pikaso visok preko 160 cm). Ne znam zašto, ali „nebo“ (nutrašnja obloga krova) se pozadi naglo spušta u zoni glava. I mesta za glave viših putnika tu nema. „Provereno“, u ceed SW ( i30SW), oktaviju SW i mnoga vozila C segmenta mogu da sednem pozadi (a da ne udarim glavom u krov), kao i u mnoga MPV vozila, ali u C4 Grand Pikaso ne mogu pozadi. Taj problem ( sa spuštenim „nebom“ ) je kod C4 Grand Pikaso još više izražen u 3. redu sedišta (tamo šanse nema da sedne neko visine 175 cm ili više, a što je uobičajena visina koju maksimalno prima skoro svaki 3. red sedišta). U tom 3. redu, kao da su u krov stavili „duplo dno prtljažnika“.
Dakle, visina prostora za glave za 2. i 3. red im je totalni promašaj za jedan MPV ( drugi su to odradili mnogo bolje).
Sam način „pričvršćivanja“ sedišta drugog reda za pod („šine“, koje uvek tu stoje i na istom mestu), kod Granda onemogućava lagan ulazak u treći red, onemogućava normalno smeštanje stopala putnika 3. reda ili da na pod stavite bilo kakve „tepihe“ (već zamišljam na šta to liči, posebno zimi, to ima da se pokvasi i ubudja do proleća ). Mnogi drugi su i to bolje rešili ( da se podižu i „šine“, kao da se i šine 2. reda pomeraju zajedno sa sedištima i onda ima prostora za stopala, a i da stavite prostirku).
Podizanje sedišta drugog reda je i dobro i loše,jer ima i boljih i gorih rešenja. Moglo je bolje za nov MPV.
Kod panoramskog vetrobrana (koji je standard), dosta jeftino i jadno deluje pomična unutrašnja obloga krova. Razočaravajuće (meni). Ima i drugih, dosta jeftinih detalja. Ali i lepo odradjenih stvari.
Benzinska motorizacija je trenutno totalno OUT, za 1.6 e-HDI bih rekao da je preslab, posebno za Grand (jer tu,samo sa vozačem, ima ubrzanje znatno preko 13 sec, a sa svim putnicima, što je i preko dve tone, taj ubrzava kao TAM-ić 80 i možda je opasan). 2.0 BlueHDI je izvesno dobro pogonsko rešenje,ali z sobom vuče taj idiotizam, sa rezervoarem za UREU, koji su stavili tamo gde ide rezervni točak (pa ne može da se dobije rezervni točak).
Cene ko cene. I skupo i jeftino. Zavisno sa koje ste strane stola. I da li gledate konkurente.
Tek, razočarao me je baš dosta, u odnosu na očekivanja.
"novi Citroen C4 Picasso doživljava stvaran komercijalni uspeh, što mu omogućava vodeće mesto u segmentu monovolumena u Evropi."
Odakle im ovaj podatak?
Posebno bi zanimljivo bilo pronaci ovaj podatak za evropsko (ne francusko) trziste.
http://left-lane.com/european-car-sales-data/citroen/citroen-c4-picasso/
Prodajni rezultat za Citroen C4 Picasso za 9 meseci 2014. godine - 93,573; rast od +53%...
Izvor: bestsellingcarsblog.com
@moron
Primetio sam da svi ostali proizvodjaci kod kojih se zadnja svetla nalaze celom svojom povrsinom na 5. vratima imaju dodatan par svetala, da kazem unutar tovarnog prostora, koja se pale i obelezavaju vozilo tokom noci, a to ovde koliko sam mogao da primetim nema, a mislim da postoji regulativa za to... isto tako nas zakon kaze da vozila da bi bila tehnicki ispravna a koja imaju ksenonske farove moraju da imaju prskalice za pranje farova, a to prakticno nisam primetio ni na jednom novijem PSA vozilu...
@Orlo
PSA grupacija vise ne koristi ksenone, sada su to sve "Full LED" sistemi za koje nije obavezno imati prskalice....
@Ja
Pregledao sam malo detaljnije fotografije i C4 Picasso i Grand Picasso koji inace imaju ksenonske farove, ali i veoma neuocljive otvore za prskalice koje sam tek sad primetio... :)
Povlacim receno!
U pravu si za Full LED kod PSA da ne ugradjuju prskalice, mada drugi proizvodjaci ih ugradjuju i pored toga sto koriste ovakve farove, ali mene je zbunilo to sto npr 2008 i 208 imaju sociva pa sam po nekoj analogiji zakljucio da su to ksenonski svetla, sto je sasvim normalno u visim paketima opreme u tim segmentima, kada ono su to samo halogena svetla...
Dnevna LED svetla svi imaju...