
Društvene mreže su sjajan način za kompanije da budu u dodiru sa svojim potencijalnim klijentima, ali na njima se takođe može i dobro zaraditi što pokazuje i primer nemačkog proizvođača automobila.
Mercedes spada među najpopularnije proizvođače automobila na svetu, tako da im neka posebna promocija i nije potrebna ali kako ne žele da zaostaju za konkurentima i oni imaju svoju Facebook stranu koja je od 15 miliona fanova u julu sada došla do brojke od čak 17 miliona ljudi kojima se "sviđa" ova stranica.
Da to nije samo puka i beznačajna brojka govori i činjenica da je procenjeno kako ova stranica vredi 7.2 miliona evra čime je najvrednija Facebook stranica bilo kog proizvođača automobila. Na drugom mestu nalazi se stranica Aston Martin koja vredi 3.48 miliona dok je na poziciji tri stranica Land Rover sa vrednošću od 2.8 miliona evra.
Kako bi proslavili i obeležili brojku od 17 miliona fanova na "Fejsu" dizajneri iz Mercedesa su uz pomoć posebne tehnike lepljenja traka na podlogu napravili veoma verodostojnu repliku modela "AMG GT" i to u odnosu 1:1.
Izvor: Autoportal.rs