
BMW-ov šef prodaje i marketinga Ian Robertson je za medije na sajmu automobila u Los Anđelesu izjavio da bi BMW trebalo da poveća proizvodnju modela i8 kako bi zadovoljio visoku potražnju za ovim sportskim hibridom širom sveta (samo u oktobru ove godine prodato je 419 komada).
Robertson je dodao da je lista čekanja za ovaj model na nekim tržištima previše dugačka i da se na isporuku čeka i do 18 meseci. On ipak nije saopštio neke konkretne detalje u vezi povećanja proizvodnje, ali je izjavio da je šest meseci najviše što bi kupci trebalo da čekaju na isporuku ovakvog premium modela. Model i8 se inače proizvodi u fabrici u Lajpcigu gde je njegova proizvodnja zvanično počela u maju ove godine.
IHS Automotive prognozira da će BMW ove godine prodati 3.238 primeraka modela i8, a da bi sledeće godine taj broj trebalo da se poveća na 4.318.
Podsećanja radi, BMW i8 kombinuje 1,5 litarski TwinPower Turbo trocilindrični benzinac, elektromotor i litijum-jonske baterije. Kombinovana snaga sistema iznosi 266 kW/362KS, a najveća brzina iznosi el. ograničenih 250 km/h.
Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 2,1 l/100 km, a treba pomenuti da BMW i8 može da se kreće i samo na elektromotor kada može da pređe do 37 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
pit,ti si napisao da se na amg gt ceka do 2016god? ili sam nesto pogresio?ako si to napisao imas li neki link da procitam?
aj ako ti nije cim i ako ga nadjes postavi ponovo,ako ne,nista.
Eve ga :
http://www.inautonews.com/mercedes-amg-gt-is-almost-sold-out-for-2015-and-2016-model-years
pit
mercedes se na sva usta hvalio i sa narudzbinama za A klasu, pa svi znamo sta se desava - i sesrija 1 i A3 ga samaraju kako stignu. Morali su cak da ubace i vanove u prodajne brojke da bi drzali korak sa liderom i vice liderom.
Sto se tice tvog linka i te vesti, govori se o "modelskim" godinama 2015 i 2016. Ne o kalendarskim. GT za 2015. se vec sada racuna, a prodaja ce poceti na prolece. Dakle prodavace se mesec-dva za modelsku 2015.
I druga vrlo bitna stvar, kazu "ALMOST". Sta to znaci, i kolika je planirana kolicina, koja se ALMOST sve prodala.
ps. ja prognoziram da ce proci najvise 3 godine, do kada ce Merc objaviti da radi na konkurentu i8. Takvi ce biti prodajni rezultati za i8, da ce jednostavno morati....
Autor nexus5 23 Nov 2014, 22:10
Ok, i ti sad npr. kupiš i8, malo potežeš po semaforima i potrošiš baterije i onda dođe 530d i odere te. Pa onda pričaj kako je tehnološki ispred AMG GT.
hh a dje ces ti da potezes GT? ps. AMG GT je auto napravljen na ancin na koji su se automobili pravili jos pre vise dekada.
toma 24 Nov 2014, 00:29
E vidiš taj auto pravljen na način od prije više dekada je brži od ovog tehnološkog čuda :)
Тома
Да бре, кад помену ту А класу, онолика галама и бука и дерање и ковање у звезде и ролање у ловорике и на крају...шупаљ нос до очију!! ;))
Занимљиви су ти Мерц фенови, експлозивно им налети ентузијазам да све прашти а онда после извесног времена расположење нагло спласне и та тема се више не покреће.
Тако ће и помињани ГТ чим сиђе са насловних страна да падне у моментални заборав. Једноставно, аутомобил је апсолутно неатрактиван и ту помоћи нема! Пензионер (циљна група ГТ-а) ће се због лакоће улажења ипак опредељивати за
неке комфорније варијанте а Бркица ће за пар година опет да подмаже катанац!
А што се тиче јурцања од семафора до семафора мож' јурцати само онолико колико јурца возило испред тебе, ал то је већ посебна прича...
И8 је платформа, концепт који је усвојен и чија је производња покренута. Стотине инжењера сваког дана ради на усавршавању производа и тек ће бити занимљивости у И сегменту.
Баварци ништа не раде краткорочно и насумично као поједини. Баварски метод је другачији а једном речју се може описати као - доминација!!! :)
hh
"E vidiš taj auto pravljen na način od prije više dekada je brži od ovog tehnološkog čuda :)"
Gde je brzi? Od semafora do semafora, ili....
hehe, MaxPain:)