
Američki proizvođač električnih automobila Tesla Motors pregovara sa BMW-om o mogućoj saradnji koja uključuje baterije i ultralake komponente.
Direktor Tesla Motorsa Elon Musk je za nemački Der Spiegel opisao BMW-ove delove od ugljeničnih vlakana kao "veoma zanimljive i isplative".
Nemački proizvođač koristi taj materijal u saradnji sa kompanijom SGL, a kako bi ih ukomponovao u svoje hibridne automobile i3 i i8.
"Razgovor između Tesle i BMW-a je veoma opušten i neformalan", potvrdila je za Spiegel Kathrin Schira, portparol Tesle za Nemačku.
Cilj kompanije Tesla Motors je otvaranje fabrike baterija u Nemačkoj za pet ili šest godina, a potencijalna saradnja sa BMW-om nije zabrinula kompaniju Daimler, a koja trenutno sarađuje sa Teslom.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Tesla Motors
BMW
Domet:37km, vreme punjenja 2.5 sata 0-100 4.5 sekudni
Tesla:
Domet:400km, vreme punjenja 2 sata, 0-100 3.5 sekunde
Hm... da, s obzirom da mu treba vise vremena da napuni 10 puta manju bateeriju i jos citav motor da bi imao to ubrzanje do 100, bmw je pravi izbor ahahaha.
Fordovac 24 Nov 2014, 20:43
Baš tako, a i kad se pročita tekst vidi se da Elon Musk spominje samo karbon dijelove, nema o baterijama.
*ne da mi se sad istraživati šta je tačno izjavio ali po ovome nije spomenuo baterije
fordovac,fordovac...lako je nabiti bateriju od 500kg i imati domet 500km.mozes li da zamislis kako se ta tesla sto ubrzava za 3,5sek sa masom od 2,3 t ponasa na putu?sa kakvom masom se te kocnice nose....auto klase serije 5 a tezak ko RR.