home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Beta, kompanija Ikarbus prodala je prvi "mercedesov" autobus požarevačkoj kompaniji Ariva litas.

Kompanija Ikarbus potpisala je sa firmom Ariva litas iz Požarevca ugovor o kupoprodaji deset solo gradskih autobusa, od kojih je jedan prototip (IK112 LE) napravljen u saradnji sa nemačkim Mercedesom. Kako je rečeno novinarima u Ikarbusovoj fabrici u Zemunu, to je prvi "mercedesov" autobus koji je Ikarbus prodao. Vozilo je kombinacija niskopodnog i srednjepodnog autobusa, kapaciteta za 100 putnika.

"Ugovor je veoma značajan za Ikarbus, jer je posle dugog perioda fabrika ponovo počela da prodaje autobuse", kazao je generalni direktor Ikarbusa Aleksandar Vićentić.

On je izrazio nadu da će od početka sledeće godine Ikarbus imati "značajnu prodaju" autobusa, pre svega na domaćem tržištu.

"Prodaja prvog 'mercedesa' je izuzetno značajna, zato što od tog modela očekujemo mnogo, ne samo zbog prodaje u našoj zemlji, već i u inostranstvu, pre svega u okruženju", kazao je Vićentić.

On je dodao da je prodaja Mercedesovog modela autobusa značajna kako bi se potencijalni kupci uverili u kvalitet proizvodnje u Ikarbusu. Vićentić je istakao da postoji zainteresovanost brojnih firmi za kupovinu Ikarbusovih autobusa, među kojima su GSP, Lasta, ATP Pančevo, kao i mnogi privatni prevoznici.

Ikarbus je danas potpisao i ugovor sa kompanijom Star Import o poslovno-tehničkoj saradnji, na osnovu koga će Ikarbus postati Mercedesov ovlašćeni nadograđivač za autobuske i "sprinter" kombi šasije.

Izvor: Beta.rs

Foto: Beobuild.rs



čitanja : 1222



Komentari

Zaista mi je drago čuti. Daj Bože da stanu na noge.

Autor moron 27 Nov 2014, 13:59

Do pre samo nekoliko godina su proizvodili nekoliko stotina autobusa godišnje, a onda je došla (nakaradna) privatizacija koja je tu firmu skoru uništila. Znači i sankcije su preživeli, ali lošu privatizaciju jedva. Nadam se da će da se što pre vrate na pređašnji nivo kada je u pitanju obim proizvodnje i da će neko da se seti i IMT-a koji je bio najveći evropski proizvođač traktora, kao i Zastave koja je svoje automobile izvozila i u Kinu i SAD.

Autor Zastava 27 Nov 2014, 14:48

ahahhahahahaha NASLOV :D

Autor NemanjaBB 27 Nov 2014, 15:28

Nista dok ih ne kupi neko. U automobilsku industriju treba stalno ulagati veliki novac koji nemamo. Fabrike autobusa, kamiona, traktora.. sve ce propasti ako ih ne kupi ozbiljan proizvodjac. Nemaju za plate a pravili bi autobus? To moze neko vreme dok ne upadnu u jos vece dugove a onda katanac.

Autor B.M. 27 Nov 2014, 18:01

Ovde nije problem nerentabilnost fabrike, već korupcija koja je 2010. dovela do toga da direktor završi u zatvoru, a pola fabrike bude otpušteno.

Vićentić vodi fabriku od tada, pitanje je šta je to četiri godine radio da zaradi svoju ogromnu platu (isto važi i za bivšeg direktora FAP-a, koji je čitavu deceniju najavljivao nove planove, saradnje, itd.)

Inače je platni spisak menadžmenta ove fabrike pre par godina završilo u javnost, brojke su bile neverovatne.

Autor CaMIRO 28 Nov 2014, 03:22