
Kada se „sklope sve kockice“ onda to izgleda ovako: prvi od dva vikenda u vreme održavanja 52. Sajma automobila, nije preterano reći – jedne veličanstvene manifestacije, lepo vreme, isti takvi automobili, ali i hostese, posetioci koji uživaju. Rezultat nije teško pogoditi – izuzetna posećenost Beogradskog sajma, koji je tokom subote i nedelje ugostio 55 hiljada posetilaca.
Ovakvim razvojem događaja svi su zadovoljni.

Posetici uživaju u nekoliko stotina novih, najsavremenijih automobila, u 50 premijera, među kojima brojni modeli dolaze pravo sa nedavno završenog Ženevskog salona automobila. Ne treba zaboraviti ni Motopassion – Međunarodni sajam motocikala i bicikala, na kome su izloženi svi najprestižniji brendovi dvotočkaša i prateća oprema za njihovu vožnju.
Izlagači su takođe prezadovoljni, jer se među ovim brojnim posetiocima „kriju“ i njihovi kupci. Sa zadovoljstvom predstavljaju sve modele brendova koje zastupaju.
Ne treba prećutati ni zadovoljstvo koje vlada na Beogradskom sajmu, jer nije lako u ovako teškim vremenima organizovati ovako uspešnu manifestaciju. Sajam automobila trenutno je najznačajniji privredni događaj u zemlji, koji je na jednom mestu okupio sve najznačajnije predstavnike automobilske industrije. A profesionalci se lako prepoznaju i kolegijalni odnos pretvaraju u poslovni. Realizuju baš ono što je Beogradski sajam zacrtao kao svoj najvažniji zadatak u narednom periodu – da postane mesto poslovnih susrteta i da posebnu pažnju posveti biznis posetiocima.
PR Beogradski sajam