home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Automobili sa velikom kubikažom teško se prodaju kod nas, ili se prodaju po znatno manjoj cene u odnosu na svoju pravu vrednost, zbog naravno visoke cene registracije. Zbog toga mnogi probaju da prijave lažnu kubikažu pri registraciji. Jedan Nišlija je uhvaćen u "petljanju" sa dokumentima BMW džipova.

BMW automobili su jako popularni u našoj zemlji. Oni "drže cenu" bez obzira na godine, visoku potrošnju i skupe delove, ali ono što odbija čak i najveće zaljubljenike u bavarske modele jeste visoka cena registracije ovih automobila zbog njihove kubikaže.

Tridesetdvogodišnji D.M. iz Niša uhapšen je i određeno mu je zadržavanje do 48 časova, nakon što je utvrđeno da je prepravljao dokumenta BMW džipova čija je kubikaža 3.000 kubika, tako da se mogu registrovati kao automobili koji imaju 2.000 kubika.

Ovom malverzacijom budžet naše zemlje je oštećen za oko pola miliona dinara. Pored pomenutih optužbi D.M. se tereti i da je prodao robu iz svog servisa koja je bila zapečaćena po naredbi Poreske uprave.

Izvor: Autoportal.rs



čitanja : 1374



Komentari

Bas steta sto je uhapsen. Kada drzava moze tako puno da uzima za registraciju vozila preko 2000kub.onda mi je prosto drago kada neko tu drzavu zavuce ali naravno da ne bude provaljen.

Autor neko 09 Maj 2015, 00:11

Da se ne lazemo, noviji model X5 koji kosta polovan oko 30 000e, pa i treba da bude registracija oko 100 000din, smatram da to nije ni delic para koji vam treba za kasko i za dobro odrzavanje istog SUV-a.

Ali mi je isto tako debilno da neko vozi 330d e46 karavan recimo, star preko 10 god i da placa 80 000din, a auto vredi par hiljada.

Autor NemanjaBB 09 Maj 2015, 00:43

Drzava nije ostecena uopste, jer ti auti svakako ne bi ni bili registrovani!

Autor Sinbad 09 Maj 2015, 02:29

Ako su ga navatali, drago mi je, samo da je vise ovakvih vesti...

Autor Orlo 09 Maj 2015, 10:50

Slažem se s Nemanjom... Ako neka ima za polovan X5 od 30-40k evra, neka plati 1000e za registraciju...

Prevaranti i treba da budu kažnjeni. Kada bi se zakoni poštovali i ne bi bilo prevaranata, lopova, kriminala i korupcije, bilo bi svima lakše i lepše!

Autor Miki 10 Maj 2015, 10:55

Ma bolje 5 000 da bude registracija za auto od 30 000.
Sada za 520d novu vrednosti oko 50 000 e, registracija 300e, baš logično i pošteno.
Po ovoj gore računici, za auto od 30 000e 1000e registracija, za auto od 60 2 hiljade, za auto od 90 3 hiljade eur.
Ipak mi imamo standard kao strane zemlje, pa možemo da se merimo sa njima, plate su samo 10-ak puta manje.
Država tera ljude da izbegavaju plaćanje poreza, jer imaju imbecilne zakone.
Samo se u zatucanoj Srbiji porez plaća na osnovu kubikaže a ne vrednosti vozila.
I tako neki stari auto vrednosti 2-3 hiljade evra sa jakom kubikažom, je "luksuz", pa registracija košta oko 2 000 eur, ali pomenuta 520d nova nije luksuz, pa se plaća kao za Golfa registracija.
Evro experti doneše sve zakone u suprotnosti sa zdravom pameti i logikom.
Država pljačka narod, struja, akcize, registracije, porezi itd, pa se onda čude što ljudi izbegavaju.
Da su nameti normlani i prikladni, niko ne bi izbegavao i dovijao se.
Recimo za automobile, na teretno džipove, ili na invalide jake kubikaže.
Pa eno skoro beše u HR koliko je jeftiniji plin, kod nas se ništa ne stimuliše ekološko.
Znam da je u BiH registracija za ML63 AMG bila 450 eur.
Kod nas je za stari A8 4,2 2 000eur, toliko...
Samo još jedno pitanje za Mikija i Nbb, šta ova odvratna država pruža da bi naplatila tolike namete ?
Ogavni putevi gde se razbije auto, gorivo katastrofalnog kvaliteta, da ne pruža možda standard dobar ?
Ovi evro magovi političari nam samo navode kako je u EU, kad su nameti u pitanju, puna usta EU, ali kad su plate u pitanju, pre im se može izvaditi bubreg nego EU iz usta.

Autor MB 10 Maj 2015, 11:31

Naravno, preskupo je i ovo sada.
Po meni treba uvesti i necija primanja u porez koji bi placao za auto, a sama registracija da ne bude svedena na kubikazu.

Nije realno da auto 520d nov, registraciju bude oko 300e, a da za polovan neki 525 iz 2002e, koji vredi par hiljada, da bude 60 000din. Nikako nije realno

Autor NemanjaBB 10 Maj 2015, 13:57

Nbb
Ne moze to za registraciju auta, vec za kaznjavanje tokom cinjenja prekrsaja.
Zasto bi dva coveka placala razlicito registraciju za isti auto ako ga jednako koriste ( postuju propise ).
E vec ako neko pravi prekrsaje namerno, ko fudbaleri, zato sto ih briga za kazne, njih treba proporcionalno kazniti, da se ne bi bahatili jer im par stotina eur ne znaci nista, a vec jake cifre ih bole.
To ima smisla, da se bogati ne bi bahatili jer ih briga za "sitnis".
A vec kad im konfiskuju auto, basnoslovne kazne, onda i oni paze kao i ostali.
A za drugi deo komentara se slazem, u tome i jeste poenta.
Najbolje je prema vrednosti auta.

Autor MB 10 Maj 2015, 16:06

Ma bezobrazluk. Pre svega ovo su sve serijska vozila. Ima 20 brendova, i vrl ogranicen broj opcija i modela.

Ali neee, suvise su lenji da naprave tabelu koliko kosta registracija kojeg modela u odnosu na njegovu trenutnu vrednost... Srbija je toliko daleko od ravijenih zemalja da to vise nije ni smesno a za sve su krivi ljudi. Ni Amerika, ni Rusija, ni EU, ni vremenska nepogoda.

Autor Fordovac 10 Maj 2015, 22:29

Fordovac
Ne mora da se pravi posebna tabela, već postoji AMS katalog ( koji naravno ima nerealno visoke cene, jače nego u Nemačkom schwake katalogu ) prema kome se plaća prenos 2,5%.
Pa mogu prema njemu, da stave 1%, mada me ni bi čudilo pošto je ovo Srbija, da i tu bude 2,5%, barem kada su u pitanju jača vozila, a za ova jeftinija će staviti oko 200e minimum, a za skuplja 2,5%.

Autor MB 10 Maj 2015, 23:26