home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše Tanjug, Kazahstan će ponovo razmotriti zahtev Srbije za izvoz 5.000 automobila, koji se proizvode u našoj zemlji, na tržište Carinske unije - Rusiju, Kazahstan i Belorusiju.

To je izjavio ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić nakon razgovora sa premijerom Kazahstana Karinom Masimovim.

"Kazahstan je do sada bio jedina zemlja koja se tome protivila jer su hteli da zaštite domaću proizvodnju. Premijer Kazahstana nam je obećao da će još jednom razmotriti taj zahtev i učiniti sve što može da odluka ove zemlje bude pozitivna", rekao je Rasim Ljajić, koji je kazahstanskom premijeru ponovo predočio zahtev Srbije.

Ministar, koji u Astani predvodi srpsku privrednu delegaciju, kazao je da je za Srbiju trenutno najbitnije to što je ovo pitanje ponovo "vraćeno za pregovarački sto kada govorimo o ekonomskim odnosima između dve zemlje".

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 1136



Komentari

Jadan li je FAS kad Kazahstan treba da ih vadi iz bule ( raspusta ).

Autor P1 29 Feb 2016, 14:44

"Kazahstan je do sada bio jedina zemlja koja se tome protivila jer su hteli da zaštite domaću proizvodnju"

Koji auto brend oni imaju?

Autor moron 29 Feb 2016, 15:13

A bile su najave kako će 300 hiljada godišnje, USA i EU samo čekaju 500L... :)))
A u realnosti se moli Kazahstan... :)

Autor P1 29 Feb 2016, 15:25

Drzava moli za firmu koja nije u njenom vlasnistvu, a kome je ustupila zemljiste i finansirala.

Drzava reklamira "Bg na vodi" koji nije u njenom vlasnistvu, kome je ustupila zemljiste i finansirala.

Dakle, ovi na vlasti stvarno nisu normalni. Finansiraju strance, a nasima uskracuju subvencije. Kao, ulagace stranci. Hoce, bole ih stojko. Dodju, izmuzu nas za plac i plate, jeftinu radnu snagu i posle cao.
Jedinu dobrobit od svega imaju politicari koji uzmu masnu proviziju od svega i glasove ovaca na izborima.

Autor NemanjaBB 29 Feb 2016, 15:45

Umesto sto mole Kazakstan bolje bi im bilo da pozure s gradnjom autoputa, pruge i obilaznice. To ih ionako ceka ako misle da Fiat nastavi sa ulaganjem. Ionako ce lose proci na izborima u Kragujevcu.

Autor B.M 29 Feb 2016, 16:45

Ma još bolje da država ceo budžet potroši na kupovinu 500L i tako pomogne Fiatu.
Da se ne blamiraju sa moljakanjem Kazahstana, nego dostojanstveno u propast...
Pa nek penzioneri grickaju branik od 500L.
U suprotnom, morace i botove Fiat da posalje na odmor, kao radnike.

Autor P1 29 Feb 2016, 16:50

Meni je uvek bilo zanimljivo to gledanje koliko nas nekadasnja Zastava, a sada FCAS kosta, iako nas na pr. zelezara Smederevo kosta tri puta vise. Ili RTB Bor koji takodje pravi gubitke a ulozen je veliki novac u novu topionicu. Kod Talijana bar postoji neki red, kad nema posla ide se na odmor, nece da prave zalihe. Sto vlada ne posalje radnike zelezare na odmor, ili RTB Bor? Ne smeju!

Autor B.M 29 Feb 2016, 19:08

Da ga kupci tamo toliko nestrpljivo cekaju, platili bi i tu carinu zbog cijeg ukidanja malo-malo pa neko moli raznorazne predstavnike raznih drzava, taman umole jednog, on ih uputi na drugog, drugi malo razmotri pa ih uputi da umole treceg i tako dodje kraj proizvodnje 500L...

Autor Damko 29 Feb 2016, 20:06

Nije to neka velika kolicina, znaci radi se vise o politickom pitanju. Fiatu bi to odgovaralo kao image da su probili sankcije Rusije. Broj automobila od 5000-10000 sigurno nece resiti probleme zaposlenih u Kragujevcu.

Autor B.M 01 Mar 2016, 14:39

Nije problem ni u carini toliko koliko je u tome da ne postoji potreba za 5000 500L automobila na tom tržištu. Dve stvari koje su bile ili su sada pogrešne jesu: Yugo u Americi i FIAT 500L za EA tržište. Mada plasman Yuga u Americi je sa prodajnog aspekta prošao skoro pa odlično jer jeftina roba ima prođu svugde dok u Kazahstanu u toj količini jedino bi Yugo mogao dobro da prođe, a i Srbiji bi došao dobro jedan Yugo negoli 500L. Brojka od otprilike 2000-3000 prodatih 500L automobila na domaćem tržištu govori sve. Srbiji treba proizvodnja automobila koja će imati dobro početno zaleđe u domaćem tržištu, dakle da se proizvodi 10000 automobila do još koju destinu hiljada jeftinih automobila isključivo za domaće tržište, a onda da se poveća proizvodnja i krene i na region, pa zatim još dodatno poveća i krene na celu jugoiistočnu Evropu i još dodatno poveća i krene na celu istočnu Evropu, pa zatim Rusiju i bivši SSSR, pa Nemačku, Francusku, Austriju, SAD i druge delove sveta gde živi naš narod. Ovako s neba pa u rebra kako očekivati od stranca da kupi naš auto kad ni oni iz zemlje u kojoj je ovaj auto "proizveden" ne kupuju to auto u velikom broju. Bez jakog domaćeg zaleđa nema ni auto-industrije jer nema ni lokalizacije proizvodnje, nema ničega što podseća na pravu auto-industriju, a ne na LON fabriku.

Autor Zastava 03 Mar 2016, 14:45

@ Zastava

Srbija mora dati 600 milijuna eura ako želi novu generaciju Punta iz Srbije. Pa ako mogu Turci za Tipa koji se prodaje bolje od svih predviđanja ne vidim zašto nebi mogli vi Srbi za Punta. Uostalom i tamo i tu kod vas je JV u pitanju.

Autor N.N. 03 Mar 2016, 16:15

"Zlatno vreme" megalomanskih subvencija za badava je prošlo. I ako bude bilo novih velikih subvencija FIAT-u, biće to uz mnogo strožije garancije mada ni toga neće više biti pošto MMF više neće dati pare nekom ko ih baca u bunar.

Autor Zastava 21 Mar 2016, 16:08