
Manje od 24 sata nakon što je predstavljen javnosti, Teslin Model 3 naručen je čak 198.000 puta, što je iznenadilo i direktora kompanije Elona Muska.
Premijerom "pristupačnog" električnog automobila otvorena je i akcija naručivanja vozila koje će se u prodaji naći tek krajem 2017. godine. Depozitom od 1.000 dolara Tesla će zabeležiti vašu narudžbinu i za dve godine ili više dostaviti vozilo na kućnu adresu.
Ipak, i sam direktor Tesla Motorsa iznenađen je brojem narudžbina zbog čega će verovatno morati još više da uloži u produkciju samog automobila.
"Preporučujem da naručite što pre jer vreme čekanja ubrzano raste. Mislim da ću morati razmisliti o drugačijem planu proizvodnje", napisao je Musk između ostalog na svom Twitter profilu.
Dosadašnja brojka od 198.000 narudžbina odgovara vrednosti od neverovatnih 7 milijardi evra ukoliko se pretpostavi da će najmanja cena automobila biti oko 32.000 evra i da će prosečna cena biti verovatno 36.000 evra.
To znači da će Tesla Motors, čak i ako određeni broj ljuda odustane od kupovine, u svoju kasu već prvog dana prodaje staviti neverovatnih 175 miliona evra!
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva / Tesla Motors
Najveci problem ovoga automobila je njegova autonomija. Kad bude mogao da prodje 600km normalne voznje sa povremenim stiskanjem gasa mozemo da pricamo. Drugi problem subrzi punjaci, kojih kod nas nece biti jos 10god. Inace auto je perverzija
Najveci problem ce da bude kvalitet vozila.marketing je cudo i da mi je samo znati ko daje pare prije nego sto vozilo provoza
@messi
pare daje isti onaj koji ceka u redu za iphone 5/5s/6/6s a da telefon nije ni drzao u ruci.
pozzz
Posebno impresionira "minimalisticki" enterijer sa "maksimalistickim" televizorom..
@Japanac
Prvi superbrzi punjac u Srbiji se instalira ove godine, mozda su vec kupili plac, ne znam. Samo taj jedan je i planiran, negde kod Beograda.
@messi
To isto vazi za bilo koji brend. Da li svaki proizvodjac ima u salonu svaki moguci model i sve kombinacije opcija? Ne. Dakle, taj stakleni krov sto su doplatio u Audiju 2500e, pa onda puca sam od sebe nisi mogao da probas. Da ne spominjem ove sto kupe Ferrari i sl. pa ga cekaju godinu dana, sa razlikom da uplate pun iznos. Ovo je vise marketinski trik(mada im 180 miliona za razvoj dobro dodje), da se pokaze kako su oni ozbiljna kompanija itd, cisto sumnjam da im je zaista toliko ljudi dalo novac, a postoje i oni cuveni "drzaci mesta"
koji kupe zeljeni proizvod samo da bi ga preprodali usled manjka zaliha. I opet kao taj Ajfon, gde Apple namerno ne salje na trziste sve zalihe da bi proizvod delovao kao nesto za sta vredi cekati.
meni ovo ne izgleda ko auto, nego ko surogat auta... u vozilo "instant kondenziran električni aparat"! za ljude, koje auti kao i sama vožnja ne ineresiraju ali vole "tehnološke igračke"... otud i ovaj blago napuhnut "fensi kućni aparat" dizajn bez nekog karaktera i osobnosti i otud potpuno gola armatura sa 24 inčnom televizijom nakaćenom na sredinu... samo zamislite kakve količine kontrola i podataka se može razbacat po tolikom touch sreenu... i koji "pain in the ass" je sve to čitat i tražit tekom vožnje... to je auto za ljude koji ne žele vozit, već žele, da ih okolo vozika autopilot! ali "auto" za ljude koji ne žele vozit je već odavno izmišljen... zove se autobus!
Za ove koji traže autonomiju 600km - da, bilo bi lepo naravno da može da se ode do Grčke i nazad, a usput stane i dopune baterije, ali to trenutno nije moguće.
Ipak, sa autonomijom od 250km, Tesla je sasvim dovoljan za 80% vozača, a naročito u Srbiji. Pa koliko pređe km prosečan vozač kod nas dnevno? Ako živi i radi u istom gradu, 30 do 50km najviše. Naravno, o odlasku na more ne možeš razmišljati, ali opet, ne idu svi na more automobilom. Ako imaš 30-40k za automobil, verovatno imaš i za avio kartu (ako to želiš).
@Japanac u srcu,
zaista razumem taj NAJVECI PROBLEM jer je trziste srbije ipak najbitnije za teslu, pa sam siguran da ce biti bas razocarani
@drugmirko
Pre ce biti limuzina. Bentley and the like.
@Nino
Upravo. Ja uvek letim, cesto nije mnogo krace(do Beca npr.), ali je lakse da radim(ili ne) umesto da vozim, a i onako posle moras da uzimas taksi po gradovima, tako da svoj ostavljas u hotelskoj garazi. Da ne zaboravimo da Tesla ima i onaj sistem gde zameni praznu bateriju punom za 2 minuta.