
Nissan je pre nekoliko dana objavio da je njihov GT-R Nismo postavio novi svetski rekord, ali nije saopšteno o čemu se tačno radi.
Sada je konačno stiglo i kratko saopštenje u kome se kaže da je GT-R Nismo postavio Ginisov rekord u najbržem driftu.

Ukratko, za volanom specijalno pripremljenog 2016 Nissana GT-R Nismo je bio Masato Kawabata, japanski drift šampion, koji je ovim automobilom odradio drift pri brzini od 189.49 milja na sat (304.96 km/h) i pod uglom od 30 stepeni.

Rekord je postavljen tokom specijalnog događaja održanog na Fujairah međunarodnom aerodromu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
Nissan navodi da je automobil pojačan na 1380KS, kao i da se snaga prenosi na zadnje točkove.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljeni teaser video:
Renault Terminator
Šta reče onaj Mercedesđija da će za Alpinu da traže Merc motor :)
Kao nema Renault Nisan "jak" motor.
Tačno je da nema "kamionski" motor, za haubu od 2,5 metra :)))
Kako se zvaše ono "čudo", što brboće, sa haubom većom od Punta?? AMG GT 6,3, a nije 6300 ili tako nešto?
Šteta što RenoLa nema ovakav auto a ni motor.
Najjaci auto i motor im Megane RS sa prednjom vučom.
Zato moraju da uzmu za Alpinu, ili od Merca ili od Nissana, kad svoje nemaju.
Reno trol tim preuzeo primat na blogu.
Nekada je Reno trol pratio samo 1,2 Puntiće i sl.
Oktopod
Hehe,sve si rekao hehe..
P1
Neka si ti meni ziv i zdrav,jest da se kunes u pogresan auto al dobro,bilo bi monotono da svi gotive Renault,nebi onda bilo diskusija,polemika.A za Alpinicu ne brini brigu,japanski Renault ce vec dati nesto starijem braci u Francuskoj.A mozda nas Rendza iznenadi pa nesto skarabudzi hehe.
Realno GT-R ima malo dodirnih tačaka sa standardnim Nissanom a kamoli sa Renaultom , jednostavno on je svijet za sebe a zajedničko je što su u sklopu jedne korporacije.
Znam kad je kod nas došao prvi GT-R preko zvanične mreže Renault-Nissan(GumaM Mostar) prvo su morali tražiti posebno odobrenje da ga uvezu a naglašeno je da ga ni jedan zvanični Nissan servis u BIH ne smije pipnutu što se tiče održavanja , da bi garancija ostala , pa je auto vožen u Beč na servis.
Djordje
" a zajedničko je što su u sklopu jedne korporacije "
Dovoljno.
Ja sam samo htio reći da je poveznica Renaulta i GT-R-a (ne Nissana) ista kao npr. Golf vs Chiron...
Djole
Golf i Chiron imaju mnogo vise povezanosti nego RenoL i Nissan GT-R. Motor za Bugati se radi u VW-ovoj fabrici, a motor GT-R nije nikad video ni jednu Rendzinu fabriku, sto se tice delova i sklapanja. Ako bi RenoL i Nissan prekinuli saradnju, to ne bi dotaklo niti bi veze imalo sa GT-R.
To malo nas drug Rendza paprenise corbu, sta da radi decko kad mu omiljena firma nema predstavnika u toj kategoriji. Mora makar necim da se hvali, nemoj mu zameriti. :)