home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Automobilska kompanija Honda Motor je objavila neočekivani gubitak za četvrti kvartal jer su se troškovi kompanije povezani s kvalitetom, pre svega oni koji se odnose na opoziv Takatinih vazdušnih jastuka, u celoj poslovnoj godini skoro učetvorostručili, prenosi Reuters.

U tromesečju koje je završilo krajem marta, treći najveći japanski proizvođač automobila, zabeležio je neto gubitak od 859,56 miliona dolara, dok su analitičari očekivali profit od preko milijardu dolara.

Honda je objavila da su njeni godišnji rezultati apsorbovali uticaj otprilike 2,5 milijarde dolara troškova nakon što je američko Ministarstvo saobraćaja naredilo opoziv više potencijalno opasnih vazdušnih jastuka proizvođača Takate.

Kompanija je objavila da je prošle poslovne godine ukupno rezervisala 4 milijarde dolara za troškove povezane sa vazdušnim jastucima, dok su godinu pre oni iznosili 1,1 milijardu dolara.

Uprkos svemu, Honda za tekuću poslovnu godinu predviđa rast profita od 13,2 posto zahvaljujući snažnom globalnom rastu prodaje automobila koji će nadoknaditi negativne efekte jakog jena.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Autoblog.rs



čitanja : 1304



Komentari

Kako neće izraziti gubitak, kad su se pogubili u vremenu i prostoru. Fantaziraju neke bajke o motoru sa razčičitom kubikažom cilindara, a ne shvataju da je vreme down size. malih turbo benzinaca, i savršenih malolitražnih dizela.
I ne samo Honda... Micubishi je pukao totalno, za njim će Subaru.... Tojota nekako pegla. Nisan ima ulaz preko Renoa (to jeste to je Reno). Jedino Suzuki živi od Azije i pravi kojekakve male drangulije...
I sve sam ovo predvideo pre 4-5 godina.

Autor Oktopod 14 Maj 2016, 22:08

jesi li procitao tekst ili samo video naslov? gubitak je zbog velikih opoziva sa takata vazdusnim jastucima.

Autor mile antena 14 Maj 2016, 22:18

mile antena
Jastuci ili ne, Honda će da pukne. Možda u SAD i Australiji prolazi, ali na ostatku tržišta je izgubila kompas.

Autor Oktopod 14 Maj 2016, 22:20

honda je prosle godine imala najbolju globalnu prodajnu godinu u svojoj istoriji. prodali su 4.4 miliona automobila.
p.s. subaru je takodje imao najbolju globalnu prodajnu godinu u svojoj istoriji

Autor mile antena 14 Maj 2016, 22:33

Ma jašta švabo je babo , kakve Honde , kakvi bakrači...

Autor Đorđe 14 Maj 2016, 23:27

Oktopod
Ti se razumes u auto indrustiju opasno. Hehehe
Kakvi sve likovi pisu ovde gluposti...
Mile antena ti je vec objasnio neke stvari, sada cu i ja malo. Honda ima malo litrazni dizel motor koji je medju nskboljima, 1.6 sa 120ks i 160ks. Turbo benzinci su vec krenuli da se proizvode 1.0 sa 120ili30ks i 1. 5 sa 184ks.
To sto ti nemas pojima ne znaci da trebas da se pravis pametan.
Za razliku od drugih proizvodjaca automobila, honda pravi jet avione, agregate, motore, brod.motore, kosacice za travu... Itd.... Tako da honda nece sigurno propasti.

Autor Neko 15 Maj 2016, 01:06

oktopod donosi odluke na osnovu onoga sta vidi u filmovima. mene je nedavno ubedjivao kako se u americi voze samo kante, kako pumpe nisu asfaltirane i sta sve vec jer je tako video u americkim filmovima. mora da je gledao neke filmove opet i u njima nije video honde, pa je zakljucio da ce honda uskoro biti ugasena.

Autor mile antena 15 Maj 2016, 01:55

Honda Akord je u poslednjih par godina medju prvima na listi po najmanje prijavljenih kvarova.

Autor NemanjaBB 15 Maj 2016, 03:51

Neko
Taj dizel iz Honde :)
Smešno... trebaće mnogooo vremena da Honda napravi valjan dizel. Vreme ne radi za njih.
Što se tiče turbo benzinaca, to je tek u povoju....
Tako se VW igrao sa PD motorima dok su drugi radili Comon Raill
A vidi gde je sad

Autor Oktopod 15 Maj 2016, 11:43

Ako je taj dizelaš smešan, što su onda za njega davali garanciju od milion km ili deset godina?

https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2014/09/01/1.000.000-km-garancije-u-hondi

Autor auto 15 Maj 2016, 12:17

Oktopod , sad ne samo da troluješ , već pričaš gluposti.
Honda kad napravi dizel , ona to iz prvog puta napravi da valja , a ne kao pojedini evropljani što im treba po 10-ak godina da konačno upristoje motore da valja.
A što se tiče "mode" malih turbobenzinaca , moje mišljenje je da se tim samo udaljavaju od dizela , jer dok su saug motori imali adute u obliku jednostavnosti i jeftinijeg održavanja u odnosu na dizele , turbo benzinci to više nemaju , a potrošnjom još uvijek nisu prišli dizelima sem po onim nebuloznim tvorničkim prospektima koji nemaju veze sa stvarnošću.

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 12:29

Pošto je za Hondu u Srbiji servisni interval 10.000 km,ja mislim da nije nikakav problem na motor i menjač u mehaničkom smislu dati garanciju od milion kilometara ili 10 godina.

Autor moron 15 Maj 2016, 14:55

Kad ta Honda pređe 1 000 000 km, treba da kupe vlasnku novu, a ne da mu daju garanciju.
Ja ne znam za takav slučaj.
Ko je hteo da razume moju priču o Hondi, razumeo je.
Tako sam pisao i Micubiši pa ste se ljutili. A gde je sa Micubiši??

Đođe
Nisam, ja ZA male turbobenzince, nego je činjenica da drugi motori neće moći da postoje zbog ekologije.
Ko je duže na ovom blogu, zna da sam to tvrdio pre više godina, pa je bilo smeha, kao od "premijum" stručnjaka (posebno mercedes i BMW), tako i boranije.

A Honda, šta radi ??? Eno "patent" sa cilindrima različite zapremine. I taj dizel iz Honde ja ne videh. Tu nešto fali, ili cena ili sve.... Mislim da pojedni japanski proizvođači kod nas i ne nude dizele (bar pojedine). Recino Mazda.

Autor Oktopod 15 Maj 2016, 17:27

Za Hondu se svašta može pisati vezano i za dizajn i za cijenu i sl , ali kao proizvođač motornih jedinica je klasa za sebe , posebno što se tiče kvaliteta i pouzdanosti i mnogi evropski proizvođači bi se mogli ugledati na istu , a ne izbacivati raznorazne poluproizvode kojima treba decenija nebili se usavršili.

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 17:40

Đorđe
Znam ja šta ti pričaš o Hondi. Ona je bila ekstra u malim sportskim autima, 2 decenije VTEC-a, itd. Vozio sam ja VTI i krpario krša (ralno stariji auto), ali nije to kao što se piše. Voli i Hoda da posrče ulje.... Menjele se karike i sl...
Da li Renault RS, Honda VTI, Golf GTI....... Slična stvar, čista mamipara, ali za zavisnike kraja nema :)

Međutim, vidiš i sam da je vreme takvih auta nestalo. Netala je i klasa tima Mucubišši EVO i Subaru STI...

Vreme se menja, a ko se ne prilagodi ćao....

I priča o Japanskoj superiornosti i pouzdanosti važi za nove aute, stare 5-6 godina. To kad se okrši, kraja ulaganjima nema i pametan to ne kupuje. Čak i korozija nije im strana.

Ako misliš da veće Honde porediš sa nemcima - smešno.

Autor Oktopod 15 Maj 2016, 18:00

Poslovna politika jedne firme nije ekvivalent njenom proizvodu, tako da se dešavaju stvari koje se dešavaju.

A zašto ne porediti Hondu sa Njemcima , šta to oni nude više?

Evo npr. imaš u ponudi jedan Passat 2.0TDI iz 2008.g.p sa pređenih 200.000km kao njemačku referencu i Accord 2.2 iCTDI iste godine i kilometara , šta je bolje?
Tj. navedi mi superiorne karakteristike tog Njemca?

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 18:37

situacija izmedju mitsubishija i honde se nikako ne moze usporediti. mitsubishi nikada nije bio neki veliki igrac u auto industriji. opstajali su dok su bili sa chryslerom jer su delili troskove, posle toga su pali u poziciju u kojoj su danas. imali su reli uspehe sa lancerom evolution, sto nikada nisu uspeli da prebace i na ulicne modele. cak i da jesu - to nebi igralo nikakvu ulogu jer 99% kupaca zeli neke potpuno drugo karakteristike. prava moc auto kompanija u pristipacnim klasama lezi u porodicnim autima, gde su kupcima bitne neke sasvim druge karakteristike (kvalitet, udobnost, sigurnost, preprodajna cena). tako da honda nema razloga za nezadovoljstvo i brigu. oni su uvek bili mali igrac u evropi, nikada nisu imali kontrolu vise od 2% trzista, tako da su bacili karte na ameriku i kinu. a tamo im super ide.

Autor mile antena 15 Maj 2016, 18:52

Đorđe
Polovni matori Akord nikako. Kod nas su ti dizeli retki - zanemarljivi. Drugo da su znali da naprave konkurentan dizel, ne bi bio 2,2

mile antena
Znam da Honda u SAD stoji mnogo bolje. U Evropi, to je zanemarljiv brend. Dizel auti idu samo u Evropi, a ostala tržišta se tek bude po pitanju dizela. Zato Japanski proizvođači grcaju u dizelu (većina)

Autor Oktopod 15 Maj 2016, 19:28

Šta ne valja sa zapreminim od 2,2 litre?
Jel što je u Srbiji skuplja registracija za njih , hahahaha

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 20:04

A sam taj 2.2 može biti referenca kako se pravi jedan odličan dizel motor , koji je uz sve to nevjerovatno puzdan...

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 20:08

Djordje,upravo to. Neki bi da voze premium(pa makar presao 300.000km) ali da bude registracija ako je moguce za dz.

Autor bmw series 8 15 Maj 2016, 20:10

Oktopod
Za hondin 1,6 sam čuo da je najtiši u toj klasi.
A u onom suprtestu Sat Plusa je u prvih 10 kkm morao na prinudnu regeneraciju.

Na autoportal.hr je bio neki "serijal" sa prikazom najčešćih kvarova i/ili opoziva pojedinih modela. Hondin 2,2 dizel je po toj statistici imao dosta problema i opoziva sa DPF-om

Autor moron 15 Maj 2016, 20:11

Moron , DPF je uglavnom boljka većine dizela voženih po gradu , pa tako i ta Honda , sam motor kao motor je vandredno pouzdan a posebno one prve verzije bez DPF-a

I eto opet odgovora kakve veze ima ekologija sa pouzdanošću.

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 20:20

moron
Taj 1,6 dizel iz Honde je toliko redak da ga ja nisam ni video. Što li ??
Da je tako super, povoljan i dobr, ne bi kupovali Skode TDI, nego Hondu dizel.

Autor Oktopod 15 Maj 2016, 20:22

Evo ga taj spisak (navodno) najčešćih kvarova accorda:

http://autoportal.hr/clanak/otkrivamo_naj_e_e_kvarove_honda_accord

Što se tiče 1,6 dizela, meni su i u salonu rekli da dizel kupe neki ljudi koji ne znaju da za njih dizel nije,jer se voze svaki dan 5-6 km do posla. I toliko nazad. I onda kukaju. I kola dovoze na regeneraciju.

Autor moron 15 Maj 2016, 20:27

Nije to taj članak na koji sam mislio, sada i ja vidim. Bio je neki članak i spisak opoziva honde i 2/3 je bilo zbog DPF-a. Što znači da on kod njih i "uz pravilnu upotrebu" pravi probleme, jer je (bio) loše izveden.

Autor moron 15 Maj 2016, 20:31

Oktopod ,super motor jeste , povoljan nije , možda sa razlogom a možda i bez razloga..
Ali pošto je ovo Balkan , sve i da je Honda egal cijenom sa Škodom , opet ih ne bi bilo više , jer Švabo je babo a za Japance nema dijelova i tako to ide sa koljena na koljeno...

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 21:02

Đorđe
A koja je priča sa Hondom i EU ?
I tamo je Švabo babo, za Hondu nema delova, ili šta je problem??

Autor Oktopod 15 Maj 2016, 21:07

@Oktopod,
kao sto sam rekao gore, honda nikada nije imala visoku prodaju u evropi, ali to ne znaci da ce da puknu kako ti kazes. cak i da se povuku iz evrope - to nebi oznacilo njihov kraj. hondi jednostavno evropa nije prioritet vec amerika i kina (dva najveca auto trzista)

Autor mile antena 15 Maj 2016, 21:48

Šteta što je honda "sahranila" accord iz Evrope.

Autor moron 15 Maj 2016, 22:14

Jednostavno , evropsko tržište je jako polarizovano , ne mogu reći patriotsko , jer npr. u segmentu limuzina srednje , više i visoke klase Njemci su apsolutno nedodirljivi , nevezano na kom tržištu Evrope , ostalima ostaju samo mrve , niži segmenti , SUV i MPV gdje se još može štogod prodat , tako da je Accord žrtva toga a ne zato što je loše auto , naprotiv.
Generalno Njemci imaju primat u dosta stvari sa razlogom ali u dosta stvari Evropa robuje stereotipima.

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 22:35

moron
To ja i pišem, ne može Akord u Evropi. Nema to prođu.
Svaka čast tojoti, koja se drži, kao tako. Ne znam kao ide Mazda?

Autor Oktopod 15 Maj 2016, 22:37

@ Đorđe

Pogledaj koje tržište kupuje najviše domaćih automobila i na kojem su ujedno premium marke i veća auta najprodavanija. Za sva tri pitanja je odgovor Njemačka. Sa tim je onda jasno odakle i na koji način kreće njihova dominacija što nekada i masovnim D-segmentom, a i što sa premium proizvodima.

Autor N.N. 15 Maj 2016, 22:38

@ Đorđe

Zaboravio sam u vezi Accorda. U nas tj u Europi taj Accord nije bio masovni proizvod nego de facto prepakirana Acura koja je više polu-premium i opet su loše prošli.

Autor N.N. 15 Maj 2016, 22:40

Đorđe
Oćeš reći da je Švabo patriota pa vozi Francuski auto?
To nema žive veze.
Akord sa pasatom, ne ide.
Pa i Reno i Pežo (za Fiat da ne pričam) su izašli bili iz tog segmenta.
Evo Reno se vraća bojažljivo sa Talismanom, za koji sami kažu da nije konkurencija pasatu (za premijum trojku da ne pričam), nego nivo Forda Mondea i Opela Insignije.

Autor Oktopod 15 Maj 2016, 22:43

Pa zato sam rekao polarizovano a ne patriotsko...
Evo taj Talisman ništa nije lošije auto od Passata , ali će proći u srazu s njim , kao bos po trnju , to je neminovnost , upravo zbog stvari koje sam gore naveo i kako diše evropsko tržište.
Imao sam npr. priliku razgovarati sa vlasnikom jedne Taxi službe u Švedskoj , koji je svojih 40 Passata 3c Varianta , zamjenio sa 46 Megana 3 Grandtour 1.5dCi , svi su ga smatali budalu a i još uvijek misle tako , a čovjek kaže da mu je poslovna bilansa u debelom plusu u odnosu na vrijeme dok je imao Passate.
Takve i slične stvari su polarizovale evropsko tržište , a posebno segmenti gdeje ne dominiraju fizički vlasnici nego poslovna lica.

Autor Đorđe 15 Maj 2016, 22:54

Oktopod
Ti decko stavrno baljezgas , dobro kazu neki ovde, tebe ne treba ni komentarisati.
Djordje dosta vise objasnjavanja nekom ko nema veze sa auto industrijom. Dovoljan dokaz '' da su znali ne bi napravilo motor od 2.2 dizel nego 2.0 hehehe
Jbg. ni meckin dobro poznat motor 2.2cdi ne valja :)
Ja pomislio decko nece ni da pise vise kakvu je glupost pisao ,rekoh dosao opet da vidim da li se pisalo nesto, kad on ladno nastavlja da baljezga...

Autor neko 16 Maj 2016, 22:50