home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mada J.D. Powerova studija o inicijalnom kvalitetu nailazi na veliki broj kritika, uvek je interesantno videti šta kažu razmaženi kupci novih automobila u SAD. Kia ima slogan „moć da iznenadi“, što u principu južnokorejci i rade poslednjih godina. Naime, ova marka je postala prvi brend koji se našao na vodećem mestu, a da nije iz premijum segmenta, u 27 godina otkada se ova studija sprovodi. 

Prošle godine, Kia je zauzela drugo mesto za 86 zabeleženih „problema“ na 100 vozila, a sada je taj broj redukovan na 83. Na taj način, korejska marka je preuzela titulu od Porschea sa 84 zabeležena „problema“ na 100 vozila.

Sestrinska marka, Hyundai, završio je na trećoj poziciji sa 92 „problema“ na 100 vozila, a dalje slede Toyota (93), BMW (94), Chevrolet (95), Buick, Lexus, Lincoln (96)...

Ubedljivo poslednji je Smart sa čak 216 „problema“, dok pretposlednje mesto, sa dosta velikom distancom drži Fiat (174).

Sveukupno gledajući, J.D. Power kaže da je kvalitet novih vozila povećan za šest odsto, što je najveći skok od 2009. Po prvi put se desilo da su konvencionalni modeli prošli bolje od svoje premijum „sabraće“ – 104 naspram 108, dok su najviše napredovali Chryler i Jeep.

J.D. Powerova studija inicijalnog kvaliteta je bazirana na odgovorima više od 80.000 kupaca i lizinga. Uslov je da se anketa sprovodi nakon 90 dana vlasništva. Oni koji su učestvovali u istraživanju, morali su da odgovore na 233 pitanja, sortirana u osam kategorija, da bi se napravila bolja identifikacija najčešćih problema sa kojima se suočavaju vlasnici novih automobila.

Izvor: Vrelegume.rs



čitanja : 1096



Komentari

Hvala ti Bože da u ovoj anketi postoji i Smart ...

Autor moron 23 Jun 2016, 19:25

Korisna lista..

Autor Priapus 23 Jun 2016, 20:36