
Poznato je da se retki i dobro očuvani automobili na aukcijama prodaju za više miliona evra, ali nam je pažnju privukla vest iz Velike Britanije gde je „pežo 205 GTI“ iz 1989. godine plaćen gotovo 37.000 evra (30.938 funti). Mali francuski sportista svakako ne spada u grupu „ugroženih“ modela i zato su svi na aukciju (osim kupca, verovatno) bili iznenađeni konačnom cifrom.

Šta je onda privuklo kupce? Na prvom mestu podatak da je „pežo 205 GTI“ prešao samo 7.986 milja (oko 13.000 kilometara) i da je savršeno očuvan. Prodavac je rekao da je odmah po kupovini „205 GTI“ dobio službeno vozilo i da je automobil najviše vremena proveo u garaži.

Unutrašnjost je originalna, sve sa radio-kasetofonom, a na zadnjijm sedištima se praktično nije ni sedelo. Prvi vlasnik je jedino 1993. godine ugradio alarm, a 2003. je zamenio izduvni sistem.

Zanimljivo je da je čak sačuvao i originalne gume „pireli P600“. Kupljeni „pežo 205 GTI“ pokreće 1,9-litarski četvorocilindraš sa osam ventila i 130 KS, koji je dovoljno snažan da manje od jeden tone teški automobil do „stotke“ ubrza za 7,6 sekundi (maksimalna brzina 198 kilometara na sat).
Izvor: Mojauto.rs
"Mali francuski sportista svakako ne spada u grupu „ugroženih“ modela i zato su svi na aukciju (osim kupca, verovatno) bili iznenađeni konačnom cifrom."
meni se cini da je jedino osoba koja je pisala ovaj tekst iznenadjena.
504, 205 i 306. Iz nekog razloga, najomiljeniji "Pegvoti" (komšijina transkripcija) ikad. Posebno 205. Konstantno balavljenje na GTi. Čak i onaj 1.6, a posebno 1.9.. Uz Reno 5 GT turbo, palo mi nije na pamet da postoji poželjniji u klasi.. Nažalost, u jednoj 205-ici je i jedan kažu talentovani fudbaler izgubio život. I jedan i drugi odoše u istoriju..
"Zanimljivo je da je čak sačuvao i originalne gume „pireli P600“."
Meni bi bilo "zanimljivo" da neko na tim gumama ( iz 1989. ) "potera" ovo do "deklarisanih"
198 km/h ...
Verovatno bi vozač ( zajedno sa vozilom ) "otišao u legendu" već na 98 km/h ...