home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sigurno ste se nekada zapitali, šta sve mora da prođe novi model automobila, pre nego što krene serijska proizvodnja? Audi svoje nove modele "maltretira" u najsurovijim vremenskm uslovima, a mi vam otkrivamo najzanimljivije.

Testiranje je poznato pod oznakom INKA (Ingolstadt Korrosion und Altern) i do sada je Audi na ovaj način proverio oko 100 automobila. Glavni cilj testiranja je provera otpornosti automobila na koroziju i starenje karoserije. Automobil se nalazi u uslovima koji simuliraju "životni vek" automobila od 12 godina.

Test se odvija u nekoliko faza. Prva faza je prskanje karoserije slanim rastvorom i izlaganje automobila u klimatskoj komori sa stalnom temperaturom od 35 C stepeni. Drugi korak je izlaganje automobila tropskoj toploti, sa temperaturama oko 50 C stepeni i vlažnosti vazduha od 100 %. Treća faza je sunčevo zračenje, koje emituju 80 lampi pojedinačne snage 1 200 watti.

Sledeća faza je polarni test, gde se automobil izlaže temperaturama od -35 C stepeni, a uz pomoć četiri kompresora automobil se izlaže hladnom talasu vazduha kako bi se što više "opteretila" karoserija. Ako u ovim testovima karoserija "ne popusti", slede nove faze u realnim uslovima.

Realni testovi traju 19 nedelja, tokom kojih automobili pređe 12 000 kilometara, na različitim tipovima podloge. Finalna faza podrazumeva rastavljanje automobila na 600 delova i ispituju se njihove slabosti i nedostavi. Upravo iz stanja ovih delova, Audi crpi informacije za unapređenje komponenti za nove modele ili modernizovane postojeće.

VIDEO:

Izvor: Automagazin.rs



čitanja : 1249



Komentari

Свака част, то је и очекивано од једног аудија!
Ваља поменути да је Мерцедес касних 70-их проводио сличне тестове пред излазак тадашње С-класе "W126".

Autor Трка се поништава 07 Avg 2016, 20:42

Slično fijat testira svoja vozila. Samo još bolje. Zato kod njih nema cvrčaka koji dugo žive. Brzo ih pojedu novi i sve veći.

Autor moron 07 Avg 2016, 22:15

Svaka čast, ali pitam se da li ovako nešto rade i slabiji brendovi koncerna - VW, Škoda i Seat?

Autor Nitro 08 Avg 2016, 14:55