home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen je danas saopštila da je njena proizvodnja u šest pogona ugrožena pošto se produbio spor sa dva ključna dobavljača delova, najavljujući istovremeno skraćivanje radnog vremena.

Do kraja meseca će biti skraćeno radno vreme za oko 27.700 radnika u pogonima u Emdenu, Zwickau, Kasselu, Salzgitteru i Brunswicku, kao i u matičnom sedištu VW-a u Wolfsburgu.

VW je objavio da će danas obnoviti pregovore sa dobavljačima delova za menjače i presvlaka za sedište, u nastojanju da obnovi isporuke i proizvodnju posle višenedeljnog spora.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 706



Komentari

Šta ima tu da se pregovara, isplatite delove koje ste uzeli, ne treba dobavljaci da vas kreditiraju. Isto je u nekim nasim megamarketima, uzmu robu od proizvodjaca pa onda mesecima odugovlace sa isplatom. Od cega ce oni u medjuvremenu ziveti bas ih briga. Veliki proizvodjaci automobuila cesto ucenjuju komponentase i stalno postavljaju nove standarde, sertifikate i testove. Za sve to njima treba platiti. Ako se pobunis prete da ce naci drugog dobavljaca.

Autor B.M 22 Avg 2016, 15:05

Ti stvarno mislis da je ovo izuzetak? To je praksa svih velikih kompanija, da placaju u etapama. To je uredu u koliko se drze dogovora, ali cesto to nije slucaj. Ucenjuju samo male, bilioneri su uvek bezbedni. Zamisli da Bosch prestane sa radom. Stala bi auto industrija.

Autor Fordovac 22 Avg 2016, 18:48

Nije praksa da stane proizvodnja zbog toga sto dobavljac nece da isporuci delove. Desavalo se da delovi kasne iz raznoraznih razloga, ali da neko nece da ih isporuci i tuzi maticnu fabriku za koju radi je skandalozno. Nema veze jel mali il veliki dobavljac jer
kupcu je svejedno jel ne moze da dobije auto zbog nedostatka srafa, sedista, ili zbog motora. Zato se komponentasi pazljivo biraju i vlada velika konkurencija. Vecina dobavljaca ima i svoje dobavljace, od kojih kupuju materijal, sto znaci da i njih moraju da plate.
Na primer JC koji u Kragujevcu pravi sedista za Fiat500L kupuje materijal u Ruminiji, i kad mu Fiat nebi redovno placao mogao bi da zatvori fabriku.

Autor B.M 22 Avg 2016, 21:36

Svaka velika fabrika ima obično rezervnog komponentaša, tj min 2 za važnije stvari. Prvi je primarni, a drugi je za slučaj da se prvi ne opusti, i da upadne kad mora.

Autor s mile 23 Avg 2016, 14:41

Bas ce neko da ulozi novac da osvoji izradu nekog dela i kupi alate, a onda da ceka jel ce ga nekad fabrika pozvati kao rezervu :) Komponentas treba da plati i sertifikat kojim se potvrdjuje da taj deo moze da ide u vozila odredjenog proizvodjaca, a taj sertifikat ne vredi nista kod drugog proizvodjaca.

Autor B.M 23 Avg 2016, 18:15