home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački VW morao je da obustavi proizvodnju “golfa”, a kako pišu nemački mediji, VW razmišlja da do neisporučenih delova dođe zaplenom.

VW je suočen sa novim problemima zbog prekida proizvodnje automobila "golf", jer kompanija Prevent iz Volfsburga ne isporučuje komponente.

Ovakva odluka dobavljača uticala je na stopiranje proizvodnje “golfa” ali je pogodila i oko 25.000 radnika kojima će biti smanjeni radni sati. Naime, dobavljači kožnih i presvlaka od tkanine za sedišta, kao i kućišta menjača Kar trim i ES Gas obustavili su isporuke VW-u.

Nedeljnik Der Špigel u internet izdanju piše da je reč o dva dobavljača iz sastava Prevent grupe, čiji je vlasnik poznati BiH preduzetnik Nijaz Hastor.

Sud je Car trimu i ES Gas naložio da VW i dalje snabdevaju presvlakama za sedišta i kućištima menjača, što bi ES Guss trebao da čini do februara 2018. Nemački dobavljač žalio se na tu odluku, a sud bi trebalo da donese odluku o žalbi do kraja avgusta. U međuvremenu, u toku su intenzivni razgovori između VW-a i dobavljača o mogućem rešenju.

U međuvremenu, u VW-u razmatraju i dodatne pravne mere, uključujući i mogućnost da do delova dođu zaplenom.

“Trenutno ispitujemo sva pravna sredstva kako bismo okončali prekid dostave delova“, rekao je predstavnik VW-a.

Dve firme-kćerke Prevent grupe - Kar trim i ES Automobilgas saopštile su da nisu krive za sukob sa VW-om, kao i da su zainteresovane za dogovor.

“Mi i dalje ciljamo na prijateljsko rešenje sa VW-om i otvoreni smo za predloge”, navodi se u saopštenju članica Prevent grupe.

Preventovi dobavljači navode da su prisiljeni da zaustave isporuku delova zbog toga što VW odbija da raspravlja o naknadi za otpuštanja zbog raskida novog ugovora. Otkazani ugovor uključuje posao vredan 500 miliona evra sa Kar trimom, čija je realizacija trebala da počne sledeće godine, navodi osoba upoznata sa poslovanjem dobavljača.

VW je u međuvremenu zatražio kažnjavanje dobavljača i omogućavanje proizvođaču automobila da zapleni autodelove u fabrikama. Sud ima rok do sledeće nedelje da odgovori na taj zahtev VW-a.

Izvor: Poslovni Dnevnik / B92

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 1053



Komentari

Sad je vec sve jasno. Bait and switch. Hajde vi potpisite ovaj nepovoljan ugovor jer ce vam se isplatiti u sledecih 10 godina. A onda tri godine unutar ugovora kazu da je to zadnja isporuka i da ne znaju kad ce sledeci put moci nesto da naruce. A dobavljac u medjuvremenu obavezao sebe prema radnicima, sirovinama, masinama... bas kao sto kazu, s**** se desavaju, ali nek VW ponudi fer doogovr umesto sipka.

Autor Fordovac 23 Avg 2016, 12:20