
"Đulija", limuzina iz Alfa Romea, najpopularniji je automobil u Srbiji! U 3. izboru za automobil godine, "Zlatni auto", koji se održava u organizaciji magazina "Auto Bild", posetioci portala Blic.rs, čitaoci magazina i članovi stručnog žirija dodeli su najviše poena novitetu italijanskog proizvođača koji je, ujedno, pobedio u kategoriji limuzina srednje i više klase.
Priznanja po kategorijama osvojili su:
Alfa Romeo Đulijeta - kompaktni automobil
BMW X1 - kompaktni SUV
Reno Talisman - limuzina niže klase
Alfa Romeo Đulija - limuzina srednje i više klase
Volvo V90 - karavan
Hjundai Tuson - kompaktni krosover i
BMW M2 kupe - pobedio je u kategoriji luksuznih i sportskih automobila (nagradu je osvojio zahvaljujući samo glasovima publike)

Priznanja pobednicima uručena su na gala svečanosti u "Stadion Hall-u" u Beogradu, koji se nalazi u okviru TC Stadion.
Izbor za "Zlatni auto", koji se održava pod generalnim pokroviteljstvom kompanije OMV, sastoji se iz dve faze ocenjivanja kandidata. U prvoj, čitaoci magazina "Auto Bild" i posetioci portala "blic.rs" mogli su da glasaju za svoje favorite, podeljenje po kategorijama. Ove godine, 44 automobila našla su se u sedam kategorija, a za njih je za mesec dana koliko je trajao prvi krug, pristiglo tačno 22.039 glasova. Posle ove faze, iz svake kategorije su se, prema broju glasova, po tri automobila plasirala u finalni krug, osim u kategoriji luksuznih i sportskih automobila, u kojoj je pobednik odlučen samo na osnovu glasova publike.
Drugi krug glasanja predviđen je kao ocenjivanje finalista od strane petočlanog stručnog žirija. Od njihovih ocena, dobijani su koeficijenti, kojima se množeni glasovi publike, od kojih su dobijeni konačni poeni na osnovu kojih su određeni pobednici po kategorijama i pobednik u generalnom plasmanu.
Pobednici po kategorijama nagrađeni su trofejima, a pobednik u generalnom plasmanu zaslužio je i veliku plaketu "Auto Bilda", koju je u ime Alfa Romea primio Boris Čučković, marketing menadžer kompanije FCA Srbija.
Uz ova priznanja, na sinoćnoj svečanosti uručena su i posebne plakete za rezultate u prethodnom periodu u pratećim segmentima. Nagrade su osvojili:
"Generali osiguranje Srbija", za aktivnosti oko projekta na polju osiguranja motornih vozila "Moj auto plus", "Heineken", za CSR akciju "Društvo, ko vozi kući" i "Credit Agricole Srbija" za auto-kredit "Moj auto FIX".
Izvor i više slika na sajtu Mojauto.rs
Alfa Romeo Đulijeta - kompaktni automobil.... hahaha, ni Megane, ni Astra, ni Golf, ni A klasa, nego bas Djulijeta.
Da nabrojim jos neke: A3, Serija 1, Tipo, C4, Focus, Leon, itd.
Definitivno u toj C klasi bih pre uzeo vecinu ovih nego Djulijetu.. Smor
Hahahaha.
Manje ce se vidjati kod nas nego nova BMW 7. :)
Anemičan dizajn, "srećna nova 2000-a godina"...
Ali eto makar je osvojila ovu nagradu ako ništa drugo. :)
Drugi ce da osvoje nagrade kupaca.
Zar Giulia i Talisman nisu isti sgement?
Jes Reno plastikaner al su tu negde po dimenzijama...
Pazi Djulijeta....Nije ovdje niko ljubomoran nego neko koje izabrao Djulijetu pored more boljih automobila ocigledno nema pojma o automobilima.Megan 3 je za Djulijetu avion,Megan 4 je lovac presretac...
Andrej,staza NAVAK, Megane vs Djulijeta.
https://youtu.be/9x0c3qiVD2k
https://youtu.be/OWBG4ZRbZR8
Carobnjak
Djulija je samo brza od Talismana i nista vise.Ali ako izadje Talisman RS kao sto se najavljuje nece Djulija vise biti ni brza od Talismana.Talisman je auto kakav Alfa ne moze da napravi narednih sedam generacija.
Samo se vi smejte, Djulija ima da pomete konkurenciju na trzistu. :)))
Mislim da je najveci problem Djulije sto su je dugo i pompezno najavljivali, ljudi su mnogo ocekivali, kad ono mršav dizajn...
Steta sto nije lepa kao 159 kad se pojavila.
Hahahaha, ovo je jos smesnije sa Talismanom RS, bas sam se slatko ismejao.
Medjutim cak i Renola napravi atraktivniji auto od Alfe, to je njen problem.
A RS Talisman ako ga i bude, nece biti ni upola brz kao QV.
RT
Jel si ti ukapirao kako su klasifikovani po gornjim kategorijama i sta sam ja pitao?
P.S. Reno moze samo da sanja o pedigreu i voznim osobinama jedne rasne Alfe, mozda se probudi u narednom zivotu...:)))
Carobnjak
Da,vidjo sam tu hitrost I agilnost rasne Alfe...Pocjepao je Megan na NAVAK-u kao krmacu masnu vrecu,a jos nije ni bio cistokrvni Trophy od 275ks.
Odgledaj ona dva linka pa ces da vidis kako se prave pravi rasni sportski automobili,koje Alfa samo izgledom zna da napravi.Jest ova Djulija brza nema sta,skidam kapu.Samo poslije onog brzog kruga na Ninburgringu ona vise nije ni zasta,motor na generalku,trap rasturen..kao i svaka Alfa do sada,samo sto je ova konacno brza.
Sta ti nije jasno za Talismana,zbunio si me sada?
Lako je tebi da vozis 160,ti I sa Jugom mozes 160, u Mandusica Vuka svaka pusku ubojita,samo ti umjesto puske imas carobni stapic i ciri-bu-ciri-ba I oop,eto 500L-a na 160km/h.Aj bez carobnog stapica...
RT
druze tema je Gulia, ne Giuietta.
A zar ti ne znas da rezultati na NAVAKU zavise od toga ko je sponzor? :)))
E bas si naso sudiju, svaka cast!
RT & Mange Co
Ne odgovori mi na pitanje, zasto stoji ovo:
Reno Talisman - limuzina niže klase
Alfa Romeo Đulija - limuzina srednje i više klase
???
Carobnjak
Djulijeta je primarna tema,Djulija i svi ostali automobili koji su dobili priznanje su sekundarna tema.Tako da smo druze u temi.
E jbg sad,nemoj tako,ti si ozbiljan covjek,kako ja neosporavam rezultat Djulije na Ninburgringu,covjek profesionalac dosao,sjeo u Alfu I razbuco cjelu konkurenciju,Svabama nabio kokpleks do neba.Tako i Andrej,sjeo covjek u Megija i Djuliju I stavio stvari na svoje mjesto.Meni je Andrej antipatican tip,malo je isfuran,gord i nadmen a ja takve tipove ne volim,ali mu se ne moze osporiti da zna da goni.Pa vozio je Alfu 159 Super Turismo na trkama a i cuo sam da je I bio a mozda je i jos,jedne Alfe Djulijete,pa gdje ces onda naci realniji test nego ovaj na NAVAK-u.
Ne znam sta im to znaci,sigurno su Talismana gledali samo preko YouTube na prvom video prestavljanju u Toscani pa im mozda izgledao mali.Ali kako je jedan Talisman uspio da pobjedi Skodu Super-B ili Passata,to je meni nevjerovatno za zemlju Srbiju,zemlja snova,gdje se sanja Super-B i Passat.
RT
nece biti!
"Alfa Romeo Giulia je "Zlatni auto" 2016. godine"
Pozdrav! :
Carobnjak
Jeste,ali to ne znaci da je i bolji.
Laku noc.
Dosta jaci RS od ove Djulijete, tako da je i ocekivano.
Sto se Talismana RS tice, mislim da on nije u najavi, a tesko da bi ga nasvirali do skoro 500 ks da bi bio konkurentan, vec njime ozbiljno napadaju Superba, Pasata, Mazdu 6 i tako te aute. Renault moze da napravi RS, ali nema racunicu za to.
carobnjak
Djulija je tako pozicionirana da napada veliku trojku i Lexusa, kraca je (medjuosovinski im je isti), ali ukupna duzina +20cm u korist Talismana, koji je vise porodicni auto za dosta manje para. Izmedju ta dva bih pre odabrao Djuliju, ali za pare koje treba da se kupi lepo opremljena, moze recimo Lexus IS, koji bih svakako pre Alfe :) no, pusti snovi :D
NemanjaBB
500-600-700 konja sta je to problem za Renault,mogu da biraju sta ce i kakav ce motor staviti u njega,uzeti svoj iz nekih trkackih serija i prilagoditi ga ili uzeti nesto od Nissana pa ga napucati.
Ovo drugo sto si naveo a to je racunica,dali se isplati to sve raditi,to ima smisla.
Ni ova Djulijeta nece imati smisla cim stigne adekvatan odgovor iz Mercedesa,Bmw i Audija,ni po performansama a po prodaji pogotovo.Tako i Talisman RS I da bude brz kao ova trojka pa i brzi dzabe mu,prodavao bi se u tom drustvu kao ova Alfa.Ova tri proizvodjaca su konstantno u tom segmentu I kao "obicni" auti i kao isti ti "obicni" ali u Amg,M I Audi u RS dok Renault I kad je imao klasican auto u toj kategorije nikada nije ponudio taj isti u Renault Sport izdanju,ako bi Talisman i dosao u RS izdanju prolazio bi kao ova Alfa sto ce i proci ali ako bi Renault ostao u tom segmentu i konstantno iz generaciju u generaciju nudio limuzine u RS izdanju koje bi bile po performansama konkurente Svabama stvari bi se mogle promjeniti.Mene nebi iznenadio Talisman RS da ga Renault izbaci.Sa 4C,kocnicama,vjesenjem,upravljivoscu za koje je Renault Sport ekspert I dobrim motorom cisto sumnjam da bi zaostajao u borbi sa Svabama.
RT
nesto mi nisu jasni tvoji komentari, govoris o Djuliji ili Djulijeti, ili malo o jednoj pa o drugoj?!?
Ono kad toliko uspes u svom poslu i cilju da se kao posledica toga okupe svi iz tabora premium trojke da hejtuju po Alfi :))
Carobnjak
O dobar dan,jesi se naspavao heheh...govorim o jednoj i o drugoj,jedna i druga su teme ovog teksta,jednoj je u tekstu posveceno malo vise paznje cak I naslov dok je druga samo spomenuta kao dobitnik priznanja u svojoj klasi bez opsirnog opisa.Malo su im imena slicna pa mogu da unesu zbunjenost i konfuziju ali sta ja tu mogu,nisam im ja davao imena hehe...
Za mene Alfa nije premijum. Vozilo da bi bilo premijum, prvo mora da bude pouzdano, a cvrčkovi nisu dozvoljeni.
RT
"Ni ova Djulijeta nece imati smisla cim stigne adekvatan odgovor iz Mercedesa,Bmw i Audija,ni po performansama a po prodaji pogotovo."
E pa ovde si pogresio, verovatno si miso na Djuliju, posto je Djulijeta model iz 2010. :)))
Carobnjak
Ee jesam,vidis,dobro si uocio,upao sam y zamku Djulija-Djulijeta,stvarno glupa imena jbt...zabarska posla.
http://www.germancarforum.com/attachments/autobild_-_alfa_romeo_giulia_2-2_diesel_vs_bmw_320d-1-jpg.384823/
http://www.germancarforum.com/attachments/autobild_-_alfa_romeo_giulia_2-2_diesel_vs_bmw_320d-2-jpg.384824/
http://www.germancarforum.com/attachments/autobild_-_alfa_romeo_giulia_2-2_diesel_vs_bmw_320d-3-jpg.384825/
http://www.germancarforum.com/attachments/autobild_-_alfa_romeo_giulia_2-2_diesel_vs_bmw_320d-4-jpg.384826/
http://www.germancarforum.com/attachments/autobild_-_alfa_romeo_giulia_2-2_diesel_vs_bmw_320d-5-jpg.384827/
Bmw series 5
Daj na Engleskom,ne znam njemacki,bas me zanima dali je Djulija superiorna I na polju dizela.
Onda je i volvo premium. To sto se tice pouzdanosti svi se kvare. Po mom misljenju Volvo i Alfa Romeo ciljaju slicne kupce,lude koji bi nesto sto nije nemacko ali na nivou. Stim da volvo cilja na ljude koji bi malo smireniji auto a alfa ide na spotski dojam
rt,pogledaj poslednji i pretposlednji link. ne treba ti mnogo znanja nemackog jezika da proucis tabele.
Bmw series 5
Po meni je ovo izjednaceno.Po onoj tabeli iz predzadnjeg linka.Bmw ima manju potrosnju,manju kubikazu a vecu konjazu a manji obrtni moment,tezi je,performanse su indenticne,neka osjetna prednost Alfe je u ubrzanju od 0-130km/h I od 0-160km/h.
Alfa bi trebala ovdje izaci kao pobjednik,jaci motor 2.2,vise NM,laksa...Ovu 2.2. Alfu ce da podere Talisman sa novim 2.0 dCi-em,znaci unisti ce je po svim segmentima od performansi do ekonomocnosti.
RT
a zasto si onda linkovao testove Megana i Djulijete, a cak i nije uporedni???
Cim je Djulija uopste i stigla na taj uporedni test sasvim je jasno gde joj je mesto...
Ocekivati bolji plasman u nemackom zloglasilu je zaista suludo!
Carobnjak
Iz veoma prostog razloga,da se vidi da Djulijeta ne zasluzuje to priznanje koje je dobila,da je Megan 3 koji je izasao 2008 bolji od Djulijete a da ne spominjem Megane 4 I ostale konkurente koji su izasli mnogo kasnije od Djulijete.
RT
ja to nisam ni tvrdio, svi moji komentari su se odnosili na Djuliju!
Megane iz 2008? E sad si vec smesan! :)))
On moze u kostac samo sa i30, Cruze, Rapidom i slicnim low cost modelima, takva mu je i cena bila.
Stari 308 je bio premijum za njega, evo Moron moze da potvrdi...
RT
koji Reno moze da izadje na crtu ovoj Djuliji, premijum nesanici? :)
Carobnjak
" P.S. Reno moze samo da sanja o pedigreu i voznim osobinama jedne rasne Alfe, mozda se probudi u narednom zivotu...:))) "
Prije ove tvoje izjave sam ti upravo pokazo da Renault nema problema sa pedigreom i voznim osobinama.Ako ti nije dovoljno,mogu da ti pokazem jos?Jedino ako smatras da Alfa Djulijeta koja je bila na stazi NAVAK u stvari nije Alfa,da je Alfa samo Djulija i nista vise.
A reci mi onda kada je izasao Megane 3,posto ocigledno da znas nesto sto ja ne znam?Reci mi da se i ja nasmijem.
Djuliji sa ovim motorom 2.9l sto je napravljeno ono vrijeme na Ninburgringu za sada ne moze ni jedan Renault da izadje na crtu.Ali sta ce biti ako Megan 4 RS Trophy u krajnjoj izvedbi kao sto je Megane 3 275 RS-Trophy, osuri tu Alfu Djuliju 2.9 na Ninburgringu,sta cemo onda?A I Talisman RS bi mogao lako da ugrozi to vrijeme.
Renault ce staviti u Talismana 2.0 dCi,mora,pa ni Djulija sa 2.2 dizelom nece biti ni brza ni bolja.Za sada je njena prednost u odnosu na Talismana samo u jacim motorima,sto Renault jos nije stavio slicne motore u Talismana.Renault i Alfa,poredis naprednu, obrazovanu,pametnu zenu koja vodi racuna o sebi i starletu sa nampumpanima usnama,guzovima i s..ma koja muskarce vata uz pomoc botoksa i kvarcovanju u silarijumu,koja nema ni jedne druge atribute sem ovih koje sam nabrojao,kakva zena takav i muskarac,tako I sa autima,kakav auto takav I vlasnik,sa kim si,takav si.
RT
ti govoris o buducem vremenu, ja te pitam ko moze da joj parira SADA!
Nema veze, sacekacu ja sve te varijante o kojima pricas, uporedne testove naravno.
Zadovoljan sam odgovorom! :)
P.S. to poredis ti, ja ne dozivljam aute kao ziva bica ili jos gore seksualna! :)))
Carobnjak
Upravo sam ti odgovorio I za sadasnje i buduce vrijeme,aj procitaj opet sta sam napisao.
Ja tebi na sva pitanja odgovorih,ti meni ne odgovori kada je izasao/krenuo u proizvodnju Megane 3?
Posto ne shvatas drugacije,pokusavam slikovito da ti objasnim.
Talsiman je limuzina srednje klase, a novinari su idioti jer su ga strpali u nizu klasu!!!
Aleksandar BG
I sto su Djulijeti dali priznanje koje apsolutno ne zasluzuje.
Renault Terminator 24 Sep 2016, 21:02
Ono sto pise 1600/1800 kg nema veze s mozgom.
Oba auta su teska oko 1450 kg. To mi je bolo oci pa sam proverio. Nerealno mi bilo da auti te velicine i sa samo 2.0 motorom imaju preko tone i po
Bmw series 5
Nerazumijem ono sto pise pored 1600/1800kg pa sam napamet predpostavio da je tezina..od Njemackog znam samo slus,los,sajze hehe..I to sigurno nisam pravilno napisao hehe
@ NemanjaBB
Pogresno si procitao tabelu, odnosno pogresan red si citao, tih 1.600 odnosno 1.800 koje si ti video je maksimalna masa prikolice koja poseduje kocnice koju mogu da vuku ova dva modela, odnosno po 745 kg za prikolicu bez kocnica...
Masa/Nosivost (Leergewicht/Zuladung) je nesto nize u tabeli, i pokazuje da Giulia i 320d imaju 1.547 kg odnosno 1.565 kg respektivno...