
Volkswagenova pravna služba je savetovala svoje bivše i sadašnje vodeće ljude da ne putuju u SAD, jer bi mogli da završe u zatvoru.
Najviši menadžment Volkswagena bi stupanjem na američko tlo verovatno bio uhapšen, javlja Rojsters, a podstaknut informacijom da je jedan od šestorice optuženih direktora u aferi Dieselgate, Oliver Schmidt, ovog vikenda uhapšen na aerodromu u Majamiju. Schmidt se vraćao s godišnjeg odmora koji je proveo na Kubi, a u Majamiju je hvatao let za Evropu. Optužen je za učestvovanje u zaveri koja je imala cilj prevariti SAD.
Prema zakonu, nemački građani mogu da budu izručeni u zemlje Evropske unije ili na međunarodni sud. Napuštanjem Nemačke postoji opasnost da u SAD budu izručeni iz trećih zemalja. To je veliki problem za VW u kome radi preko 600.000 ljudi, a više od 88% vozila proda van Nemačke.
Prvi anonimni izvor rekao je za Rojsters da su direktori savetovani da ne putuju u Ameriku, dok je drugi rekao da upozorenje važi i za one koji (još) nisu optuženi. Među njima je bio i Schmidt, ali se on očigledno oglušio na upozorenje. Oglušio se i Herbert Diess, šef VW-ovog programa putničkih automobila, koji je došao u Detroit da predstavi nove proizvode. Ipak, Diess je stigao u Volkswagen u julu 2015. godine, nekoliko meseci pre nego što su informacije o varanju na izduvnim gasovima stigle u javnost.
Podsetimo, Volkswagen se prošle nedelje nagodio pristavši da plati 4,3 milijardi USD, ali time nije otklonjena individualna krivica. Optužnicu je podigla i Južna Koreja, i to protiv nekoliko visokopozicioniranih ljudi, među kojima je i Johanness Thammer, šef Volkswagena Korea.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs
Jedino resenje problema je da Amerikanci pocnu da prave kvalitetnija i bolja vozila.
Ovakve i slicne mere ce samo okrenuti ceo svet protiv Amerike. U stvari, ceo svet i nije potrebno. Dovoljno je Nemacku, Rusiju i Kinu.
ajde da ovako docaram: Chrysler je generalno najlosiji americki proizvodjac, plus je pod kontrolom fiata - cak i takvim uslovima opet su kvalitetniji od volkswagena :)))
Krajsler je propali proizvodjac automobila (a ni ostali nisu mnogo bolji) zbog kojeg je morao da se integrise sa Fiatom. Prvo su pokusali da animiraju Mercedes, ali ih je Svaba na vreme procitao i, naravno, sutnuo u straznjicu.
Spomenjati Krajsler i Folksvagen na istoj stranici, predstavlja novinarski zlocin.
cak i takav chrysler je u danasnja vremena kvalitetniji od volkswagena.
hajde samo da kazem da svi ljudi koji rade u chrysleru mogu slobodno da se setaju u celom svetu, a ove svabe jure kao nekada naciste. :)))
p.s. informisi se malo sta se desilo izmedju daimlera i chryslera. vidim da se nissan-renault danas zali na istu stvar i da je samo pitanje dana kada ce i to takozvano "partnerstvo" (u kojem bi svabe da imaju jedinu rec) da pukne.
@ mile antena
Šta se dešava na relaciji Renault-Nissan!? Carlos Ghosn je digao japance iz pepela, bukvalno. Nissan je bio prop'o totalno. I od onda im je krenulo veoma dobro. Šta sad ne valja !?
Ja
Izmedju Renaulta i Nissana je sve ok,ne valja Mercedes,izgleda da su ovi iz Renaulta napokon skontali da ih Mercedes hoce sahraniti.To partnerstvo sa Meckom je jedan od vecih promasaja Renaulta u njegovoj istoriji,valjda ce konacno raskinuti tu saradnju.