
Iako je ukupna proizvodnja pala za 3 posto, rashodi su smanjeni što je rezultiralo puno boljim rezultatima.
Fiat-Chrysler grupa je juče objavila finansijske rezultate koji pokazuju najbolje rezultate otkada je grupa formirana. Pritom su obećali dodatne pogodnosti za svoje radnike u obliku bonusa.
Izvršni direktor Sergio Marchionne je izjavio da su dobre brojke rezultat sprovođenja strateškog plana koji za cilj ima povećanje prisutnosti grupe na tržištima i povećanje profita. "Ovo je bila rekordna godina za nas, ali trenutno smo ostvarili tek 60% od plana koji smo zacrtali da ostvarimo od 2014. do 2018. godine. Iako se tada plan mnogima činio nerealnim, dokazali smo da možemo poslovati uspešno i da ostvarujemo zacrtane ciljeve"- izjavio je Marchionne.
Profit FCA grupe nakon oporezivanja u 2016. godini je iznosio 1,8 milijardi evra. To je ogromno poboljšanje u odnosu na prošlu godinu kada je profit bio tek 93 miliona evra za šta su najviše krivi opozivi i restrukturiranje.
Za 2017. godinu kao plan navode ostvarenje profita od 3 milijarde evra, što je prilično optimistička tvrdnja. Što se tiče tržišta vrednosnih papira, i tu su ostvarili odlične rezultate budući da je cena deonice u poslednja tri meseca porasla za 70 posto. Kao nagrada za dobre rezultate, radnicima će u februaru biti isplaćeni bonusi prema broju odrađenih sati.
Zanimljivo je da je ukupna prodaja u 2016. godini iznosila 4,7 miliona primeraka, što je pad od 3 posto u odnosu na godinu pre. Ukupni prihodi iznosili su 111 milijardi evra (oko milijardu i po manje nego prošle godine). Ipak, zbog povećanja profitnih marži u SAD-u (prodajom većeg broja pick-up vozila i SUV-ova) kao i povećanja prodaje u Evropi godinu su završili sa priličnim profitom.
Izvor: Jutarnji.hr/autoklub
Foto: arhiva Autoblog.rs / Jeep
Ovi nešto dugo propadaju... Bar su neki ovdje znali komentirati da propadaju.
Samo naprijed..Idu u pravom smjeru,grupacija je opstala i raste,.
JA nisam protiv nijedne grupacije i želim sve dobro posluju i rade na novim modelima, jer je ljepota u izboru i različitosti
Verovatno je Jeep jedini brend koji ima rast u grupaciji i drži je na plećima.
N.N.
Kako posluju Alfa, Fiat, pretpostavljam da znaš ?
Sto je problem napraviti profit ako na trziste nisi izbacio prakticno nista novo?
Cela grupacija od 6 marki, na celom svetu ove godine je napravila dva modela ako se ne varam, i to na starim platformama, Pacifiku i Kompas i to je to, a da i Stelvia koji je od ranije u testiranju. Druge marke pojedinacno znaju vise noviteta godisnje da izbace na trziste nego ceo FCA a ne preradjevina, i onda se prica o uspehu.
Ne kuzim sto ne kazu i koliki dug imaju, i to je lep podatak.
13:47
Pa nema podatakaza Fiat i Alfu koji čine najmasovniji Italijanski udeo.
Izgleda da nisu reprezentativni pa nisu hteli da ih ubace.
Za Jeep znamo da je pozitivan.
Podaci su jedino odvojeni po kontinentima, od pojedinacnih brendova izdvojen je Maserati, koji je u profitu 339 miliona eura. Evropa je u profitu 540 miliona eura, pa je vrlo verovatno da su i evropske marke u plusu. Ali ova tema je dobila potpuno drugu konotaciju, jer je sovinizam odredjenih komentatora veoma vidljiv, sto je tuzno.
Šta bi sa FIAT-om 500l?
Vidim da već duže određeno vreme nema nikakve vesti o fabrici u Kragujevcu. Nekada su se hvalili svaki mesec prodajom, a pre toga, sada već nekada davno, i profitom, a sada nikakvih informacija nema o toj fabrici, kao i o stanju u toj fabrici.
Biće da su već počele pripreme za istek ugovora (tutanj)? :D