
Kako prenosi B92, nekoliko investitora koji su uložili u Tesla Motors, zatražilo je imenovanje dvojice nezavisnih članova Uprave. Međutim, Ilon Mask nije bio baš oduševljen.
“Očekivali smo da će kompanija nakon izlaska na berzu postepeno da izmeni i upravljačku strukturu. Ipak, sedmočlana uprava i dalje nije promenjena”, piše u pismu pet investitora.
Mask im je sarkastično odgovorio tvitom.
"Mislim da bi ta grupa investitora trebalo da uloži u akcije Forda. Njihovo korporativno upravljanje je suvislo”, napisao je Mask.
Šef Tesla motorsa dodao je da će uskoro da ispuni obećanje i da će da imenuje nove ljude u Upravi, "ali ta grupa investitora nema ništa s tim".
Tesla motors je ponovo skliznuo na drugo mesto najvrednijih proizvođača automobila i vredi sada 50,3 milijarde dolara.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
Od magle napravi kompaniju.
Tesla je čista fiktiva. To jeste kompanija bez osnova, istorije i zasnova na ekologiji, dizelgejtu i sličnim neopipljivim stvarima.
Pašće ova tvorevina kao kula od karata, baš kao i USA filozofija, zasnovana na fiktivnom pljačkanju sveta, izazivanju sukoba i ratova, koji treba da zamaskiraju bilione dolara duga poveriocima.
paaaa, dobro octopod... u ultimativno krajnjoj liniji si u pravu... ali, kako se kompletna "hard" esencija američkog kapitalizma može svesti na (njihovu) uzrećicu "there's a sucker born every minute", sasvim je realno, da se može "izvući".
pogotovo, jer sve svoje korporativne poduhvate od Tesle, do SpaceX-a pretvara u "religiu" sa fanatičnim poklonicima I sljedbenicima... ;)
Oktopod slažem se, sve u vezi Tesle je spin i fikcija a ovaj Mask je opasan špekulant.
Verovatno je i Tesla model S fikcija...
Kakve budalaštine je napisao oktopod, tuga.
" To jeste kompanija bez osnova, istorije i zasnova na ekologiji, dizelgejtu i sličnim neopipljivim stvarima."
Renault Terminator
I ja bi pre uzeo Miletov Ford od VW Amerika, ali u Evropi "čorba" je skupa.
Zanimljivo je i to da u USA i dalje forsiraju autmobile koji toše više galona goriva, nego evropski auti litara, a opet Tesla (ekolog) im je prioritet.
Đorđe
Realno, ovakvi kao Mask kroje nebesku kapu.
Samo jedan nonsens - forsirati elektromobile, a niko ne kaže odakle će biti struja i da će trovati više od SUS motora njena proizvodnja.
Oktopod
Mislio sam na Fordove modele koji su direktni konkurenti VW-im.A i Miletov F150 bi bez problema vozio nego VW Amarok.
oktopod
Tesla jeste magla kompanija, ali zbog nekih drugi stvari. Oni na berzi sada vrede oko 50 milijardi, a morali su da prodaju akcije da bi skupili 1 milijardu dolara da bi mogli da pocnu proizvodnju modela koji im se narucuje vec vise od godinu dana. Ne kazem da nece da uspe u svemu tome, ali moze lako i da padne.
Sto se tice struje, trenutno ima sasvim dovoljno struje. Potrebno je samo optimizovati potrosnju. Proizvodni kapaciteti se definisu prema mogucnostima proizvodnje u spicu potrosje, sto je obicno u toku dana, dok se u toku noci ne trosi ni 30%(nije egzaktni podatak vec neko moje slobodno nagadjanje) od toga, tako da je preostalih 70% sasvim dovoljno za punjenje elektroautomobila. Druga stvar - OGROMNA kolicina energije ostaje neiskoriscena jer nemamo sisteme za njeno skladistenje. Za koju deceniju kada se pojave ogromne baterije koje ce moci da akumuliraju megavate i megavate, stvar ce biti mnogo povoljnija. Npr. veliki problem sa vetrenjacama u Kini - one mogu da proizvedu veliku kolicinu energije, ali mogu da je iskoriste jedino ako postoji potreba za tom energijom dok ima vetra. Ako vetar duve nocu dok nije neka potrosnja, ta energija odlazi uzalud. E sad, ako bi mogla da se akumulira, to drasticno menja situaciju.
Sto se tice el. automobila, citao sam u nemackom AMS-u pre nekoliko brojeva neke njihove prognoze za 2030. godinu (priznaces da nije daleko) koje kazu da ce u toj godini proizvodnja/prodaja izgledati ovako: 60% elektro automobili, 38% raznorazni hibridi i modeli sa alternativnim gorivima, i samo 2% automobili sa klasicnim ICE pogonom.
toma
HE Perućac ima instalisanu (MAX snagu) od 300 MW.
To je dovoljno za 15 000 elektroautomobila koji "troše" 20KWh.
Znači, realno Perućac ne može da podmiri 7 000 automobila koji se kreću, a što odgovara jednom našem gradu tipa Kragujevca, ili deonice puta Preljina - Stepojevac.
Tako da neka masovna upotreba elektromobila u Svetu je trenutno fikcija, a da ne pominjem što bi diglo cenu struje u nebesa.
Vetrenjače su sitna stvar.
Tremoelektrane na ugalj, gas i nuklearke završavaju posao. A ti termo blokovi imaju 3 puta manje korisno dejstvo u+ou SUS motora. I gde je tu onda ekologija i računica???
Zato kažem fikcija.
A ko će rešiti kamionski saobraćaj i mašine, koji troši gro nafte?
@Nemanja: Pogodak u centar. Kad god ovi domaci "strucnjaci" predvidjaju neku propast, desi se nesto sasvim suprotno :-D ja kad ovde citam komentare kao da citam viceve :-)) bas se pitam koji automobilski brend je imao istoriju u trenutku kad je nastajao, znaci placem... Bez uvrede, ali ovog "oktopoda" i njegove komentare o "tesli" i shvatanje auto-industrije shvatam ozbiljno samo ako je u pitanju stend ap komedija ;-)
Srbistanac sa pedigreom
Nisi primetio da svi igramo u komendiji, a ti si jedan od perifernih likova!
Uopšte gledano, Tesla motors je opšte globalna komendija, scenograf CIA a režiser USA.
Pih, rekao sam "bez uvrede", izvinjavam se ako sam uvredio nekog ali komentar je stvarno smesan u pravom smislu te reci - podseca me na komentare od pre par godina kada se proricala propast elektricnih automobila, znaci smehoteka. A sada jos i komentar za ciu :-D "scenograf CIA a režiser USA"... Kim Dzong, Asad i Lukasenko su izgleda poceli da pisu komentare na ovom blogu, nema dalje :'-))