
U Fordu su objavili da će nastaviti proizvodnju najsnažnije verzije Mustanga koji će opciono biti ponuđen i s automatskim menjačem s dva kvačila.
Iako je bilo najava da će Ford prekinuti proizvodnju najsnažnijeg Shelby Mustanga aktuelne generacije, koji se nudi u verzijama GT350 i GT350R (olakšan i dodatno prilagođen za korišćenje i na stazi), u Fordu su ipak doneli odluku da nastave proizvodnju.
Bez promena ispod atraktivne karoserije, Mustang Shelby GT350 i GT350R, koji u prodaju stižu početkom jeseni, biće ponuđeni s tri nove boje karoserije (Kona plava, Lead Food siva i Fury narandžasta).
Obe verzije i dalje pokreće ručno sastavljen atmosferski 5,2 litarski V8 motor koji raspolaže s više od 530 konjskih snaga i nudi 582 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za beskompromisno kočenje brinu se Brembo kočnice s diskova 394 mm napred i 380 mm pozadi, a tu su i adaptivni amortizeri.
Iako još uvek nije zvanično potvrđeno, verzija GT350 opciono bi mogla da bude ponuđena i s automatskim menjačem s dva kvačila, čime bi se udovoljilo kupcima koji ne uživaju u onome što nudi Tremecov 6-stepeni ručni menjač.
Za potencijalne kupce slabijih verzija, Ford je uz osveženi Mustang pripremio manje izmene na kućištima prednjih svetala i poklopcu motora, redizajniranu centralnu konzolu i opcionu digitalnu instrument tablu. V6 motor više nije u ponudi, a u ponudi ostaju unapređeni 2,3 litarski četvorocilindarski turbo motor i 5,0 litarski V8 motor.
Izvor: Klix.ba