home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Samo je pitanje vremena kada će BMW ukinuti šestostepeni manuelni i sedmostepeni menjač s dvostrukom spojnicom.

Ove informacije je podržao i Peter Kvintus, potpredsednik prodaje i marketinga BMW-ove M divizije.

Kvintus smatra da menjači s dvostrukom spojnicom imaju još šest ili sedam godina pre nego što se automobilska industrija vrati konvencionalnim automaticima sa konverterom obrtnog momenta.

„Mi sada planiramo automatske menjače sa devet ili čak deset stepena prenosa, tako da je gomila napredne tehnologije prisutna u modernim automaticima“, izjavio je on. „DCT je nekada imao dve prednosti: bio je male mase i brže je obavljao promene stepena prenosa. Sada je ta razlika u brzini promene stepena prenosa neutralisana jer su automatici postali bolji i inteligentniji.“

Međutim, nije samo brzina promene stepena prenosa u pitanju, smatra Kvintus. On kaže da je trajnost veći problem jer je limit za manualce oko 450 konja i 600 Nm. Iznad tog nivoa, ne može da se garantuje pouzdanost. Manualne menjačke kutije američkih proizvođača zvuče kao solucija, ali se Kvintus ne slaže s tim.

„Analizirali smo američke menjače. Oni su teški a kvalitet promene stepena prenosa je užasan. Čak nisam siguran da će sledeća generacija M3 i M4 uopšte imati manuelne menjače kao opciju.“

Izvor: Autorepublika.com



čitanja : 1807



Komentari

"DSG" gubi bitku ?

Autor moron 23 Apr 2017, 19:29

Pa to je uzrok spora izmedju Renoa i Nisana u okviru alijanse. Nisan razvija CVT i tvrdi da je to savrsenije resenje, a reno uporno razvija 6 i 7 stepene DCT menjace, pa time zarada obe kompanije biva manja, jer nemaju identicna resenja sto poskupljuje proizvod. Mislim da ce Reno popustiti i da ce poceti sa CVT transmisijama, jer u Nisanu tvrde da se u CVT ulagalo koliko u DCT ili klasicne automatike, danas bi svi automobili imali CVT jer u teoriji ne postoji menjacka kutija koja efikasnije prenosi snagu.Videcemo

Autor Predrag 24 Apr 2017, 10:53

@ Predrag

Nissan je vlasnik Jatca. Oni ne stoje najbolje u svijetu proizvođača mjenjača gdje su najjači Aisin i ZF. Zanimljivo da je Aisin u Toyotinom vlasništvu. I naravno da Toyota dosta gura CVT mjenjače no za Lexuse i veće Toyote se ide na klasične HD automatike sa 8 stupnjeva prijenosa. Između ostalog onaj za poprečnu ugradnju ide u Volvo i Mini.

Što želim reći? Trebali bi oni više ulagati u HD automatike. To je ta budućnost.

Autor N.N. 25 Apr 2017, 20:46