
Početkom godine, u Tokiju je otvoren prvi samostalni AMG prodajni salon, a Daimler korporacija već najavljuje slične objekte i u Sidneju, Šangaju i Abu Dabiju
Malo ljudi zna da je još početkom godine, u Tokiju je otvoren prvi prodajni salon za Mercedesove automobile isključivo sa AMG znakom. Iako je vest o otvaranju prošla relativno nezapaženo u svetskim automobilskim medijima, to je prvi korak Daimler korporacije ka većoj samostalnosti Mercedes-AMG ogranka u odnosu na matični Mercedes-Benz.

Šta više, nakon Japana, Daimler već najavljuje otvaranje AMG prodajnih salona u Sidneju, Šangaju i Abu Dabiju, a kako prenose britanski mediji, otvaranje prvog takvog centra u Velikoj Britaniji samo je pitanje vremena. Ono što je važno naglasiti jeste da bi AMG-ov salon morao da se nalazi u blizini Mercedesovog prodajno-servisnog centra, budući da će deliti servisne pogone, kako bi ceo poduhvat bio rentabilan.
Glavni razlog u “odvajanju” prodajnih salona leži u daleko većem profitu od AMG vozila, što se pokazalo i u Japanu, u kojem je, iako je tek šesto po redu tržište za AMG, prošle godine zabeležen rast prodaje od čak 21 procenat. Generalno gledano, rast popularnosti i prodaje AMG brenda u poslednjih par godina je drastično skočio, a samo u 2015. je zabeležen rast od čitavih 44%, što ukupno iznosi oko 100.000 prodatih primeraka.
Izvor: Topspeed.telegraf.rs