
BMW je potvrdio dolazak nove generacije, ali nikad prežaljena Serija 8 je raritet bez premca.
BMW-ova Serija 8, odnosno E31, je tipični predstavnik poslednjih godina prošlog milenijuma, vremena u kome su još mnogi bili spremni na (pre) skupe izlete i hrabre poteze. Tu ne mislimo samo na dizajn, koji je neosporno bezvremenski, već i na obilje tehnologije ugrađen u jedan automobil.

BMW Serije 8 je uprkos nekim manama bio i ostao klasika vredna divljenja. Posebno danas, kada su primerci u koliko toliko održavanom i ispravnom stanju postali pravi raritet. Zato je primerak s potpunom servisnom istorijom od prvog vlasnika ravan dobitku na lotu. Pravi obožavaoci za cenu neće ni pitati, a spremni su i da oproste što je upravljač na pogrešnoj strani.

Upravo takav primerak je u ponudi aukcijske kuće Silverstone Auctions, koji nude besprekoran primerak iz 1998. godine. Prešao je tek nešto više od 104.000 km, a pokreće ga legendarni 4.4 V8 atmosferac sa 286KS. Opremljen petostepenim automatskim menačem, do stotke stiže nakon 7,4 sekunde.

U skoro dve decenije postojanja automobil je imao samo jednu nesreću kada je oštećen prednji kraj vozila. Sudeći po fotografijama, popravka je profesionalno odrađena. Očekuje se da će postići cenu veću od 20.000 evra.
Izvor: Index.hr
Foto: Silverstone Auctions
Prelep.Ovo nije "Majmun" edicija, taj je bio 850? Meni ipak neprevaziđen 3.0 CS/i. Taj bih voleo da imam. Više nego bilo koji nov.
Bezvremenska elegancija.
Jedino mi se ne sviđa ovaj CSi body kit , uz ovu boju i uz ove točkove.
Takođe i ova motorizacija (M62B44) je vrhunska i puno bolji izbor nego komleksni i rastrošni M70B50(kasnije M73B54)
Kakav je to auto bio kad se pojavio, neopisivo!
I dan danas ostavlja bez daha, a od naslednika ni traga???
Kako lose performanse sa obzirom na snagu. Inace je auto bio promasaj, nepouzdan itd. Zamislite za punih 10 godina samo 29k prodato. A danaa ih je zivo samo mozda 5%