
Škoda je saopštila da je u fabrici Kvasiny u Češkoj proizveden milioniti primerak modela Superb (računajući sve generacije zajedno).
Jubilarni primerak je inače top verzija Superb Laurin & Klement, a treba reći da je Škoda od marta 2015. godine do danas proizvela skoro 250.000 primeraka aktuelne generacije Superba.
Prva generacija prikazana 2001. godine je proizvedena u 136.100 komada, a druga generacija je od 2008. do 2015. napravljena u 618.500 primeraka.
Takođe, Superb se proizvodi i u Kini, koja je trenutno najveće tržište za ovu marku.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nije bez razloga škoda u Srbiji ubedljivo prva po rezultatima prodaje pravnim licima.
Prilicno je potcenjena s obzirom na ovoliku prodaju, do milion proizvedenih je stigla, u periodu dugom 16 godina, a realno je stvarno dobro vozilo, i ima vise vrlina nego nego nedostataka... npr. Insignija A je prodata skoro u toliko primeraka za upola kraci period, a po pitanju prostora i prakticnosti je daleko ispod... no ljudi vise cene lepotu, dizajn, mada tu nije samo to, tu je i poreklo itd...
Da se ne lažemo, uspeh Škode u Srbiji usko je povezan sa činjenicom da je to "najbliža" marka nakon što je proizvodnja Zastava ugašena. Očigledno da nam je Škoda "bliža" nego FIAT, a što i prodajne brojke govore. Uskoro će i Lada na domaćem tržištu da "živne".
Kada već nema povoljne domaće alternative neka narod vozi Škode i Lade. Možda je tako i najbolje.
I ja bi između FIAT-a i Škode uvek se opredelio za Škodu i Ladu pre FIAT-a. Da se nije desilo ono što se desilo nakon dolaska FIAT-a u Srbiju, mada ni tada nisam gotivio FIAT kao primarno blisku marku već Zastavu i Škodu, a sad najbliža mi je Škoda. Jednostavno najbolja je za naše uslove kao i za evropske uslove tj. umerena pre svega. Da nas ne vode ljudi sa nedostatkom vizije, neću reći pameti jer to je gruba reč i širok pojam, već ljudi nedorasli stvarima kojima se bave, danas ne bismo bili u situaciji da kukamo zbog loše prodaje jedinog modela pošto dosad bismo imali nekoliko modela u Kragujevcu, kao Škoda.