home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U okviru dodatne modernizacije rafinerijske prerade, NIS je uspešno realizovao novi projekat linijskog namešavanja motornih benzina u Rafineriji nafte u Pančevu.

Softverski sistem, uključujući i sistem za planiranje i optimizaciju recepture benzina, upravlja celokupnim procesom sa 12 cevovoda i brojnim pumpama kojim se dopremaju benzinske komponente koje se digitalnom preciznošću automatski doziraju i potom skladište u rezervoar kao gotov proizvod. Ovakvim načinom namešavanja obezbeđuje se konstantan kvalitet finalnog proizvoda.

Posebna vrednost investicije je i znatno kraće vreme namešavanja benzina, što povećava efikasnost poslovanja. Ranije je za proizvodnju jedne benzinske šarže od 2.500 do 3.000 kubnih metara bilo potrebno 25 do 36 sati, a sada se te količine proizvedu za 13 do 20 sati.

„Uspešno realizovani projekat linijskog namešavanja motornih benzina potvrda je posvećenosti NIS-a proizvodnji goriva vrhunskog kvaliteta. Osim toga, ova investicija i novi kompjuterizovani sistem proizvodnje, obezbeđuju proizvodnju koja je u skladu sa najsavremenijim tehničkim propisima i zahtevima iz oblasti bezbednosti na radu, protivpožarne zaštite i zaštite životne sredine“, istakao je Vladimir Gagić, direktor Bloka „Prerada“ NIS-a.

Izvor: Netauto.rs



čitanja : 1053



Komentari

ja bih rekao da svesno Digitalno precizno prave lošije gorivo od onoga što mogu, i to nam skupo naplaćuju......marža im je verovatno fantastična

Autor s mile 13 Jun 2017, 10:50

Neka oni plate sve sto pripada drzavi i sto izbegavaju da plate drzavi, da se bolje ophode prema radnicima i daju im vece plate, i neka im se istom brzinom krece pad podjednako kao i rast cena kada se prati promena na svetskom trzistu nafte a ne da mesetare i da tu zaradjuju dodatno...

Autor Orlo 13 Jun 2017, 11:52

Orlo
Pa oni za razliku od Fiata i sličnih plaćaju, tj oni jedini plaćaju.
Nisu oni Fiat, Jura i slični.
A država treba da smanji akcize, koje čine preko 60% mp cene goriva.
Skretati krivicu u drugom smeru je smešno.

Autor P1 13 Jun 2017, 12:09

@P1
Ocigledno nisi primetio tekstove u novinama u poslednje vreme vezane za NIS o malverzacijama sa uplatama u budzet, rentama itd... nameti drzave su veliki, ali je neprimereno staviti kao razlog zalihe kada krene cena na dole, a kada krene cena na gore, rast je istog trenutka... nema logike zar ne?

Autor Orlo 13 Jun 2017, 12:16

Orlo
Nisam primetio, primetio sam da je NIS najveći punilac budžeta, a Fiat najmanji.
Da to za cene je istina, ali je to zanemarljivo u odnosu na državna zahvatanja.
U Makedoniji je dizel 50 din jeftiniji, u BiH 40 u odnosu na Srbiju.
Šta misliš, odakle ta razlika ?
Imaš pravo jednom da pogadjaš. :)
A mi da smo neka država, prvo bi trebalo da se postave standardi kvaliteta, pa ko ne ispuni ne može da radi, dok se ne nadje neko ko može.
Trebalo bi dozvoliti uvoz benzina, da konačno može da se sipa kvalitetan benzin.

Autor P1 13 Jun 2017, 12:59

Orlo
http://www.danas.rs/ekonomija.4.html?news_id=345712&title=Od+Fijata+i+Er+Srbije+u+bud%C5%BEet+samo+%26quot%3Bmrvice%26quot%3B
Što niko ne kritikuje Fiat ?
Što veliki vodja ne vidi koliko Fiat "doprinosi" budžetu ?
Već je uprego botove da 24h drvlje i kamenje na Ruse.
Nisu Rusi zlatni, NIS je poklonjen, ali spram "zapadnih prijetelja" jesu zlatni, kojima je mnogo više poklonjeno i ne plaćaju ništa državi.
NIS kao što može da se vidi, iako je dat u bescenje, makar puni budžet.
Dok je država dala preko milijardu eura Fiatu, a od toga nema ni 2 miliona eura godišnje za budžet.
Ali pošto smo mi zapadna kolonija sa marionetama na vlasti, botovi imaju zadatak da pokušaju da skrenu temu, kako su nam NATO, EU i USA prijatelji, a Rusi neprijatelji...
Samo što to narodu ne može da prodje.
Mislim mora čovek biti baš idiot da tako nešto popase, kad je na sopstvenoj koži osetio dobrobit EU-NATO-USA družine.

Autor P1 13 Jun 2017, 13:05

@P1
To sto nisi primetio ne znaci da ne pisu, pisalo se o svemu i svacemu, kako NIS zakida drzavu na mnoge nacine i za silne pare. Proguglaj malo. Da li je Fiat vise zakinuo drzavu od NIS-a teba "izmeriti", samo od cinjenice da je NIS prodat odavno i da to godinama traje ne verujem da nisu egal. Da ti ne pricam kako je sa onim radnicima na pumpama, podjednako kao i u ovoj srafciger industriji, imam par drugara koji su radili tamo za minimalac i znam kako im je bilo, a otac mog drugara je i dalje radnik NIS-a, smanjili mu platu sa 55 na 35 hiljada, a duze i vise radi... da su hteli prijateljski/bratski ne bi trazili da ga kupe da bi nam cinili uslugu pred Savetom bezbednosti i UN-om... ovako sve je jasno...

Autor Orlo 13 Jun 2017, 13:35

Orlo
A ko je to pisao, informer, kurir i sl ?
Ako je još i na Pinku bilo, onda je to "neosporno" činjenica.
Ima li nekog dokaza ili samo pišu ?
Uglavnom za razliku od pisanija tipa Informera, evo egzaktnih podataka :
"Tako je prema bilansima iz 2015. godine, s obzirom na to da još nisu objavljeni finansijski izveštaji za 2016, Fijat koji je četvrta kompanija u Srbiji po visini poslovnih prihoda uplatio 173,7 miliona dinara javnih prihoda u koje spadaju porez na dodatu vrednost, akcize, carine i ostale dažbine, od toga nula dinara poreza na dobit. To je svega 0,12 odsto poslovnih prihoda kompanije. Drugi veliki državni projekat, Er Srbija je u 2015. godini uplatila je 90 miliona dinara, od čega 12,8 miliona poreza na dobit, što je 0,27 odsto poslovnih prihoda kompanije. Ove dve kompanije učestvovale su u poreskim prihodima države 2015. godine sa 0,01 odsto u slučaju Er Srbije i 0,02 odsto u slučaju Fijata.

Jedan od glavnih argumenata vlasti prilikom uvođenja subvencija stranim investitorima bio je da će se ta sredstva brzo vratiti državi kroz poreze i doprinose. Slučajevi ove dve kompanije govore suprotno."

"Posebnu ulogu u punjenju državnog budžeta imaju kompanije koje se bave proizvodnjom i prodajom akciznih proizvoda. Tako je kompanija koja je ubedljivo najviše uplatila na račun države u 2015. bila Naftna industrija Srbije sa 165 milijardi dinara, zahvaljujući visokim iznosima akciza na gorivo, kao i PDV-a. To je činilo čak 82,4 odsto poslovnih prihoda ove kompanije."
Znači od NIS-a 165 milijardi din u budžet 2015-e.
A od Fijata 173 milion din.
Zaista je teško izmeriti razliku, gotovo neprimetna.
Ali za tih 173 miliona dinara, država je uložila preko milijardu evra...
Zato SNS upreže armiju botova, da ostavljaju hiljade komentara po raznim portalima, kurir, b92, blic itd.
Treba se podsticati Rusofobija, što neće nikad proći u Srbiji, a sve po nalogu čelnika SNS-a, SPS-a i ostalih marioneta zapada.
Čiste se službe od patriota, rusofila, treba dovesti NATOfile, jer su ipak oni osvedočeni prijatelji Srba...
Zapošljavanje po SNS formuli, botovi za 20-30 hiljada dinara prodaju sve ljudske osobine.
Severna Koreja stajl.
Tuga.

Autor P1 14 Jun 2017, 11:27

@P1
U Blicu, prilicno dugo je to bilo aktuelno (u smislu trajanja aktuelnosti neke teme kod nas) i to pre par nedelja...

Autor Orlo 14 Jun 2017, 12:36

Treba praviti razliku između FIAT-a i NIS-a i u pogledu planova. Rusi su u NIS-u duže vreme, sa ciljem da dugo ostanu ovde uprkos lošoj situaciji na tržištu po pitanju cene goriva. Isto tako i Kinezi kada je u pitanju Železara, dok za FIAT svi već odavno znaju da je to kratkoročni projekat sa rokom trajanja od 10 godina (što znači još godina dana FIAT-ovog "vampirskog položaja" u odnosu na javna sredstva). Država će uskoro morati da pronađe novog investitora za fabriku automobila i reši problem "Zastava Automobila".

Autor Zastava 18 Jun 2017, 15:07